[P10/WP10] Kupno GT
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Kupno GT
Witam pasjonatów Nissana. Ostatnio zainteresowałem sie tą marką i zdecydowałem sie na zakup primery GT. Primera którą mam na oku ma 2 wady pierwsza to konieczna wymiana pompy wspomagania wraz z paskiem oraz problem, którym jest oczywiście rdza. Podłoga jest tragiczna(szczególnie pod siedzeniem kierowcy kilka dziurek), nie wiem jak progi. Powiedzcie mi jaki moze być koszt tej zabawy.
sebaGT150 regeneracja pompy to koszt ok 250zł. A łatanie podłogi i zrobienie progów to nie mam pojęcia. Przy okazji zobacz podłużnice z tyłu, kielichy tył i przód - zwłaszcza lewy tylny tu za osłoną wlewu paliwa oraz pod nogami kierowcy i pasażera - czyt. do wyciągnięcia wykładzina. Dodatkowo miejsce gdzie się trzyma zapas. Jak Primera nie ma szyberdachu to prawdopodobieństwo, że progi są w powiedzmy dobrym stanie jest dużo większe niż jak ma szyberdach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Co do pompy chodzi o to że rolka jest luźna i lata nie mam pojęcia czy sie ją do kręca czy jak. Myślałem o kupnie uzywki koszt około 120zł. Jeżeli chodzi o rdze to bagaznik stan dobry. Rdzy nie ma na błotnikach. Może były robione jeżeli tak to ładnie ktoś to zrobił. Tylko boje sie tej podłogi. Przy oględzinach samochodu nie moge zdjąć nakładek na progi i boje sie ze tych progów może nie być. Czy bedzie sie opłacało nowe progi wstawiać. Ogólnie to stan techniczny samochodu jest rewelacyjny.
Co do pompy odezwij się do mnie progi kupno koszt koło 300zł podłoga łatanie trochę blachy spawarka bbitex i będzie git
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Nie zamkniesz się w 1000zł. Chyba, że sam będziesz sam robił wszystko.
Moja P11GT pije LPG w ilościach 8-9L/100km w trasie i po mieście 12-13L/100km
Moja P11GT pije LPG w ilościach 8-9L/100km w trasie i po mieście 12-13L/100km
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Na gotowo to byłosebaGT150 pisze:Za dużo progi wyceniłeś znalazłem za 90 zl za szt.
[ Dodano: 2012-10-10, 19:44 ]
Mój eGT nie pamiętam, żeby więcej niż 11lpg opierdzielił
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Jak to zwykle bywa w nissaniesebaGT150 pisze:no jak sie nim przejechałem to jestem po ogromnym wrażeniem. super jazda i te przyśpieszenie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
http://pultusk.olx.pl/nissan-primera-p1 ... -175424376
to stara aukcja z 2010 roku teraz te auto ma czarną matową maske i felgi oryginalne z GT czarne.
to stara aukcja z 2010 roku teraz te auto ma czarną matową maske i felgi oryginalne z GT czarne.
sebaGT150 to, że GT'ki rwą się do jazdy to wiem z autopsji. Swoim zaraz po kupnie na obwodnicy oleśnickiej sobie lekko depnąłem, wszedł na 4000rpm i nagle ni stąd ni z owąd 170km/h na blacie. Ale co jak co P10 ma lepszą zawieche z tyłu niż P11 - lepiej trzyma.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no to TU JEST aktualnasebaGT150 pisze:http://pultusk.olx.pl/nissan-primera-p1 ... -175424376
to stara aukcja z 2010 roku teraz te auto ma czarną matową maske i felgi oryginalne z GT czarne.
