Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Cisnienie w baku

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

[P/WP11.144] Cisnienie w baku

Post autor: NismoMan1 » 2013-07-03, 14:29

Mam niewielki ale za to upierdliwy problem. Mianowicie co kilka dni musze odkrecac korek, aby wypuscic powietrze z baku, gdyz buczy solidnie az slychac na zewnatrz...
Odpowietrznik sie zatkal? Gdzie go szukac? Jak temu zaradzic?
Mam LPG (sekwencja) i jedynie na rozruchu jezdze na PB, moze to przez to?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-07-03, 14:56

NismoMan1 filtr węglowy pod maską. Ja swój wywaliłem. JAki silnik?

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-07-03, 14:58

W opisie ma SR20.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-07-03, 15:02


Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-03, 19:49

Ja też wywaliłem ten filtr, ale u mnie czasami jak jadę tankować to mam wrażenie, że chce mi rękę wciągnąć :D

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-03, 22:51

U mnie w P11 po tym jak zalepiłem dziurę w rurze od wlewu też tak jest.
NismoMan1 może nie tyle wypuścić co wpuścić :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2013-07-05, 18:21

Oczywiscie SR20.
Byc moze zasysa zamiast wypuszczac, ciezko powiedziec.
Czyli nie mam tego filterka?
Dziury w korku wlewu paliwa nie mam, moze po prostu wywiercic cienkim wiertlem?

Ps. Filtr paliwa wymieniony pare tyg temu. Przed wymiana, zwlaszcza zima tez wystepowal ten problem.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-05, 21:28

NismoMan1 nie wierć nic. Zostaw tak jak jest.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2013-08-18, 15:22

Co ciekawe mam prawdopodobnie ten filtr - Przy kielichu od strony pasazera, duza czarna puszka z opisem: TENNEX purge fuel tank.
Nawet jak na chwile odpale auto na benzynie, to po odkreceniu baku jest pod/nadcisnienie.

Mam dziure ponizej korka wlewu paliwa, jest drozna (przepchalem 30cm drutu). Wiec nie wiem dlaczego sie zapowietrza.

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-08-18, 16:24

Ta dziura poniżej wlewu paliwa o ile się nie mylę to jest do tego aby jak się rozleje paliwo poza wlew to tą dziurką sobie wypływa na zewnątrz.
Ja mam u siebie to samo też zasysa powietrze. U mojej mamy w a-klasie jest to samo. Kumpel w W124 też tak miał z tym, że u niego było na tyle uciążliwe, że zawieszał mu się pływak i nie wiedział ile ma paliwa. W Mietku w124 bak jest za siedzeniami i jest pionowo postawiony, ścianki baku zasysały się i przez to pływak nie opadał. On przewiercił cienkim wiertłem korek i problem znikł.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-08-18, 19:13

Tylko dostarczając tlenu każdy prosi się o pożar. Zauważcie, że w baku macie pływak i jest on zasilany. Pożar nie powstaje tylko dlatego, że nie ma dostępu tlenu, ponieważ bak jest wypełniony oparami paliwa. Opary paliwa + tlen + źródło zapłonu (iskrzenie) = wielkie booooom.
To, że powstaje podciśnienie w baku to rzecz naturalna.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-08-18, 19:54

Ja się nie odważyłem przewiercać korka. Myślałem że właśnie ma tak być.

Ale biorąc to na logikę to przy każdym otworzeniu baku dostarczamy tlenu.
Po drugie to tankując do pełna i jeżdżąc do pustego baku to zrobi się takie podciśnienie że pompie będzie jednak trochę ciężko pompować paliwo.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-08-18, 20:03

Zuhu tylko nie ma iskry. Iskra pojawia się po przekręceniu kluczyka - załączamy pompę paliwa i czujnik poziomu paliwa. Niestety ale trójkąt pożaru obowiązuje.
Ten zbiorniczek pod maską przy prawym kielichu powinien załatwiać sprawę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-08-18, 20:41

Ten zbiorniczek. Mam go wywalić czy wymienić na sprawny?

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2013-08-19, 15:12

Mam problem z odpalaniem autka po dluzszym postoju:
viewtopic.php?t=13293
Jakby ktos cos mogl doradzic, bym byl wdzieczny.

Myslalem ze to moze przez to cisnienie w baku, niestety to nie to.

Awatar użytkownika
voy78
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2015-07-09, 03:07
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: voy78 » 2015-08-21, 12:08

Poradził sobie ktoś z tym tematem może ? Dziury w korku bym nie chciał tworzyć w sumie . A jak ten zbornik koło prawego kielicha wywalić to co się dzieje ? Co zrobić z przewodami które do niego idą ? Połączyć ze sobą ?
Addicted to driving

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2015-09-05, 11:09

U mnie buczy jak buczalo. Z tematem odpalania juz sie uporalem.

Awatar użytkownika
voy78
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2015-07-09, 03:07
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: voy78 » 2015-09-10, 19:09

A ja nie rozumiem tego że jak jest mało paliwa i trochę pojeździć , to odkrecam korek i jest ciśnienie i to duże .
Ten zawór wogóle kiedyś robi to odessanie czy czeka aż bak rozerwie .
Chyba zrobię dziurę w korku bo mnie to męczy
Addicted to driving

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-10, 20:10

voy78 pisze:Chyba zrobię dziurę w korku bo mnie to męczy
Nawet nie próbuj tego robić!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-09-10, 20:16

E... Nie bardzo wiem z czym macie problem - jakoś zawsze dla mnie było normalne, że bak po odkręceniu korka "syczy". Niezależnie od samochodu, który tankowałem... :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2015-09-10, 21:16

Ja już się przyzwyczaiłem że syczy, nich sobie syczy jak tak bardzo chce :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”