Post
autor: janusz » 2013-12-28, 22:54
Silniki: GA16DS, GA16DE, SR20Di (115 KM), SR20De (125 KM lub 130 KM), CD20 - jeszcze trzeba dopisać SR20DE (150 KM)
Wersje benzynowe z silnikami 2.0 wszystkie hamulce tarczowe.
Zawieszenie:
nadwozia sedan i hatchback
przód: niezależne, z podwójnymi wahaczami skośnymi nierównej długości (górnym oraz dolnym) oraz sprężynami stożkowymi współosiowymi z amortyzatorami (kolumny zawieszenia), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym;
tył: niezależne z podwójnymi wahaczami poprzecznymi i pojedynczymi wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi oraz sprężynami śrubowymi współosiowymi z amortyzatorami (golenie resorujące), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym.
kombi
przód: niezależne z kolumnami McPhersona (ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami oraz dolnymi wahaczami poprzecznymi), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym
tył:
półniezależne, z pojedynczymi wahaczami wzdłużnymi zespolonymi rurową belką poprzeczną oraz sprężynami śrubowymi niewspółosiowymi z amortyzatorami, z drążkiem reakcyjnym Panharda.
Wersje
LX, SLX, eGT, SRi, SGX, GSX i eZX. Wychodziły również wersje Invitation, na sam koniec produkcji - takie trochę doposażone LX, ale jeszcze nie pełne SLX - czyli coś pomiędzy.
Wyposażenie:
4x el. szyby lub 2x el. szyby
el. lusterka
el. szyberdach lub manual
podgrzewane fotele (Skandynawia)
el. regulowany fotel kierowcy
podgrzewane lusterka
automatyczna antena
klimatyzacja
ABS
4 lub 6 głośników (6 głośników było chyba po '95 w wersjach SLX)
halogeny
el. sterowane reflektory
wycieraczki na lampach (Skandynawia)
centralny zamek
poduszki powietrzne 1 lub 2 (po '94 w standardzie 1 i napinacze pasów)
nawiew na nogi pasażerów z tyłu
Ostatnio zmieniony 2014-01-05, 14:26 przez
janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_