Kupujesz Primerę? Wklej ogłoszenie - poradzimy, skomentujemy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
W najbliższym czasie zamierzam zmienić autko. A że trzeba przy marce zostać to pomyślałem o P12. Co sądzicie o tym egzemplarzu?
http://otomoto.pl/nissan-primera-1-8-16 ... 46127.html
http://otomoto.pl/nissan-primera-1-8-16 ... 46127.html
Co sądzicie o takich P12 :
http://moto.allegro.pl/nissan-primera-s ... 63059.html
http://otomoto.pl/nissan-primera-2-2-12 ... 56277.html
http://otomoto.pl/nissan-primera-xenon- ... 97076.html
http://moto.allegro.pl/nissan-primera-p ... 82714.html
http://otomoto.pl/nissan-primera-6biego ... 31831.html
http://moto.allegro.pl/nissan-primera-s ... 63059.html
http://otomoto.pl/nissan-primera-2-2-12 ... 56277.html
http://otomoto.pl/nissan-primera-xenon- ... 97076.html
http://moto.allegro.pl/nissan-primera-p ... 82714.html
http://otomoto.pl/nissan-primera-6biego ... 31831.html
byłem i nie kupiłem, jakby ktoś chciał info to na pwmarlub pisze:panowie tak na szybko bo chce jutro jechać, czy widzicie coś podejrzanego na zdjęciach?
http://otomoto.pl/nissan-primera-2-0-l- ... 37650.html
Nie kupujcie tej primery,przebieg nieautentyczny, gałka zmiany biegów zmieniona,pedały wyjechanie, skrzynia nie precyzyjna, wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem, ściąga na prawo, świeci się kontrolka poduszki powietrznej,hałasuje pompa wspomagania( tak twierdzi właściciel) samochód mocno zamulony, nie bardzo chciał przyspieszać, ogniska rdzy na dachu nad szybą, ranty tylnych błotników tez trzeba by było zabezpieczyć przed zimą.Tylna lampa trochę nierówno spasowana bo była jakaś przygoda z tyłu. Ogólnie właściciel mocno przekoloryzował opis pojazdu, najprawdopodobniej nigdzie nie wyjeżdża, a powodem sprzedaży są problemy z sondą lambda,przepływomierzem i brakiem mocy samochodu jak zresztą sam ładnie opisuje na tym forum, poczytajcie jego posty.
http://forum.nissanklub.pl/index.php/us ... egat-8610/
Zrobiłem sobie 700 km wycieczkę i raczej nie powtórzę tego błędu bo prawie każdy sprzedawca to kłamca, także szczerze nie polecam
http://forum.nissanklub.pl/index.php/us ... egat-8610/
Zrobiłem sobie 700 km wycieczkę i raczej nie powtórzę tego błędu bo prawie każdy sprzedawca to kłamca, także szczerze nie polecam
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-07-21, 16:34
- Lokalizacja: OPOLSKIE
Witajcie z góry przepraszam że zaczynam od takiego postu ale ten facet co opisuje moją Primerkę powyżej działa mi już na nerwy , więc napiszę to samo co na "nissanklub" na którym jestem od grudnia 2011r .
