jarzmo zacisku przód - zacisk nie pasuje - różne rozstawy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
jarzmo zacisku przód - zacisk nie pasuje - różne rozstawy
Witam forumowiczów!
Mam nietypowy problem. Padły zaciski przednie więc kupiłem nowe ale nie pasują do jarzma. Stare jarzma mają średnicę montażową zacisku około 105mm a nowy zacisk zgodny z vin ma średnicę montażową około 160mm. Dostałem też używany zacisk z P11 2.0 i też jest większy czyli średnica montażowa 160mm więc wygląda na to, że u mnie jest założone jakieś cudo nie wiadomo skąd. Co ciekawe na zacisku jest napis Nissan Lucas więc pochodzi z Nissana tylko nie wiadomo z jakiego. Macie pomysł co to za zacisk tzn. z jakiego modelu pochodzi? Spotkaliście się już z czymś takim?
Mam nietypowy problem. Padły zaciski przednie więc kupiłem nowe ale nie pasują do jarzma. Stare jarzma mają średnicę montażową zacisku około 105mm a nowy zacisk zgodny z vin ma średnicę montażową około 160mm. Dostałem też używany zacisk z P11 2.0 i też jest większy czyli średnica montażowa 160mm więc wygląda na to, że u mnie jest założone jakieś cudo nie wiadomo skąd. Co ciekawe na zacisku jest napis Nissan Lucas więc pochodzi z Nissana tylko nie wiadomo z jakiego. Macie pomysł co to za zacisk tzn. z jakiego modelu pochodzi? Spotkaliście się już z czymś takim?
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 18:16 przez lordkain, łącznie zmieniany 1 raz.
zdjęcia poproszę.. a te długości to od prowadnicy do prowadnicy mierzyłeś ?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Chyba już wiem w czym rzecz. Wszędzie dostępne są takie zaciski:
A wygląda na to, że w P11.144 2.0 czyli takiej jak moja montowano takie zaciski.
Na zielono oznaczona różnica w średnicy montażowej w jarzmie. Problem w tym, że nigdzie nie mogę dostać takich zacisków jakie mam - googlowałem, dzwoniłem i nigdzie nie ma. Może, któryś z kolegów/koleżanek pomoże? Wiecie gdzie można nabyć drogą kupna nowe zaciski tego typu?
A wygląda na to, że w P11.144 2.0 czyli takiej jak moja montowano takie zaciski.
Na zielono oznaczona różnica w średnicy montażowej w jarzmie. Problem w tym, że nigdzie nie mogę dostać takich zacisków jakie mam - googlowałem, dzwoniłem i nigdzie nie ma. Może, któryś z kolegów/koleżanek pomoże? Wiecie gdzie można nabyć drogą kupna nowe zaciski tego typu?
lordkain, nawet nie o to chodzi. W polifcie były dwa rodzaje zacisków z przodu. Jeden klasyczny jak w P11, a drugi to wersja ze sprężyną - takie coś jak w fordzie.
Pierwsze zdjęcie zacisk "klasyczny", drugie foto - wersja ze sprężyną.
Pierwsze zdjęcie zacisk "klasyczny", drugie foto - wersja ze sprężyną.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ten ze sprężyną to system Ate tu masz np:
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-praw ... 66350.html
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-praw ... 66285.html
albo te tańsze
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-lewy ... 82476.html
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-praw ... 93240.html
Można poznać po napisie Ate
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-praw ... 66350.html
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-praw ... 66285.html
albo te tańsze
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-lewy ... 82476.html
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-praw ... 93240.html
Można poznać po napisie Ate
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
No właśnie wszędzie gdzie patrzyłem to tylko w P11 2.0 po lifcie czyli P11.144 ale tylko 2.0 benzynie był taki zacisk. Tak czy inaczej tego ze sprężyną nigdzie nie mogę znaleźć. Pytanie czy ma to wpływ na skuteczność hamowania? Będzie dobrze jak założę jarzmo i zacisk bez sprężyny czyli typu z fotki nr 1?
[ Dodano: 2015-10-29, 19:38 ]
PrzeRuSco, interesuje mnie tylko nowy a nie używany.
[ Dodano: 2015-10-29, 19:38 ]
PrzeRuSco, interesuje mnie tylko nowy a nie używany.
A to przepraszam.
To nie lepiej używane 4 tłoczki kupić?
To nie lepiej używane 4 tłoczki kupić?
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 19:40 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
ja mam ale używki.. lewy i prawy
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Czterotłoczki np http://olx.pl/oferta/kompletne-zaciski- ... 078c3b266c tarcze staczasz na 272 i przewiercasz 3 otwory ale faktycznie dla niektórych to już rzeźba.
Masz numery zacisków Ate 410119F500 lewy, 410019F500 prawy może będzie łatwiej szukać ale ceny pewnie kosmos i na dodatek pewnie zamienniki.
Moim zdaniem zregenerowana używka lepsza od nowego zamiennika. Zestawy regeneracyjne pewnie bez problemu do dostania.
Masz numery zacisków Ate 410119F500 lewy, 410019F500 prawy może będzie łatwiej szukać ale ceny pewnie kosmos i na dodatek pewnie zamienniki.
Moim zdaniem zregenerowana używka lepsza od nowego zamiennika. Zestawy regeneracyjne pewnie bez problemu do dostania.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
lordkain, kolega Michal_M66 kupił zamiennik i na przeglądzie okazało się, że nowy zacisk ma gorszą siłę hamowania niż używany-regenerowany
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
lordkain, zabij, nie pamiętam...... Zadzwoń do Nieznajka - ma w dobrej cenie, dobre używki - http://autonissan.pl/
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Więc temat zacisków zakończył się pomyślnie. Poszedłem waszą drogą - kupiłem używane w bardzo dobrym stanie, wyczyściłem, założyłem nowe gumki, uszczelki, nowe cylinderki i śmiga aż miło.
Z ciekawostek jeżeli ktoś z was ma zaciski Lucasa z przodu to zaciski które zamówiłem a nie pasowały firmy FTE to profesjonalnie odnowione oryginały Nissan/Lucas w cenie około 200zł sztuka więc właściwie nówka oryginał w dobrej cenie.
Wszystkim bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Z ciekawostek jeżeli ktoś z was ma zaciski Lucasa z przodu to zaciski które zamówiłem a nie pasowały firmy FTE to profesjonalnie odnowione oryginały Nissan/Lucas w cenie około 200zł sztuka więc właściwie nówka oryginał w dobrej cenie.
Wszystkim bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam!