[P/WP11.144] Cisnienie w baku
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Cisnienie w baku
Mam niewielki ale za to upierdliwy problem. Mianowicie co kilka dni musze odkrecac korek, aby wypuscic powietrze z baku, gdyz buczy solidnie az slychac na zewnatrz...
Odpowietrznik sie zatkal? Gdzie go szukac? Jak temu zaradzic?
Mam LPG (sekwencja) i jedynie na rozruchu jezdze na PB, moze to przez to?
Odpowietrznik sie zatkal? Gdzie go szukac? Jak temu zaradzic?
Mam LPG (sekwencja) i jedynie na rozruchu jezdze na PB, moze to przez to?
U mnie w P11 po tym jak zalepiłem dziurę w rurze od wlewu też tak jest.
NismoMan1 może nie tyle wypuścić co wpuścić![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
NismoMan1 może nie tyle wypuścić co wpuścić
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
NismoMan1 nie wierć nic. Zostaw tak jak jest.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Co ciekawe mam prawdopodobnie ten filtr - Przy kielichu od strony pasazera, duza czarna puszka z opisem: TENNEX purge fuel tank.
Nawet jak na chwile odpale auto na benzynie, to po odkreceniu baku jest pod/nadcisnienie.
Mam dziure ponizej korka wlewu paliwa, jest drozna (przepchalem 30cm drutu). Wiec nie wiem dlaczego sie zapowietrza.
Nawet jak na chwile odpale auto na benzynie, to po odkreceniu baku jest pod/nadcisnienie.
Mam dziure ponizej korka wlewu paliwa, jest drozna (przepchalem 30cm drutu). Wiec nie wiem dlaczego sie zapowietrza.
Ta dziura poniżej wlewu paliwa o ile się nie mylę to jest do tego aby jak się rozleje paliwo poza wlew to tą dziurką sobie wypływa na zewnątrz.
Ja mam u siebie to samo też zasysa powietrze. U mojej mamy w a-klasie jest to samo. Kumpel w W124 też tak miał z tym, że u niego było na tyle uciążliwe, że zawieszał mu się pływak i nie wiedział ile ma paliwa. W Mietku w124 bak jest za siedzeniami i jest pionowo postawiony, ścianki baku zasysały się i przez to pływak nie opadał. On przewiercił cienkim wiertłem korek i problem znikł.
Ja mam u siebie to samo też zasysa powietrze. U mojej mamy w a-klasie jest to samo. Kumpel w W124 też tak miał z tym, że u niego było na tyle uciążliwe, że zawieszał mu się pływak i nie wiedział ile ma paliwa. W Mietku w124 bak jest za siedzeniami i jest pionowo postawiony, ścianki baku zasysały się i przez to pływak nie opadał. On przewiercił cienkim wiertłem korek i problem znikł.
Tylko dostarczając tlenu każdy prosi się o pożar. Zauważcie, że w baku macie pływak i jest on zasilany. Pożar nie powstaje tylko dlatego, że nie ma dostępu tlenu, ponieważ bak jest wypełniony oparami paliwa. Opary paliwa + tlen + źródło zapłonu (iskrzenie) = wielkie booooom.
To, że powstaje podciśnienie w baku to rzecz naturalna.
To, że powstaje podciśnienie w baku to rzecz naturalna.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zuhu tylko nie ma iskry. Iskra pojawia się po przekręceniu kluczyka - załączamy pompę paliwa i czujnik poziomu paliwa. Niestety ale trójkąt pożaru obowiązuje.
Ten zbiorniczek pod maską przy prawym kielichu powinien załatwiać sprawę.
Ten zbiorniczek pod maską przy prawym kielichu powinien załatwiać sprawę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mam problem z odpalaniem autka po dluzszym postoju:
viewtopic.php?t=13293
Jakby ktos cos mogl doradzic, bym byl wdzieczny.
Myslalem ze to moze przez to cisnienie w baku, niestety to nie to.
viewtopic.php?t=13293
Jakby ktos cos mogl doradzic, bym byl wdzieczny.
Myslalem ze to moze przez to cisnienie w baku, niestety to nie to.
Nawet nie próbuj tego robić!voy78 pisze:Chyba zrobię dziurę w korku bo mnie to męczy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
E... Nie bardzo wiem z czym macie problem - jakoś zawsze dla mnie było normalne, że bak po odkręceniu korka "syczy". Niezależnie od samochodu, który tankowałem... ![:P](./images/smilies/razz.png)
![:P](./images/smilies/razz.png)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."