Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Kupujesz Primerę? Wklej ogłoszenie - poradzimy, skomentujemy

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-29, 14:23

cieglo seryjnie byly dwa rodzaje audio. Oba blaupunkt. Glosniki 4 plus tweetery. musze przyznac ze gra calkiem calkiem. Jako dodatkowe wyposazenie bylo sterowanie z kierownicy i zmieniarka na 6 cd w bagazniku

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-03-29, 14:29

cieglo pisze:Jeszcze z zupełnie innej beczki, niezależnie od motoru: jak wygląda wyposażenie audio Primerek? Ile głośników montowano? Czy były tam jakieś warianty poza szczegółami typu sterowanie przy kierownicy?
P11.144 to zawsze 6 głośników (2 wysokotonowe w słupkach przód, 2 w drzwiach przód, 2 z tyłu eliptyczne w słupkach,w kombi są chyba gdzie indziej), radio Blaupunkt, były 3 rodzaje, najlepsze jest to z pokrętłem głośności (nie przyciskami), ono ma wejście na zmieniarkę (na 6 płyt, siedzi w bagażniku). Nie ma fabrycznego AUX, zmieniarka po latach raczej słabo będzie działać, wysokie tony nie są zbyt szczegółowe, niskich jak na mnie w serii też nie ma za wiele.
Samo radio jest bardzo dobre, były opinie że podpięcie niefabrycznego radia nawet takiego lepszego nic nie poprawiało w jakości dźwięku. Więc w razie co wymiana głośników na nowe, markowe powinna dać najwięcej (ja zmieniam w tym roku).
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-03-29, 15:58

wod2u pisze: P11.144 to zawsze 6 głośników (2 wysokotonowe w słupkach przód, 2 w drzwiach przód, 2 z tyłu eliptyczne w słupkach,w kombi są chyba gdzie indziej)
Wagon to dwa głośniki w dachu nad bagażnikiem :)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

big123
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2013-04-01, 13:55
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: big123 » 2013-04-01, 14:51

Witam,
Forum nissanzone, a w szczególności dział dotyczący Primery i Almery przeglądam regularnie z racji tej, że poszukuje do kupna jednego z tych modeli ale dopiero dzisiaj zdecydowałem się zarejestrować aby przestrzec innych przed wycieczką na marne jaką sobie dzisiaj sprezentowałem jadąc po tego rodzyna --> http://otomoto.pl/nissan-primera-okazja ... 50220.html

http://tablica.pl/oferta/nissan-primera ... 98e0d;r:;s:


http://www.rzeszowiak.pl/witam-mam-do-z ... ny-3591989

Przede wszystkim gość, który sprzedaje tą Primere to najgorszej klasy typowy handlarz (tutaj jego ogłoszenie: http://www.rzeszowiak.pl/witam-kupie-sa ... or-2987101) z którego przez telefon wiele nie wyciągniecie, rozmowność 1/10, poziom łaski pokazania samochodu 11/10.
Jak widać z ogłoszenia samochód prezentuje się nadwyraz ciekawie, niedrogi, z gazem, klimą, bardzo zadbany, oryginalny stan po pedantycznym dziadku, no nic tylko słać zadatek PayPalem bez oglądania i wypełniać umowę in blanco. Zadzwoniłem i pytam czy jest coś co powinienem wiedzieć, a czego nie zawarł w ogłoszeniu, coś co należy zrobić, czego nie widać na zdjęciu bo mam 400km trasy i żebym nie jechał na marne?Odpowiada, że są tylko dwie ryski na lakierze ale to nic poważnego - akurat dla mnie to żaden problem.Pytam dalej, czy klima działa?Wszystko działa. Zapytałem więc wprost: innymi słowy potwierdza Pan, że wszystko co zawarł w ogłoszeniu jest prawdą?Odp:Tak.
Niestety na głębszą dyspute telefoniczną (jak się okazało później twarzą w twarz także) nie ma co liczyć bo gość jest mało wygadany, prezentuje mocno olewczą i pretensjonalną postawę wyznając zasade - im mniej powiesz tym szybciej sprzedasz.
No ale do rzeczy: Przede wszystkim typ niepoważny, dwa dni do niego wydzwaniałem, umawiałem się na konkretną godzinę, załatwiałem sobie transport, zerwałem się o 6 w drugi dzień świąt, żeby do niego jechać.Samochód zatankowany, nawigacja podpięta, dzwonie powiadomić go, jak prosił, że wyjeżdżam a on mi na to, że już jedzie do niego jakiś kupiec z Jasła...kurka wodna! umawiasz się chłopie przez dwa dni a potem na ten czas umawiasz ileś osób?No nic, zacisnąłem zęby i mówię trudno, może ja przyjade pierwszy ew. obejrze na miejscu inne auto, które znalazłem sobie na wszelki wypadek.
Zajeżdżam na miejscu a Primerka stoi (klient z Jasła o 7 rano słał sms, że już jedzie i na 11 nie dojechałdo Rzeszowa oddalonego o 60km?) z szybą po stronie kierowcy odsuniętą na kilka cm.Gość na zwrócenie mu uwagi, że niedosunął szyby zbywa to olewczym grymasem - jak się okazało w Primerze paruje jak w melinie po libacji więc choć dosunąłem szybe on natychmiast ją odsunął a kiedy zamykał auto po moich oględzinach również zostawił ją odsuniętą.
Jestem niemal pewien, że opis nie jest gościa autorstwa. Nie byłby w stanie sklecić takich cukierkowych zdań,poza tym tak dramatycznie odbiegają od stanu rzeczywistego, że albo osoba, która to pisała nie widziała owej Primery albo jest zwykłym chujem, która naciaga prawdę do granic możliwości.
Poza tym nie sugerujcie się scenerią ze zdjęć, że ładne osiedle, domki jednorodzinne...gość mieszka a Primera parkuje na zwykłym, szarym blokowisku.
Auto w 100 % bez wypadkowe, praktycznie w oryginalnym lakierze , lakier nie posiada większych jakiś rys, blacharsko oceniam na stan bardzo dobry, niema, rdzy, wyprysków, dziur, spód, progi w stanie idealnym fabrycznie nie naruszonym , bez korozji.
Maska malowana chyba metodą wylewki farby prosto z wiadra.Zacieki na całej szerokości grubości chłopskiego palca bez grama polerki.Na błotniku prawym dziura jak po uderzeniu śrubokrętem w dodatku zardzewiała, całe auto w rysach, tylna klapa prawdopodobnie malowana, wnętrze paruje jakby w środu wciąż gotowała się woda w czajniku.

Samochodem jeździł starszy pan nie palący , który bardzo dbał o wygląd zewnętrzny jak i wewnętrzny. Tapicerka wnętrze w stanie idealnym, nie po przedzierane, zadbane i pachnące
Za to sprzedającego powinni przeciągnąć za jaja z Rzeszowa do Częstochowy, żeby odpokutował za kłamstwa. Fotel kierowcy ma na boku wyrwę gąbki ok 15 cm x 8cm aż do stelażu fotela !! W życiu nie widziałem tak zmasakrowanego fotela.Zapytałem co się tu stało?Sądziłem, że chociaż sprzeda mi bajkę, że samochód stal w TPN z otwartymi drzwiami i niedźwiedź się połakomił na fotel Nissana ale nie..."przetarło się od wsiadania jak to w japońcach czy Audi".Przypominam, że przebieg według niego to oryginalne 190.000.Na pedale sprzęgła w ogóle nie ma gumki, reszta poprzecierana.Każdy boczek ma pęknięcia i dziury większe bądź mniejsze.Poduszka od strony pasażera była podważana jakimś śrubokrętem - plastk wokół niej sterczy wygięty na długośći 3-4cm; materiał na boczku pasażera z przodu pofałdowany, jakby przesiąknięty wodą. Całe wnętrze aż się klei od mieszanki plaka z kurzem.

