Która ma lepsze blachy?? Przed czy po-lift??
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-10-19, 12:09
- Lokalizacja: Podparpacie
Która ma lepsze blachy?? Przed czy po-lift??
Witajcie. Mam p11 zwykłą, ale zrobiłem jej kuku i musze zmienic samochód.
Mam na oku p11.114 2.0 z lpg podobno bez rdzy, jedynie klar sie łuszczy trochę, wiec byłaby do malowania, ale piszą ludzie że w oczach zżera ją rdza. Przedliftowa tez lubi rdze, ale czy blachy nie sa czasem troche bardziej odporniejsze?? Mam tez na oku p11 zwykłą, sprowadzoną tez 2.0 bez lpg. Tamta w bdb stanie, bez lpg.
Jest na to jakaś reguła, czy po prostu jak dbasz tak masz?
Mam na oku p11.114 2.0 z lpg podobno bez rdzy, jedynie klar sie łuszczy trochę, wiec byłaby do malowania, ale piszą ludzie że w oczach zżera ją rdza. Przedliftowa tez lubi rdze, ale czy blachy nie sa czasem troche bardziej odporniejsze?? Mam tez na oku p11 zwykłą, sprowadzoną tez 2.0 bez lpg. Tamta w bdb stanie, bez lpg.
Jest na to jakaś reguła, czy po prostu jak dbasz tak masz?
Brak reguły.
Ogólnie, po pelnoletnim nissanie nie spodziewaj sie w 100% zdrowych blach. To ze rudej nie widac na wierzchu nie znaczy ze auto jej nie posiada.
Z moich obserwacji wynika,ze najlepiej zachowane sa auta z cieplych krajów, gdzie wilgotność powietrza jest niska.
U nas do rudej szmaty przyczyniaja sie kiepskie drogi ktore skutecznie skrecaja bude, przezco laczenia blach i ich zabezpieczenie sie skutecznie wyciera. Do tego troche wody i witamy rudzielca na pokladzie.
Ogólnie, po pelnoletnim nissanie nie spodziewaj sie w 100% zdrowych blach. To ze rudej nie widac na wierzchu nie znaczy ze auto jej nie posiada.
Z moich obserwacji wynika,ze najlepiej zachowane sa auta z cieplych krajów, gdzie wilgotność powietrza jest niska.
U nas do rudej szmaty przyczyniaja sie kiepskie drogi ktore skutecznie skrecaja bude, przezco laczenia blach i ich zabezpieczenie sie skutecznie wyciera. Do tego troche wody i witamy rudzielca na pokladzie.
Ostatnio zmieniony 2017-02-08, 13:26 przez majchrzok, łącznie zmieniany 1 raz.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
-
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-10-19, 12:09
- Lokalizacja: Podparpacie
Niestety takoe realia rynku. Zawsze mozesz zrobic lift pola numerowego jak masz taka samą w chwili obecnej.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Miałem P11, mam P11.144. Moim zdaniem P11 mniej rdzewiała, ale to może zależeć od egzemplarza i tego jak dbał poprzedni właściciel. W P11 lakier był chyba lepszy, bo nigdzie nie odchodził, a w P11.144 są miejsca, gdzie bezbarwny zaczyna się łuszczyć.
W P11 mom zdaniem były lepsze materiały wykończeniowe tzn. welur był gruby, a w P11.144 wstawki materiałowe nie wytrzymują próby lat. W P11 wydaje mi się, że "plastiki" były bardziej miękkie. Niby te same formy, a tak jakby wlali tańszy towar.
P11.144 na plus ma klimatyzację z funkcją auto, no i wyposażenie często jest duuużo bogatsze niż w P11.
W P11 mom zdaniem były lepsze materiały wykończeniowe tzn. welur był gruby, a w P11.144 wstawki materiałowe nie wytrzymują próby lat. W P11 wydaje mi się, że "plastiki" były bardziej miękkie. Niby te same formy, a tak jakby wlali tańszy towar.
P11.144 na plus ma klimatyzację z funkcją auto, no i wyposażenie często jest duuużo bogatsze niż w P11.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Przednie błotniki w polifcie gniją na potęgę. W przedlifcie tego aż tak nie ma.
Miałem przedlifta teraz mam polifta.
Mnie np dobija światło cofania w polifcie, w przedlifcie były dwa białe światła które fajnie oświetlały. W polifcie mam xenony które lepiej świecą, do pełni szczęścia brakuje bixenonów.
Miałem przedlifta teraz mam polifta.
Mnie np dobija światło cofania w polifcie, w przedlifcie były dwa białe światła które fajnie oświetlały. W polifcie mam xenony które lepiej świecą, do pełni szczęścia brakuje bixenonów.
Zadbany przedlift. Auto zawsze można doposażyć
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-10-19, 12:09
- Lokalizacja: Podparpacie
Są wersje przedlifta z klimą i komputerem, fotele tez sa w przedlifvie z pelna elektryka i grzaniem a OBD 2 nie ma przedlift bez znaczenia jaki silnik
[center]SPRZEDAM BLACK Primera P11[/center]
PrzeRuSco, tylko wiesz, że liczników to były 3 wersje
Zegary można też włożyć od wersji SE
Żaden przedlift nie miał OBD2
Zegary można też włożyć od wersji SE
Żaden przedlift nie miał OBD2
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A ja mam zarówno od GT jak i od SE na sprzedaż, a i mam jeszcze od diesela SE
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_