Ja się nie wypowiem jestem tak najarany na takie auta i jeśli stan jest taki jak mówisz to dzwonię do kolesia rower biorę i jadę po niego
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
ja bym tą maskę przywrócił do stanu oryginalnego, żeby autko było znów cichociemne, niepozorne. Phiii autko z Lublina Jak będziesz po nie się wybierał to ja mam do sprzedania komplet opon zimowych z felgami do P10 185/65/14
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
jaki ma przebieg..? zobacz tez w jakim stanie sa gorne wachacze przednie bo to wada primerek jak kazdy wie. Oraz jak rozrzad sie trzyma czy przy odpalaniu przez pare sekund nie slychac " zgrzytow"
autko wyglada godnie kolor, szyby itp alusy bym wymienil tylko bo sa takie sobie. Troche dziwnie ma tylek wypiety jak J.Lopez a przod do gleby. wyglada jak w EVO on za 4tys. chyba stal co.. ?
autko wyglada godnie kolor, szyby itp alusy bym wymienil tylko bo sa takie sobie. Troche dziwnie ma tylek wypiety jak J.Lopez a przod do gleby. wyglada jak w EVO on za 4tys. chyba stal co.. ?
Hmmm piszesz czy sie zmiescisz w 1000zl bo jest do wymiany pompa trzeba zrobic progi i podloge...biorac pod uwage ze auto zapewne jest tyrane na gazie od ładnych paru lat, i watpie zeby zawias byl w super stanie...poprostu wiem ile kosztuje utrzymanie GTka a ze te pieniadze watpie zeby na tych trzech rzeczach sie skonczylo. Poprostu kupic GT i jarac sie ze ma/mialo 150KM to niewszystko...chyba ze ktos ma to w dupie i zaklada najtansze chinskie czesci Mam nadzieje ze nikogo nieurazilem
cena będzie inna to grono kupujących zbliży się do zera wnioski nasuwają się same nie chcesz sprzedać dbaj, chcesz sprzedac niej w d**upie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
150km to to juz nie ma aby auto trzymalo moc trzeba dbac, nie zakladac gazu ( zaden zwolennik lpg mi nie powie ze auto zachowuje sie tak samo jak na benie. ) zreszta jaki sens jest kupowac sportowe auto i zakladac gaz bez urazy oczywiscie ale jakbym mial patrzec na oszczednosc to bym kupil matiza. Zreszta ma tez juz swoje lata samochod zapewne jeszcze ma duszyczke ale trzeba wlozyc w nie spory naklad pracy aby odzyskalo swoj dawny "blask".Shadows pisze:Hmmm piszesz czy sie zmiescisz w 1000zl bo jest do wymiany pompa trzeba zrobic progi i podloge...biorac pod uwage ze auto zapewne jest tyrane na gazie od ładnych paru lat, i watpie zeby zawias byl w super stanie...poprostu wiem ile kosztuje utrzymanie GTka a ze te pieniadze watpie zeby na tych trzech rzeczach sie skonczylo. Poprostu kupic GT i jarac sie ze ma/mialo 150KM to niewszystko...chyba ze ktos ma to w dupie i zaklada najtansze chinskie czesci Mam nadzieje ze nikogo nieurazilem
Do "moze" przyszlego nabywcy. Moj dziadek mawia " jak sie bawic to sie bawic sprzedac spodnie frak zostawic " - Jezeli masz zamiar kupic gt'ka, byc z niego zadowolonym, pudrowac mu nosek i zeby byl czyms wiecej niz zwykly samochod radze sie wstrzymac i poszukac naprawde dobry egzemplarz najlepiej serie a nie sugerowac sie tym ze jest bialy i ma czarna maske i alusy pomalowane na czarno to jest najmniej istotne w tym wszystkim a wrecz przeciwnie sugeruje, ze autko jest po przejsciach i bylo grzebane. Bo cos mi sie wydaje, ze moze to byc skarbonka pomimo, ze "jezdzi" i nic nie trzeszczy. Przebieg jak dla mnie bardzo duzy.
PS. Kupil by ktos impreze, evo albo silvie z lpg..?
PS2. - http://otomoto.pl/nissan-primera-primer ... 79349.html
przy kielichach widac spawy czy mi sie wydaje.. ? jak dla mnie to w ogóle ta cena wygorowana.