Poza tym niedziała ręczny, samochód pracuje nierówno na wolnych obrotach, słychać że gdzieś łapie lewe powietrze, katalizator wycięty na 90% a już na pewno wydech ma przedmuchy w przedniej części,mocowo idzie gorzej niż N16 1.5.Pod machą wymyty, mocowania od chłodnicy zespawane w partacki sposób, pęknięty klosz tylniej lampy

Ciężko powiedzieć mi coś więcej np. o jeździe bo gość nie daje prowadzić tylko sam pcha się za kierownice :razz: i robi runde po równej jak stół drodze czasem wjeżdżając tylko jednym kołem w kanał żeby pokazać jak to zawieszenie pracuje. Dla mnie ten samochód śmierdzi miną.Może ktoś pogodzi się z felerami i będzie jeździł długie lata a może nie dojedzie nim do domu.Ja wiem tylko tyle, że sprzedawca ta stereotypowy handlarz, który ma mocno wyjebane na kupującego, samochód sprzedaje "odpicowany" w najbardziej partacki sposób i w 90% opis nie zgadza się ze stanem faktycznym a ja przez tego ch** zmarnowałem 100zł na paliwo, czas i nerwy czego Wam nie życze.
Pozdrawiam

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-04-01, 20:06

big123 tak jak piszesz łatwo jest trafić na minę , nie pierwszy raz się okazało że jedziesz parę ładnych km a autko szrot nie zgodne z opisem . Jak autko jest daleko od miejsca zamieszkania trzeba żeby dosłał dużą ilość zdjęć danego pojazdu.
Jak nie masz poleconego auta do duże prawdopodobieństwo że możesz trafić jak trafiłeś .
Szukaj a znajdziesz , napisz skąd jesteś może któryś z forumowiczów sprzedaje autko i będzie bliżej do oglądania .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-01, 20:08

big123 zanim sie znowu wybierzesz to napisz do kogos z okolic by wstepne ogledziny zrobil

Mr.Gelo
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2012-12-17, 20:36
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Mr.Gelo » 2013-04-10, 20:50

Dwa ogłoszenia Primer P11 2.0 . Może ktoś oglądał :?:

Z Warszawy http://otomoto.pl/nissan-primera-C28646901.html

Otwock k. Warszawy http://tablica.pl/oferta/nissan-primera ... d5e22;r:;s:

[ Dodano: 2013-04-10, 22:06 ]

W niedzielę 7 kwietnia oglądałem tą Primerę.Nie jestem znawcą samochodów. Właściceil komisu mówił że znajdzie w biurze książke serwisową .Fotele kierowcy i pasażera z tyłu brudne jakby ktoś butami taki paski wzdłuż porobił.Olej miał stan , taki mocno czary.Stary akumulator.Primera odpaliła -1500obr./min,maska była otwarta głośno przy samochodzie po około 3 minutach obroty spadły na około 1200-1300obr./min . Po zagaszeniu silnika i odczekaniu około 10-15 sekundach odpaliłem ponownie primerę i to samo zaczeło od 1500obr./min po kilkinastu sekunach spadło na około 1200 obr./min .

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2013-04-10, 21:35

Tą z tablicy z Otwocka to może za 5 tysi bym się zastanowił na pewno nie za 7 tysi.
Na zdjęciach tego nie widać, ale egzemplarz dość mocno zużyty.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

szymektoja
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: szymektoja » 2013-04-10, 23:06

Co myslicie o takiej? Widzicie moze cos wiecej niz ja?
http://otomoto.pl/nissan-primera-salon- ... 19009.html

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2013-04-11, 02:00

Na pewno bezpieczniej jest wsiąść skrzynie manualną, automat może być zaniedbany.W przyszłości może / nie musi sprawiać problemy.

Awatar użytkownika
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391
Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin

Post autor: lordkain » 2013-04-11, 04:52

Po 165kkm fotel kierowcy nie miałby pęknięcia. Co do skrzyni automatycznej MichałB86 ma rację. W Polsce mało kto dba o automaty. W P11.144 zastosowano skrzynię automatyczną bezstopniową CVT do której olej i filtr kosztuje bardzo dużo a zamienniki nie istnieją czyli ASO Nissan. Litr oleju do Nissan-owskiej CVT kosztuje w ASO chyba 140zł z tego co pamiętam a trzeba około 8l o filtrze nie wspomnę. Po wymianie niby dopasowanego ale nie oryginalnego Nissan-owskiego oleju skrzynie niestety klękają po kilku lub kilkunastu tysiącach km. Dużo pisano o tym na forum. Zbadaj temat. Moim zdaniem manual to manual a poza tym ci co jeździli z CVT mówią, że są zmulone i nie ma porównania do manualnej.