Człowieku , a jak byś czytał posty które pisałem to wiedziałbyś że przepływka i sonda są nowe bo na ten temat pisałem w wielu postach i że doszedłem do tego że to była przepływka i sonda trochę na gazie wariowała wystarczy dobrze czytać posty a nie tylko po łepkach.To nie jest moja pierwsza Primera w domu mam jeszcze dwie p10 a w sumie miałem już 5 p10 także wiem chyba trochę więcej na temat nissana niż TY. Przebieg jest autentyczny . Jakbyś wiedział coś na temat tego auta to nie pisałbyś takich głupot bo gałka zmiany biegów rozlatuje się w tym aucie po około 100tyś km i szczerze nie widziałem jeszcze takiej primery z oryginalną gałką. Skrzynia chodzi normalnie jak w nissanie , a nie jak w oplu. Mam jeszcze dwie p10 w domu i we wszystkich skrzynia chodzi tak samo także widać że chyba nigdy nie jeździłeś nissanem. Jeśli chodzi o ściąganie to fakt ustawiałem zbieżność po wymianie górnych wahaczy i nie zauważyli że mam wybity sworzeń wahacza dolnego ale już dzisiaj mi go wymienili i to poprawili i jest ok, a co do poduszki mówiłem że rozpięła się kostka pod siedzeniem podczas sprzątania ( od razu ją włożyłem spowrotem ) ale czasem świeci AirBag . Umówiłem się na poniedziałek w serwisie żeby to zrobili bo wyczytałem że czasem może złapać błąd po rozpięciu i wtedy tylko podłączenie do kompa pamaga.Samochód ten zaczyna rwać od 4tyś RPM a nie od 2tyś tak jak próbowaliście. Na dachu jest dosłownie parę ze 3 odbicia od kamieni ( to chyba normalne jak na 12lat ). Ranty tylnych błotników są czyste i oryginalne .Jak się nie ma wogóle pojęcia jak to auto ma chodzić to po co się w ogóle chce takie kupić. Mówiłem że pojedziemy na stację diagnostyczną lub aso . Jeśli chodzi o wyjazd to jest rzeczywisty , a nie zmyślony i proszę nie piszcie więcej takich bzdur tylko najpierw pooglądajcie różne nissany i zapoznajcie się z nimi bo nie macie pojęcia na temat tego auta. Jeszcze raz z góry przepraszam wszystkich że mój pierwszy post na tym forum tak wygląda ale nie dam się oczerniać takiemu ba..nowi bo mu się cena nie podobała.
Człowieku , a jak byś czytał posty które pisałem to wiedziałbyś że przepływka i sonda są nowe bo na ten temat pisałem w wielu postach i że doszedłem do tego że to była przepływka i sonda trochę na gazie wariowała wystarczy dobrze czytać posty a nie tylko po łepkach.To nie jest moja pierwsza Primera w domu mam jeszcze dwie p10 a w sumie miałem już 5 p10 także wiem chyba trochę więcej na temat nissana niż TY. Przebieg jest autentyczny . Jakbyś wiedział coś na temat tego auta to nie pisałbyś takich głupot bo gałka zmiany biegów rozlatuje się w tym aucie po około 100tyś km i szczerze nie widziałem jeszcze takiej primery z oryginalną gałką. Skrzynia chodzi normalnie jak w nissanie , a nie jak w oplu. Mam jeszcze dwie p10 w domu i we wszystkich skrzynia chodzi tak samo także widać że chyba nigdy nie jeździłeś nissanem. Jeśli chodzi o ściąganie to fakt ustawiałem zbieżność po wymianie górnych wahaczy i nie zauważyli że mam wybity sworzeń wahacza dolnego ale już dzisiaj mi go wymienili i to poprawili i jest ok, a co do poduszki mówiłem że rozpięła się kostka pod siedzeniem podczas sprzątania ( od razu ją włożyłem spowrotem ) ale czasem świeci AirBag . Umówiłem się na poniedziałek w serwisie żeby to zrobili bo wyczytałem że czasem może złapać błąd po rozpięciu i wtedy tylko podłączenie do kompa pamaga.Samochód ten zaczyna rwać od 4tyś RPM a nie od 2tyś tak jak próbowaliście. Na dachu jest dosłownie parę ze 3 odbicia od kamieni ( to chyba normalne jak na 12lat ). Ranty tylnych błotników są czyste i oryginalne .Jak się nie ma wogóle pojęcia jak to auto ma chodzić to po co się w ogóle chce takie kupić. Mówiłem że pojedziemy na stację diagnostyczną lub aso . Jeśli chodzi o wyjazd to jest rzeczywisty , a nie zmyślony i proszę nie piszcie więcej takich bzdur tylko najpierw pooglądajcie różne nissany i zapoznajcie się z nimi bo nie macie pojęcia na temat tego auta. Jeszcze raz z góry przepraszam wszystkich że mój pierwszy post na tym forum tak wygląda ale nie dam się oczerniać takiemu ba..nowi bo mu się cena nie podobała.
Ja ci działam na nerwy a ty mnie bawisz, chyba ci się już wersje poplątały i nie wiesz co komu mówiłeś. Ja nie mówię ze nie są nowe, ale nam mówiłeś co innego na forum piszesz co innego. Sonda miała być oryginalna Nissana, a jest uniwersalna bez wtyczki bo nawet kable od sondy są zawinięte izolacją. Następna rzecz gałka zmiany biegów, twierdzisz ze się rozlatuje i ze jest zmieniona, przy nas twierdziłeś,ze nic nie wiesz na ten temat, pomimo Twojej obszernej wiedzy o Nissanach . Jeździliśmy innymi nissanami i biegi chodziły ładnie, wiec najwidoczniej jeździliśmy lepszymi. Fajnie, że wymieniłeś sworzeń, ale po co jak usilnie próbowałeś nam wmówić ze wszystko jest ok i to droga jest krzywa, ach te polskie drogi. Natomiast palenie się poduszki tłumaczyłeś nie rozpięciem się kostki podczas sprzątania tylko tym, że każdy tak ma, więc komu innemu wmawiaj te swoje bajki.RENEGAT 86 pisze:Witajcie z góry przepraszam że zaczynam od takiego postu ale ten facet co opisuje moją Primerkę powyżej działa mi już na nerwy , więc napiszę to samo co na "nissanklub" na którym jestem od grudnia 2011r .
Człowieku , a jak byś czytał posty które pisałem to wiedziałbyś że przepływka i sonda są nowe bo na ten temat pisałem w wielu postach i że doszedłem do tego że to była przepływka i sonda trochę na gazie wariowała wystarczy dobrze czytać posty a nie tylko po łepkach.To nie jest moja pierwsza Primera w domu mam jeszcze dwie p10 a w sumie miałem już 5 p10 także wiem chyba trochę więcej na temat nissana niż TY. Przebieg jest autentyczny . Jakbyś wiedział coś na temat tego auta to nie pisałbyś takich głupot bo gałka zmiany biegów rozlatuje się w tym aucie po około 100tyś km i szczerze nie widziałem jeszcze takiej primery z oryginalną gałką. Skrzynia chodzi normalnie jak w nissanie , a nie jak w oplu. Mam jeszcze dwie p10 w domu i we wszystkich skrzynia chodzi tak samo także widać że chyba nigdy nie jeździłeś nissanem. Jeśli chodzi o ściąganie to fakt ustawiałem zbieżność po wymianie górnych wahaczy i nie zauważyli że mam wybity sworzeń wahacza dolnego ale już dzisiaj mi go wymienili i to poprawili i jest ok, a co do poduszki mówiłem że rozpięła się kostka pod siedzeniem podczas sprzątania ( od razu ją włożyłem spowrotem ) ale czasem świeci AirBag . Umówiłem się na poniedziałek w serwisie żeby to zrobili bo wyczytałem że czasem może złapać błąd po rozpięciu i wtedy tylko podłączenie do kompa pamaga.Samochód ten zaczyna rwać od 4tyś RPM a nie od 2tyś tak jak próbowaliście. Na dachu jest dosłownie parę ze 3 odbicia od kamieni ( to chyba normalne jak na 12lat ). Ranty tylnych błotników są czyste i oryginalne .Jak się nie ma wogóle pojęcia jak to auto ma chodzić to po co się w ogóle chce takie kupić. Mówiłem że pojedziemy na stację diagnostyczną lub aso . Jeśli chodzi o wyjazd to jest rzeczywisty , a nie zmyślony i proszę nie piszcie więcej takich bzdur tylko najpierw pooglądajcie różne nissany i zapoznajcie się z nimi bo nie macie pojęcia na temat tego auta. Jeszcze raz z góry przepraszam wszystkich że mój pierwszy post na tym forum tak wygląda ale nie dam się oczerniać takiemu ba..nowi bo mu się cena nie podobała.
Kolejna sprawa przyspieszenie, jak mieliśmy sprawdzać powyżej 4 jak od momentu gdy wsiedliśmy do samochodu był wielki krzyk żeby go nie kręcić, zresztą to nie jest 1,0 z uno i do 4 tys tez powinno być czuć ze jedzie , a ten ewidentnie nie jechał
I jeszcze jedno, twierdzisz ze nie mamy pojęcia na temat tego auta, a nam próbowałeś wcisnąć kit, ze w każdej 2 litrowej primerze od 94 roku były silniki ze zmiennymi fazami rozrządu , przynajmniej mieliśmy się z czego śmiać całą drogę
Życzę powodzenia w sprzedaży , lecz uważam, że nikt normalny z forum nie kupi tej igiełki
A przepraszam, nie napisałem.sokol_tur pisze:a z jakim silnikiem chcesz szukać p12??
Generalnie raczej tylko w oleju, bo rocznie robię ok. 80 tyś., pojemność nie ma takiego znaczenia. Obecnie P11 ma 90 KM ( olej) i nie narzekam tak bardzo ( czasem tylko za bardzo muli ).
Są jakieś słabe pkt. tego auta Bo jak poczytałem o P11 to lubi padać wtrysk sterujący, który jest bardzo drogi - ja już wymieniłem
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-07-21, 16:34
- Lokalizacja: OPOLSKIE
Człowieku tak na marginesie to że mieliście jakieś zatargi z POLICJĄ w moim rejonie to nie moja wina po prostu trzeba się nauczyć jeździć , a po drugie prawda jest taka że wy na prawdę nie macie pojęcia na temat Nissana . Widać że czytać nawet nie umiesz bo jak byk na sondzie pisało NISSAN (jeszcze ci pokazywałem ), a może większymi jeszcze napisać trzeba. Może zrobić ci zdjęcie i wstawić na forum wtedy każdy się przekona kto mówi prawdę. Z tego co widzę to chyba masz problemy ze słuchem . Jak byś był na tyle poinformowany to wiedziałbyś że gałka biegów się rozlatuje. Pytaliście się mnie czy ja ją wymieniałem , odpowiedziałem że "nie " bo ja kupiłem auto już z taką gałką więc słuchaj uważnie albo zadawaj precyzyjne pytania. Mówiłem wam że robiłem zbieżność i przecież pisałem że nie zauważyli że był sworzeń wybity ( skąd ja to miałem wiedzieć ) ale widać nie dociera. Chciałem jechać na stację żebyście mogli posprawdzać albo do aso Nissan ale to wasza sprawa . Człowieku zainteresowanych nie brakuje ale każda propozycja typu 10500zł czy nawet 11000zł (bo też taka była odpada) bo mnie to auto wyniosło koło 16tyś ,a za tę kwotę mogłem sprzedać bez problemów tyle tylko że mi nie jest śpieszno ze sprzedażą i jeżeli nie sprzedam za tyle ile chcę to auto zostaje w rodzinie i tyle. Zapomnieliście dodać że wszystko o czym pisałem co było wymienione to faktycznie było , szyby oryginał itd. ale jak się ogląda delikatne odbicie na masce od kamieni co raczej na 12 letnie NIE MALOWANE auto jest normalne , zamiast poważne rzeczy jak zawieszenie czy posłuchać dobrze silnika to chyba świadczy o was.marlub pisze:Ja ci działam na nerwy a ty mnie bawisz, chyba ci się już wersje poplątały i nie wiesz co komu mówiłeś. Ja nie mówię ze nie są nowe, ale nam mówiłeś co innego na forum piszesz co innego. Sonda miała być oryginalna Nissana, a jest uniwersalna bez wtyczki bo nawet kable od sondy są zawinięte izolacją. Następna rzecz gałka zmiany biegów, twierdzisz ze się rozlatuje i ze jest zmieniona, przy nas twierdziłeś,ze nic nie wiesz na ten temat, pomimo Twojej obszernej wiedzy o Nissanach . Jeździliśmy innymi nissanami i biegi chodziły ładnie, wiec najwidoczniej jeździliśmy lepszymi. Fajnie, że wymieniłeś sworzeń, ale po co jak usilnie próbowałeś nam wmówić ze wszystko jest ok i to droga jest krzywa, ach te polskie drogi. Natomiast palenie się poduszki tłumaczyłeś nie rozpięciem się kostki podczas sprzątania tylko tym, że każdy tak ma, więc komu innemu wmawiaj te swoje bajki.RENEGAT 86 pisze:Witajcie z góry przepraszam że zaczynam od takiego postu ale ten facet co opisuje moją Primerkę powyżej działa mi już na nerwy , więc napiszę to samo co na "nissanklub" na którym jestem od grudnia 2011r .
Człowieku , a jak byś czytał posty które pisałem to wiedziałbyś że przepływka i sonda są nowe bo na ten temat pisałem w wielu postach i że doszedłem do tego że to była przepływka i sonda trochę na gazie wariowała wystarczy dobrze czytać posty a nie tylko po łepkach.To nie jest moja pierwsza Primera w domu mam jeszcze dwie p10 a w sumie miałem już 5 p10 także wiem chyba trochę więcej na temat nissana niż TY. Przebieg jest autentyczny . Jakbyś wiedział coś na temat tego auta to nie pisałbyś takich głupot bo gałka zmiany biegów rozlatuje się w tym aucie po około 100tyś km i szczerze nie widziałem jeszcze takiej primery z oryginalną gałką. Skrzynia chodzi normalnie jak w nissanie , a nie jak w oplu. Mam jeszcze dwie p10 w domu i we wszystkich skrzynia chodzi tak samo także widać że chyba nigdy nie jeździłeś nissanem. Jeśli chodzi o ściąganie to fakt ustawiałem zbieżność po wymianie górnych wahaczy i nie zauważyli że mam wybity sworzeń wahacza dolnego ale już dzisiaj mi go wymienili i to poprawili i jest ok, a co do poduszki mówiłem że rozpięła się kostka pod siedzeniem podczas sprzątania ( od razu ją włożyłem spowrotem ) ale czasem świeci AirBag . Umówiłem się na poniedziałek w serwisie żeby to zrobili bo wyczytałem że czasem może złapać błąd po rozpięciu i wtedy tylko podłączenie do kompa pamaga.Samochód ten zaczyna rwać od 4tyś RPM a nie od 2tyś tak jak próbowaliście. Na dachu jest dosłownie parę ze 3 odbicia od kamieni ( to chyba normalne jak na 12lat ). Ranty tylnych błotników są czyste i oryginalne .Jak się nie ma wogóle pojęcia jak to auto ma chodzić to po co się w ogóle chce takie kupić. Mówiłem że pojedziemy na stację diagnostyczną lub aso . Jeśli chodzi o wyjazd to jest rzeczywisty , a nie zmyślony i proszę nie piszcie więcej takich bzdur tylko najpierw pooglądajcie różne nissany i zapoznajcie się z nimi bo nie macie pojęcia na temat tego auta. Jeszcze raz z góry przepraszam wszystkich że mój pierwszy post na tym forum tak wygląda ale nie dam się oczerniać takiemu ba..nowi bo mu się cena nie podobała.
Kolejna sprawa przyspieszenie, jak mieliśmy sprawdzać powyżej 4 jak od momentu gdy wsiedliśmy do samochodu był wielki krzyk żeby go nie kręcić, zresztą to nie jest 1,0 z uno i do 4 tys tez powinno być czuć ze jedzie , a ten ewidentnie nie jechał
I jeszcze jedno, twierdzisz ze nie mamy pojęcia na temat tego auta, a nam próbowałeś wcisnąć kit, ze w każdej 2 litrowej primerze od 94 roku były silniki ze zmiennymi fazami rozrządu , przynajmniej mieliśmy się z czego śmiać całą drogę
Życzę powodzenia w sprzedaży , lecz uważam, że nikt normalny z forum nie kupi tej igiełki
Widać właśnie że naoglądaliście się tych nissanów multum i pozjadaliście wszystkie rozumy tylko jak na razie nie widać żebyś kupił nissana Także albo znimi jest problem albo z wami). Ty może i oglądasz a ja posiadam auta tej marki od 7 lat i tu jest różnica. Wydaje mi się że nikt z owych forumowiczów którzy dbają o swoje primerki nie pozwoliłby kręcić auta do 6tyś na wąskiej drodze z kamieniami na asfalcie więc nie dziw się dlaczego wam zwróciłem uwagę ale nie kłam że zakazałem bo mówiłem że jak chcecie kręcić to przełącz na benzyne bo na gazie szkoda. I przy tej okazji jak już powiedziałeś że nie kręciłeś jej to skąd możesz wiedzieć jak ona się wkręca . Jak będę miał chwilę czasu to nagram filmik i wrzucę na forum i pokarzę wszystkim jak ona przyspiesza i wtedy się okaże jeszcze że wy jeździć nawet nie umiecie . Zastanów się co ty w ogóle wygadujesz.
