[P11/WP11] Moze dziwne pytanie o klimę
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Moze dziwne pytanie o klimę
Dzisiaj zrobilo sie cieplej i mysle zalacze klime zobacze czy dziala-i tu kupa-z 10 km i nic chlodniejszego nie lecialo z nawiewu.Mam pytanko czy wciskajac ten wentylek od rurek klimy pod maska 1 z litera L a drugi z H powinien leciec jakis gaz bo u mnie leci samo powietrze pod cisnieniem o takim ledwo wyczuwalnym zapachu?
Aha to podlece dzisiaj do warsztatu niech dobija i szczelnosc sprawdza i zobaczymy
[ Dodano: 2010-04-16, 12:27 ]
Bylem dzisiaj na uzupelnieniu czynnika-bylo tylko 147g w ukladzie.Po uzupelnieniu bardzo szybko leci zimne powietrze az zmarzlem w aucie
[ Dodano: 2010-04-16, 12:27 ]
Bylem dzisiaj na uzupelnieniu czynnika-bylo tylko 147g w ukladzie.Po uzupelnieniu bardzo szybko leci zimne powietrze az zmarzlem w aucie
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw
W P11 była klima ręczna,klimatronik był dopiero w P11.144
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
No to jedyną regulację temp nawiewu masz tym samym pokretłem co ustawiasz jak działa sam nawiew bez klimy.
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
automatyczna czy manualna, nie ważne, ważne że chłopak ma klime.
właścicielom samochdów często przypomina się o serwisie klimy jak przestaje działać, a przynajmniej raz w roku powinno sie jeździć na wymianę czynnika chlodzącego i smarującego. ten drugi z czasem traci swoje właściwości. dlatego żeby ustrzegać się niepotrzebnych awarii, raz do roku na serwis klimatyzacji trzeba się udać
właścicielom samochdów często przypomina się o serwisie klimy jak przestaje działać, a przynajmniej raz w roku powinno sie jeździć na wymianę czynnika chlodzącego i smarującego. ten drugi z czasem traci swoje właściwości. dlatego żeby ustrzegać się niepotrzebnych awarii, raz do roku na serwis klimatyzacji trzeba się udać
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią