Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Byłem zobaczyć to auto, o które wcześniej pytałem. Jest ono jeszcze tutaj wystawione: http://olx.pl/oferta/nissan-primera-CID ... ec22f7dc86
Unikać jak ognia. Otwierając maskę już mi rdza na palcach zostawała. Żeby wbić dowolny bieg trzeba mieć krzepę w łapie. Przód bity, miejscami miernik grubości pokazywał wartość powyżej 0,800 (na dachu np. 0,200).
Kontrolki wariowały, klima ledwo działała. Opony różnej wielkości już pomijam
Już myślałem, że to GT z bitym przodem i bez nakładek, ale jednak nie
Nerki z top sporta (badź angielskie GT), silnik 1,6, fotele w półskórze z GT (pokrętła z dwóch stron w takiej ilości?)
Swixz, pojedź, oglądnij, pomacaj, przejedź się - my Ci tego przez forum raczej nie powiemy, czy którąś warto kupić. Możemy jedynie komentować ogłoszenia. Nie da się ocenić auta po zdjęciach, ot chociażby stanu blacharki, która w opisie i na zdjęciach może być piękna, a w rzeczywistości tragiczna...
oto piekna p11 gt którą oglądałem wczoraj-tak jak pisałem wcześniej auto w miare sprawne techniczniezaś cała prawastrona została wspawana -nie mierzyłem lakieru czujnikiem,ale szpachli mnóstwo,a pod uszczelkami gumowymi dziury na palec!! dramat blacharski,w komorze silnika spawy do kielichóe mocno skorodowane,z resztą wszystkie fabryczne spawy były skorodowane-nawet nie przejechałem się autem-szkoda czasu i 400km które zrobiłem aby obejrzeć to auto
Puchacz, zadając pytanie w odpowiednim miejscu znalazłbyś dość szybko odpowiedź na swoje pytanie. Cytując posty nawet z tej strony tematu:
lukasgt pisze:Wróciłem wczoraj z oględzin primery p11gt, wystawionej na olx (miejscowość Monki, pod Bialymstokiem
Mechanicznie jeszcze do przebolenia,zaś blacharsko -drama,, cała prawa strona od przedniego błotnika, aż po tylna lampę była wspawywana,pod uszczelkami dachu dziury...
Nawet nie pokusielem się o jazdę probna, choć silnik i skrzynia bez wycieków, ładnie pracowały,
390km na darmo...
oto piekna p11 gt którą oglądałem wczoraj-tak jak pisałem wcześniej auto w miare sprawne techniczniezaś cała prawastrona została wspawana -nie mierzyłem lakieru czujnikiem,ale szpachli mnóstwo,a pod uszczelkami gumowymi dziury na palec!! dramat blacharski,w komorze silnika spawy do kielichóe mocno skorodowane,z resztą wszystkie fabryczne spawy były skorodowane-nawet nie przejechałem się autem-szkoda czasu i 400km które zrobiłem aby obejrzeć to auto
co sądzicie o tym aucie?? czy jest ktoś z Lublina i mogłby zerknac okiem?? Jestem z Gdańska i nie wiem czy warto jechać http://olx.pl/oferta/nissan-primera-2-0 ... 1599fed0dc
to oglądałem tracac kase na podróz (tragedia stan blacharki )
Model P11
prod. 11/97
kolor: KL0 - silver - srebrny
kolor wnętrza: K - szary
buda: sedan
silnik: SR20DEH
skrzynia: 5 manual
wykończenie: GT
Wyposażenie:
SIDE AIRBAG - poduszki boczne
ANTI THEFT - alarm antynapadowy
3PT RR- CTR S/BELT - 3 pkt. środkowy pas tylny
6 SEAKERS - 6 głośników
2 TONE STEERING WHEEL - kiera dwukolorowa
FR AND RR POWER WINDOWS - 4x el. szyby
POWER-SUNROOF - el. szyberdach
AIR CONDITIONING - klima
LESS SPOILER - bez spojlera
LESS GRADE BADGE - brak oznaczeń
http://otomoto.pl/nissan-primera-p10-w10-C34899274.html
Co myślicie o takiej primerce? Ostatnio mam chęć kupić coś starszego bo jakoś bardziej mi się one podobało, myślę też o Sentrze ale ich jest bardzo mało. Ciekawe ile rdzy na niej jest.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
"EL" jak ELegancka Mi się bardzo podoba Ale może to przez ten kolor - mam taki sam lakier.
Wygląda jakby miała zdrowe progi - ciekawe jak z bliska, i ciekawe jak podłoga.