A powiedz mi jeszcze jaka jest różnica między 2 litrową primerą z roku 91 a 94 bo widać po twojej wypowiedzi że jakaś jednak jest skoro piszesz głupoty że od roku 94 . Ja nie widzę różnicy chyba że pomiędzy wersją GT 150KM i SLX 115 tyle tylko że ty nie możesz nic na ich temat powiedzieć , a ja miałem obydwie wersje I mam jeszcze dwie inne
RENEGAT 86 pisze:To nie jest moja pierwsza Primera w domu mam jeszcze dwie p10 a w sumie miałem już 5 p10 także wiem chyba trochę więcej na temat nissana niż TY.
RENEGAT 86 pisze:Ty może i oglądasz a ja posiadam auta tej marki od 7 lat i tu jest różnica.
RENEGAT 86 pisze: Mówiłem wam że robiłem zbieżność i przecież pisałem że nie zauważyli że był sworzeń wybity ( skąd ja to miałem wiedzieć )
To Ty taki fachowiec od nissanów i nie słyszałeś że sworzeń puka?
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-07-21, 16:34
- Lokalizacja: OPOLSKIE
Po pierwsze nie jestem fachowcem , a po drugie nie jestem mechanikiem , a sworznia nie było tak słychać lecz już miał podatność do skręcenia . Z tym że nie dam sobie wkręcać czegoś co jest nie prawdą przez osoby które nic nie wiedzą na temat nissana , a i prawdopodobnie na temat innych aut też , bo jak widziałem jakim coltem przyjechali to nawet i dobrze że nie kupili ode mnie bo jakby moje nissmo miało tak wyglądać jak ten colt to Poza tym nissmo już sprzedane i co najważniejsze osoba która je kupiła od 6 lat posiada p10 2.0 GT i takich jak mój oglądała około 7 sztuk i to na tyle bo teraz widać czy auto chodziło dobrze czy nie bo 2.0 GT w p10 idzie nieźle , a gość siadł do mojego i nawet słowa nie powiedział że silnik coś nie tak lub , że skrzynia źle chodzi i jakoś nie miał problemu z wbiciem wstecznego . Wnioski wyciągnijcie sami. Jeszcze raz pozdrawiam chłopaków i mam nadzieje , że trafią na swojego nissana oczywiście bezwypadek i najlepiej za 5tyś zł, a najlepiej na złomie niech poszukają to i po cenie złomowej kupią hehe Pozdrawiam wszystkich
Witam, jako że to mój pierwszy post to się przywitam ze wszystkimi
Przymierzam się do kupna auta http://otomoto.pl/nissan-primera-bardzo ... 48943.html
Czy ktoś może coś napisać o tym samochodzie? Może po zdjęciach będzie Wam coś nie pasowało lub jeśli ktoś byłby na tyle miły i mieszka w Częstochowie to sprawdziłby te auto czy warto w ogóle brać je pod uwagę. Interesuje mnie jeszcze ten egzemplarz http://otomoto.pl/nissan-primera-comfor ... 34041.html jednak jest to już trochę drogi ode mnie i szkoda by było jechać na daremno. Także prosiłbym o jakąś ocene. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Przymierzam się do kupna auta http://otomoto.pl/nissan-primera-bardzo ... 48943.html
Czy ktoś może coś napisać o tym samochodzie? Może po zdjęciach będzie Wam coś nie pasowało lub jeśli ktoś byłby na tyle miły i mieszka w Częstochowie to sprawdziłby te auto czy warto w ogóle brać je pod uwagę. Interesuje mnie jeszcze ten egzemplarz http://otomoto.pl/nissan-primera-comfor ... 34041.html jednak jest to już trochę drogi ode mnie i szkoda by było jechać na daremno. Także prosiłbym o jakąś ocene. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
szoutek Pierwsza primera wyglada nawet ladnie- ale nowy drazek zmiany biegów, kierownica za ladna jak na 223tyś przebiegu, w spalanie 8,5 litra lpg w mieście nawet nie próbuj uwierzyc ttotalna bzdura. Jak masz mozliwośc nie ch facet podeśle ci zdjęcia komory silnika, zwlaszcza kielichy amortyzatorow - lubią korodowac.