[ Dodano: 2013-04-11, 06:13 ]
wod2u pisze:
cieglo pisze:Jeszcze z zupełnie innej beczki, niezależnie od motoru: jak wygląda wyposażenie audio Primerek? Ile głośników montowano? Czy były tam jakieś warianty poza szczegółami typu sterowanie przy kierownicy?
P11.144 to zawsze 6 głośników (2 wysokotonowe w słupkach przód, 2 w drzwiach przód, 2 z tyłu eliptyczne w słupkach,w kombi są chyba gdzie indziej), radio Blaupunkt, były 3 rodzaje, najlepsze jest to z pokrętłem głośności (nie przyciskami), ono ma wejście na zmieniarkę (na 6 płyt, siedzi w bagażniku). Nie ma fabrycznego AUX, zmieniarka po latach raczej słabo będzie działać, wysokie tony nie są zbyt szczegółowe, niskich jak na mnie w serii też nie ma za wiele.
Samo radio jest bardzo dobre, były opinie że podpięcie niefabrycznego radia nawet takiego lepszego nic nie poprawiało w jakości dźwięku. Więc w razie co wymiana głośników na nowe, markowe powinna dać najwięcej (ja zmieniam w tym roku).
Jeżdżę swoją Primką od 3 lat, zmieniarka działa bez zarzutu, jakość dźwięku dobra (nie tylko moja opinia) pod warunkiem, że po 10 latach od kiedy zakończono produkcję wymieniło się głośniki. W P11.144 montowali jeszcze głośniki z coś ala kartonową membraną. Moje okazały się całe powykręcane i zdeformowane od wilgoci. Po wymianie na nowe bas i sopran słychać znakomicie. :-)

[ Dodano: 2013-04-11, 09:32 ]
Mr.Gelo nie wiem czy tą widziałeś ale to niedaleko mnie więc w weekend mógłbym podjechać i obejrzeć.
http://moto.allegro.pl/nissan-primera-2 ... 84336.html

Mr.Gelo
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2012-12-17, 20:36
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Mr.Gelo » 2013-04-11, 14:03

[ Dodano: 2013-04-11, 09:32 ]
Mr.Gelo nie wiem czy tą widziałeś ale to niedaleko mnie więc w weekend mógłbym podjechać i obejrzeć.
http://moto.allegro.pl/nissan-primera-2 ... 84336.html[/quote]


Dziękuje że chciałeś mi pomóc.Z niemiec to do rejestracji jeszcze plus inne koszty.Cena atrakcyjna.Ma hak to tymbardziej mi nie odpowiada można odkręcić hak.Nie wiadomo jakie ciężary były ciągane na przyczepce.Najlepiej jakby była Primera z Salonu PL ze zrobioną conajmniej jedną/dwoma konserwacją podwozia i dobrym stanie(mechanicznym i blacharskim). Jeśli nie będzie takiej Primery to sprowadzona,jeżdzona w PL(jakiś dłuższy czas sprzedawca ją ma) i zarejestrowana w Polsce, w dobrym stanie(mechanicznym i blacharskim). Może w woj. Lubuskim jest Primera zgodna moimi kryteriami?? Może znajdzie się taka primera według moich kryteriuów z woj.Lubelskiego,Mazowieckiego,Podkarpackiego. Ja jestem z woj.Lubelskiego.

Awatar użytkownika
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391
Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin

Post autor: lordkain » 2013-04-14, 09:31

Rozumiem. Szkoda bo ta jest inna niż pozostałe - wersja sport + oryginalny ksenon i serwisowana w DE. Pozdrawiam. :-)

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-04-14, 13:05

Mr.Gelo, szczerze Ci powiem, że masz duże wymagania i bardzo ciężko będzie takie autko kupić.
W Niemczech tak, ale nie w Polsce. Szukasz 12-13 letniego auta. W Polsce już raczej nikt nie dba tak o auto które chce sprzedać. Ci co dbają to auto zostaje u nich, a jak już sprzedają to wołają sobie nie wiadomo jakie ceny. Moim zdaniem jak lordkain, deklaruje się sprawdzić auto to opłaca się przejechać całą polske. Auta u nas jeźdzą po dziurach w Niemczech po drogach.

Mr.Gelo
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2012-12-17, 20:36
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Mr.Gelo » 2013-04-14, 16:04

Rozumiem.Dziękuje za odpowiedzi.Sprzedaje Almerę N16 jak nie uda mi się sprzedać( kupiona bez klimy i może to jest ten problem że nie mogę sprzedać) to będę nią jeżdził jakbym sprzedał to konkretnie rozglądałbym się za Primerą P11.Jest tyle samochodów ze ludzie są wybredni przy kupowaniu auta,zwracają uwagę na każdy detal,szczegóły.Niektórzy za Primerę P11-2.0,1.8 chcą 12500-13300zł.

Goleniów koło Szczecina http://otomoto.pl/nissan-primera-klimat ... 05506.html
Rysy na lakierze,zderzakach,tylna prawa lampa na klapie jakby zaparowana i tapicerka pod dywanikiem kierowcy jakby mokra/zalana wodą,naklejki na słupach jakby na nowo przyklejone.

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2013-04-15, 18:40

Troche kolege rozumiem. Sam wybrzydzalem, ogladalem szroty primy p11.144 za 6000-7000. Az w koncu zaczalem rozgladac sie za takimi po 10k i wiecej, innego wyjscia nie widzialem. Taki tez zakupilem. Na dzien dzisiejszy nie zaluje.

Rysy na zderzakach (ryski od kamieni itp) to norma. Naklejki na slupkach tez marszcza sie i schodza. Sam tak mam u siebie i planuje kupic i polozyc nowa folie.

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-04-15, 18:43

NismoMan1 pisze: Rysy na zderzakach (ryski od kamieni itp) to norma.
Jeżeli samochód jeździ to wszelkie rysy i wgniotki to rzecz niestety normalna... To że my uważamy nie znaczy, że na parkingach inni uważają... :|
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Pustelnik
fanatyk nissana
Posty: 886
Rejestracja: 2009-12-11, 01:28
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Pustelnik » 2013-04-16, 23:26

http://otomoto.pl/nissan-primera-2-0-li ... 46928.html

Wypatrzyłem sobie taką P11. Chce kupić i założyć podtlenek LPG. Czy powinienem zwrócić na coś szczególnie uwagę oglądając ją ? Jest w mojej miejscowości wiec sobie podjadę koło południa zerknę na nią. Ale ze mnie żaden znawca i nie wiem czemu się przypatrywać w primerkach.
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-17, 05:51

Pustelnik kielichy przód i podszybie. To najczesciej rdzewieje, no i czy trzyma obroty

Awatar użytkownika
Pustelnik
fanatyk nissana
Posty: 886
Rejestracja: 2009-12-11, 01:28
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Pustelnik » 2013-04-17, 11:22

i jeszcze szybkie pytanie. Czytałem na forum ze primerki po 9.2000r mają białe zegary. A ta nie ma. Jak na to patrzeć ? czy nie wszystkie miały ? czy mogła mieć wymieniane zegary ?
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-17, 11:23

Pustelnik miały tylko wersje sport

Awatar użytkownika
Pustelnik
fanatyk nissana
Posty: 886
Rejestracja: 2009-12-11, 01:28
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Pustelnik » 2013-04-17, 11:29

Dzięki bombel, tego nie doczytałem w temacie.


Zadzwoniłem i zaczerpnąłem języka w temacie. Okazuje się ze jest to salon Polska, i książkę serwisową ma podobno do 180k km.
Obejrzeć ją będę mógł dopiero dziś po 19:00 albo jutro.
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)

Awatar użytkownika
grzeg255
doświadczony forumowicz
Posty: 239
Rejestracja: 2009-12-11, 17:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzeg255 » 2013-04-17, 12:23

Posprawdzaj rudą na przednik błotnikach w dolnej części przy progu,jak otworzysz drzwi to zerknij czy już tam nic nie gnije,zbiera się tam syf i po pewnym czasie pięknie wyżera błotnik.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB

Awatar użytkownika
Pustelnik
fanatyk nissana
Posty: 886
Rejestracja: 2009-12-11, 01:28
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Pustelnik » 2013-04-17, 20:42

Obejrzałem ten pocisk.
Wiec korozji nie zauważyłem na kielichach ani podszybiu ani na błotnikach tak jak grzeg255, pisał. Jak się okazało ze sprzedającym mamy kilku wspólnych znajomych wiec i zeszło się trochę w rozmowach o nissanach i nie tylko.
Z rzeczy które trzeba zrobić to wymienić prawy przegub, wyprać auto i wymyć bo było polerowane. Klima sprawna.
Nie działały za to spryskiwacze ksenonów albo nie wiedzieliśmy jak je włączyć. Wyświetlacz radia też pogubił się częściowo i nie działa w całości. Nie wiem czy to można naprawić czy trzeba wymieniać. Słabo działało podświetlenie wyświetlacza komputera i zegarka. Wygląda to tak jak by tam nie działała co druga dioda. To co jeszcze zapamiętałem to rdza przy jednym zawiasie klapy tylnej.
Poza tym ksenony działały, halogeny też, pilot w kierownicy też, pilot w kluczyku działa, nie jest podarty czy popękany, w bagażniku ognisk rdzy nie widać. W środku tapicerka jasna która mi sie zawsze bardzo podobała. Być może ma nawet IsoFix bo w tylnej kanapie były dziury. Ale nie wiem jak to podejrzeć.
Opcją która mnie zaciekawiła było aż 8 głośników.
Pytanie mam odnośnie komory silnika. Jest w kolorze niebieskim matowym. W almerce mam tą komore siwą matową wiec przypuszczam ze po prostu tak mają nissany.
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-17, 20:52

Pustelnik ten samochod nie ma ksenonow bo jest regulacja reflektorow chyba ze hidy wsadzone

Awatar użytkownika
Pustelnik
fanatyk nissana
Posty: 886
Rejestracja: 2009-12-11, 01:28
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Pustelnik » 2013-04-17, 21:08

hmm, jak włączał światła i wyłączał to silniczki w lampach było słychać. Być może soczewki tylko i hidy tak jak piszesz. Ale to jest szansa ze to jest coś dołożone. Nie wziąłem nr vin bo byśmy rozgryźli co było a co nie w tym samochodzie.
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-17, 21:12

Pustelnik

Obrazek

Tutaj go widać

Awatar użytkownika
Pustelnik
fanatyk nissana
Posty: 886
Rejestracja: 2009-12-11, 01:28
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Pustelnik » 2013-04-17, 21:17

Ja wiem ze on jest, widziałem go na żywo :) nie zwróciłem na to uwagi. Tylko ze podczas włączania świateł słychać jak silniczki pracują w lampach. Nie ma za to tego takiego uruchamiania ksenonów które to mrugną podczas włączania. Nie wiem jak to opisać ale faktycznie nie było tego podczas uruchamiania.
A jest taka szansa ze jak był dokładany hak to była też dołożona ta regulacja i zastąpienie ksenonów zwykłymi lampami?
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2013-04-17, 22:02

Pustelnik, zastanawia mnie kwestia koloru komory silnika... Czy aby nie ma to czegoś wspólnego z lampami. Patrzyłeś na lampy, są oryginalne? Nie rzuciły Ci się w oczy jakieś nietypowe ślady spawania / lakierowania?

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-04-17, 22:29

Wykonaj szybki telefon po numer VIN, to będzie wiadomo dokładniej ;)
U mnie komora jest takiego samego koloru, co cały samochodu -> KH3 (czarna)

W poście powyżej masz na myśli hak do ciągnięcia przyczepy? On nie ma nic do przednich lamp, a przynajmniej nie powinien mieć powiązania.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”