Witam, kupiłem z 2 miesiące temu primerkę 1.6 benzyna + gaz 1997r.
Gdy znajomy mi ją sprzedawał auto gasło przy hamowaniu, miał to ogarnąć. Wiem tylko tyle że wyczyścił krokowy i było dobrze. Auto na gazie nie miało mocy, miałem zmienić filtr i wyregulować gaz, ale pojawił się znowu problem z gaśnięciem silnika przy hamowaniu. Wystrzeliło obudowę filtra powietrza podczas jazdy na gazie i na gazie już w ogóle nie szedł bo dostawał lewe powietrze, na benzynie szedł ale go nie tyrałem. Gdy ją wpinałem przy większych obrotach znowu 'wyskakiwała'. Chciałem pojechać na regulację gazu i zmienić ten filtr gazu, żeby już tej obudowy nie wypychały mi te 'wybuchy' gazu, ale znajomy powiedział mi, że mogę mieć krokowy do wymiany, więc nie ma sensu robić regulacji bo tylko stracę na to pieniądze. Powiedział, że może mi go wyczyścić, ale problem znowu powróci po jakimś czasie.
Znajomy mechanik powiedział, że krokowy i może, ale niekoniecznie parownik do wymiany.
Czytałem dużo tematów na ten temat, ale gdy ktoś dał sobie z tym radę nie pisał jak to rozwiązał, albo po prostu tematy zostawały bez odpowiedzi.
Wymienione świece + kable.
Ma ktoś może jakieś sugestie? Chce zamówić ten krokowy na dniach, ale nie chcę wydawać bezsensownie 200 zł jeśli to ma nie pomóc na to gaśnięcie i te nierówne obroty.
[P11/WP11] Nierówne obroty, gaśnie przy hamowaniu. Parę pyta
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Bazastral podjedź do MacGyvera na Admiralską -> http://www.klinika-japonczyka.pl/index.html
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_