
Standardowa historia takiego zakupu - skrzynia do roboty, objawy:
1) w czasie jazdy nic się nie dzieje w mieście w korkach coś przeskakuje i samochód się wlecze.
2) podczas ruszania delikatnego samochodem delikatnie szarpie jak dodam trochę więcej gazu wszystko działa prawidłowo
Diagnostyka - silnik krokowy i czujnik prędkości początkowej skrzyni biegów
Durnoty które popełniłem - polecono mi warsztat Auto Wawer który wykrył usterki mechaniczne, tylko że oni nie naprawiają części elektronicznych i hydraulicznych.
Do zrobienia - tarczki, przekładki, uszczelki, łożyska, łańcuch, bieżnia, konwerter - regeneracja, olej z filtrem.
Głupi zgodziłem się na naprawę (proszę nie komentujcie bardziej mnie już nie dobijecie

Objawy po naprawie - nadal szarpie przy niskich obrotach ale samochód jeździł OK (wprawiłem się w ruszanie bez szarpania). Dziś stoję w korkach i dla odmiany rozpędzałem się do 40 / 50 km/h przy 3000/4000 obr/min (oczywiście chck engine się zapalił) brak zmiany "biegów".
Restart silnika dźwignia na D delikatne szarpanie ale zaskoczyło i mogłem dojechać do domu.
Co ciekawe jak samochód chwilę postoi i problem znika do następnych korków (czyli ciągłe ruszanie i zaraz zatrzymywanie się)!??
Szukam na forach sprawdzam czytam i objawy zgodne z ww. diagnozą.
Z ciekawości podniosłem sobie samochód i dostałem bez większych problemów do czujnika prędkości początkowej CVT ( za kołem od str. kierowcy - b.łatwy dostęp ) ale mogłem sobie go tylko wyjąć obejrzeć (wyglądał normalnie) i włożyć na miejsce.
Jestem już trochę załamany ale mam takie pytanie i prośbę o pomoc w ustaleniu gdzie mogę nabyć nowy ww. czujnik i silnik krokowy i otrzymać go w miarę szybko (czy to jeszcze możliwe)????
Proszę o pomoc!
PS. Zastanawiam się jeszcze nad masą czy z elektryką jest wszystko ok może to się chrzani? Jakiś dobry specjalista od elektryki w warszawie jest wam znany??