Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
ja kupiłem moją Stefę w ub.roku w kwietniu ,miala 150.000 ,teraz ma 175.000 i przez ten czas kiedy ją mam , zmienilem tylko olej i klocki .Odpukac oleju nie bierze, choć to słynna jednostka 1,8 ,rocznik 2000
moja jest z 1992 i ma obecnie 240 000
stan wnetrza jest nieskazitelny wiec pozwala mi to stwierdzaic ze licznik nie byl krecony wszystko cyka bez zarzutow
Moja zielona Primera Kombi WP 11.144 1.8 16V z 2001 roku sprowadzona samodzielnie przeze mnie w lipcu 2009 roku z Niemiec przy stanie ponad 88000 ma teraz ponad 93000 przebiegu.
Swoją P10 kupowałem przy 160000, od razu przypuszczałem, że licznik był kręcony. Wyszło po jakimś czasie. Grzebałem coś przy silniku i koło skrzyni znalazłem luźną kartkę z wymiany oleju przy 250000
Jeśli Ci się wydaje, że mnie rozumiesz - masz rację - wydaje Ci się
P11 1998 rok, 2.0 silnik. 230 tys, i jakieś 130 przejechane na lpg. Problemy to tylko zużyty parownik i woda w miejscu koła pod butlą, co poskutkowało korozją na butli.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią
96r 2.0 dt sprowadzony z Belgii w lutym 2008 z przebiegiem 212tys przy 227 remont głowicy gdyż pewna sierota zmieniała mi rozrząd i zerwał się pasek gdyby nie ten fakt pewnie do dziś jeździł bym szczęśliwie na starym Tsubaki obecnie 239777km
Kupiłem to było 178 000 km teraz jest 218 000 km. Wnętrze średnio zadbane i kiera się sypie ale silnik śmiga dzielnie jak na TD to nieźle, oleju nie dolewam między przeglądami.
A moja ma 251.000 przebiegu. Oleju nie dolewam między wymianami ale odkąd ją kupiłem (półtora roku temu) to ciągle walczę z przednim zawieszeniem. Już wszystkie wahacze nówki to chyba myszkuje z powodu łożysk w zwrotnicy. Trza będzie to sprawdzić.
155666 na chwile obecna przyprowadzony do kraju w maju 2008 z przebiegiem 136200 (auto serwisowane sprawdzone po nr vin) bylem po niego osobiście jak na razie eksploatacja bez usterek
500tyś licznik chyba nie był cofany bo kupiłem 5lat temu to miała ponad 250 tyśi w silniku tylko uszczelka pod głowicą łańcuch chyba jeszcze oryginalny. bynajmniej ja nie wymieniałem....niestety olej juz 15w40 mobil. 2 skrzynia biegów no a reszta to norma klocki tarcze zawieszenie. jak u każdego.. ale ten silnik to im sie udał nie ma co..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
Na chwile obecną 263550 km ale jak kupowałem ją przy przebiegu 125 tyś z groszami to ślepy by zauważył że licznik cofany.
Od ok 210 tyś jeździ z motorownią VE która podobnież miała ok 110 tyś przebiegu w automacie.
Jak razie na VE nalatane trochę ponad 50 tyś wystarczy lać noPB 98 wymieć olej i wymyć stożek
Wcześniej gdy było jeszcze DE była tylko wymiana sondy lambda ale teraz silniczek radzi sobie bez niej
Primera P10GT ... VE była a teraz ujeżdżam Saabinę
295 000
Z podpisu widać, że auto nie jest zmęczone życiem:)
Głównie zawieszenie wymagało wkładu... pozostała jeszcze blacha
Leje full syntetyk 5w50 dobre paliwko i śmigam.
No cóż, moja ma aktualnie na budziku 178k, jak przyjechała półtora roku temu z Holandii miała 154k lecz nie mogę potwierdzić czy to realny przebieg, gdyż jest nieudokumentowany. Leje 10W40 i nic nie bierze.