A co koledzy sądzą o takim wynalazku :
http://moto.allegro.pl/primera-lift-1-8 ... 56450.html
Generalnie szukam auta nie starszego niż 2004, jeżdżę raczej anemicznie więc silnik 1.8 pewnie mi wystarczy... Chciałbym założyć gaz, chyba, że znajdę jakiś z gazem od razu...
No i niestety kombi muszę, chociaż wolałbym HB, no ale wozić muszę różne duperele...
Cena - te 15 tys. to teraz górna granica dla mnie, tak że te okolice cenowe.
Jak wam się widzi to auto ? Co prawda cholerycznie daleko mam z Łodzi, no ale tak orientacyjnie pytam was o opinię.
http://moto.allegro.pl/primera-lift-1-8 ... 56450.html
Generalnie szukam auta nie starszego niż 2004, jeżdżę raczej anemicznie więc silnik 1.8 pewnie mi wystarczy... Chciałbym założyć gaz, chyba, że znajdę jakiś z gazem od razu...
No i niestety kombi muszę, chociaż wolałbym HB, no ale wozić muszę różne duperele...
Cena - te 15 tys. to teraz górna granica dla mnie, tak że te okolice cenowe.
Jak wam się widzi to auto ? Co prawda cholerycznie daleko mam z Łodzi, no ale tak orientacyjnie pytam was o opinię.
http://otomoto.pl/nissan-primera-irmsch ... 34016.html
Panowie, wypunktujcie mi felery tej primery, bo zaślepiony jestem Strasznie mi sie podoba, a to źle
Drogawe troche, ale może warte ceny?
Pozdrawiam
Panowie, wypunktujcie mi felery tej primery, bo zaślepiony jestem Strasznie mi sie podoba, a to źle
Drogawe troche, ale może warte ceny?
Pozdrawiam
Mój brat tak zachwycił się moją primerką, że sam postanowił sobie sprawić podobną , co powiecie o tych znalezionych przeze mnie egzemplarzach??
http://otomoto.pl/nissan-...-C24780343.html
http://moto.allegro.pl/pr...2567751235.html
http://otomoto.pl/nissan-...-C25602494.html
Dzięki za jakieś podpowiedzi. Rozbieżność od 1.6 do GT przed fl ponieważ moc jest jakby na drugim planie, nie ze względu na paliwo, bo i tak będzie lpg ale bardziej zależy mi, czyli bratu na stanie wizualnym i technicznym, aby nie był kapeć do dorżnięcia.
http://otomoto.pl/nissan-...-C24780343.html
http://moto.allegro.pl/pr...2567751235.html
http://otomoto.pl/nissan-...-C25602494.html
Dzięki za jakieś podpowiedzi. Rozbieżność od 1.6 do GT przed fl ponieważ moc jest jakby na drugim planie, nie ze względu na paliwo, bo i tak będzie lpg ale bardziej zależy mi, czyli bratu na stanie wizualnym i technicznym, aby nie był kapeć do dorżnięcia.
JEST: Primera p11 144 2.0 140KM 01r, Primera p11 1.6 100KM 97r, Serena 2.0 98r. BYŁO: Almera 1.6 SR 97r