Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] pare pytan posiadacza p10tki :)

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

[P10/WP10] pare pytan posiadacza p10tki :)

Post autor: kolobambolo » 2010-01-02, 14:22

Witam was drodzy klubowicze.

Zakupiłem jakis miesiac temu p10 z 95 roku 2.0 z gazem.
Powiem tak , sa i plusy ale sa tez minusy .z racji tego ze jestem dosyc duzy zdecydowalem sie na wieksze auto niz moje poprzednie( cytrynka zx). Miejsca wiecej to fakt , silniczek hmm i tu sie zaczynaja problemy. Podobno brakuje szpilki w kolektorze przez co przy niskich obrotach chodzi troche jak ...diesel.Drugi problem to wymiana tlumika . Ktos z was to juz robil ? krzykneli mi 640 zl :O Tapicerka niby czysta ale jakosciowo do citroena tandeta jakich malo. Rozumiem ze auto nie jest nowe itd ale spodziewalem sie czegos lepszego. Dopeiro teraz jak jezdze na codzien to zaczynam slyszec to i owo i przygladac sie bardziej co trzeba poprawic. na razie sie scigalem z m5 (haha) no dobra dopiero jak mnie pojechal to sie rozpedzilem i przemknalem kolo niego niczym strzala :P
Ciagnie mnie na prawo troche ? zbieznosci ?
Panowie poradzcie bo chcialbym troche pojedzic tym nissanikiem. CO powinieniem posparwdzac na "dzien dobry"
Ostatnio zmieniony 2010-01-13, 10:57 przez kolobambolo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2010-01-02, 14:34

kolobambolo pisze:Podobno brakuje szpilki w kolektorze przez co przy niskich obrotach chodzi troche jak ...diesel
w mojej nie ma dwóch i chodzi normalnie,
kolobambolo pisze:Drugi problem to wymiana tlumika . Ktos z was to juz robil ? krzykneli mi 640 zl :O
który to tłumik? za tyle to cały wydech wymieniasz i jeszcze zostaje z tego kasa...ale jak się jeździ nie wiadomo gdzie to tak to już jest,przejrzyj Allegro.
kolobambolo pisze:Ciagnie mnie na prawo troche ? zbieznosci ?
sprawdzić ciśnienie w oponach,potem na zbieżność.
Pilnować regularnych wymian czego trzeba,dbać i śmigać.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2010-01-02, 14:40

sorry złe napisalem oczywiscie chodzilo o wymiane calego wydechu i takie koszta mi powiedzieli wiec mysle ze duzo nie sciemniali .
Czytajac stare forum zauwazylem ze gdzies juz zostal poruszony temat tego klekotania , az tak bardzo mi to nie przeszkadza ale tak byc nie powinno .Wiesz co moze byc przyczyna ?

Awatar użytkownika
martins
fanatyk nissana
Posty: 279
Rejestracja: 2009-12-09, 11:31
Lokalizacja: Poznań/Człuchów

Post autor: martins » 2010-01-02, 14:59

Odnośnie wydechu to ta cena jest mozliwa jeśli chodzi o całość, chociaż spotkałem się z ceną 600zł za sam końcowy, ale to był chyba dedykowany sportowy. Co do tapicerki to dużo zależy też od poprzedniego użytkownika auta, który mógł o nią zupełnie nie dbać. Jak zrobisz co trzeba to nie będziesz na autko narzekał 8-)
sie remontuje sie Obrazek

Awatar użytkownika
BULI
aktywny forumowicz
Posty: 185
Rejestracja: 2009-12-07, 10:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: BULI » 2010-01-02, 19:01

kolobambolo, na początek poszukaj dokładnie, temat niżej jest odpowiednim tematem o różnych problemach w P10 z gazem (http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=165).
Jeżeli już zakładasz nowy temat to go otaguj http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=677
Piszemy poprawnie i po polsku - używaj polskich znaków.
BULI
Reklamacji na zamknięte tematy nie uwzględniam :)
Obrazek

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2010-01-03, 04:13

ja u siebie wymienailem wszystkie tlumiki, i koszt wyniosl mnie 300zl , malo tego wymieniali mi tez te rure przelotowa co je laczty , za zrobienie ,,portek'' nie wiem ile sobie krzycza, A odnosnie tego ze sciaga Ci na ktoras strone , to moze byc wina wahaczy, albo sie gumy wyrobily w wahaczach dolnych, albo gorne wahacze maja luzy na tulejach met -gumowych i kolo chodzi na boki, zobacz czy Ci nie rznie bieznika w oponie
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2010-01-03, 09:18

bieznik jest okej , kola maja rowniez cisnienie wporządku , zapomnialem dodac ze gdy jade prosto kierownica jest lekko skrecona ale w odwrotnym kierunku niz mnie sciąga.... moze to sa klasyczny dzwon ?

e-gen
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2009-12-21, 10:44
Lokalizacja: Toruń

Post autor: e-gen » 2010-01-03, 12:11

ułożenie kierownicy o niczym nie świadczy - jedź na zbieżność

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2010-01-06, 15:57

jak kierownice masz nierowno to kolega dobrze radzi , niech Ci to ustawia, ale zanim zaczna ustawiac nie ch ci obejrza wszystkie tulejki , pobujaja , poszarpia, a rowno sie bieznik zuzywa?
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
LISIDŁO
fanatyk nissana
Posty: 282
Rejestracja: 2009-12-10, 15:54
Lokalizacja: Poznań/Promnice

Post autor: LISIDŁO » 2010-01-06, 23:14

sprawdź zbierzność,przednie zawieszenie (wahacze,tuleje-czy jakaś nie jest wyrwana,sworznie wahacza,końcówki drążka kierowniczego,czy nie ma luzów itp),jeśli nie to to zobacz felgi czy nie jest jakaś trafiona-powinna bić ale nie takie rzeczy się zdarzały,że np. tylko znosiło,jak i opony-czy nie mają starego DOTU np z lat 90 jeszce,poniekąd też mają wpływ na komfort jazdy.
co do tapicery,jak ktoś dbał tak ma-poprzedni właściciel-przetarcia,plamy i odklejanie się boczków (drzwi) to normalne w starych autach (w lepszych odchodzą np.Rover)
co do tłumika to chyba cena za wymianę całego wydechu z materiałem i robocizną wliczając hehe.
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-01-08, 10:00

tylko uważaj na zbieżność z tyłu, ja chciałem ustawić u siebie i ukrećiła mi sie śruba od regulacji puzniej poszły tuleje w wachaczach a na koniec musze dokupić sróby łaczace wachacze od strony piasty :/ najgorsze to ze wszystko ciagnie sie juz drugi tydzien przez to ze muszcze czekać na czesci (śruby serwis)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-01-08, 13:18

Na Twoim miejscu pojechał bym na szarpaki. sprawdził co jest nie tak z zawieszeniem. Wymienił i skasował bym wszystkie luzy. Co do tlumika.. 640 zł SZOK. Za taka cene to mam pełen wydech od kolektora zrobiony od zera. Tapicerke da sie wyprać :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-01-08, 22:56

a propo tapicerki czym lub jak podkleić pofalowane boczki drzwiowe?? mam klej wurtha w spraju ale nie spisuje sie raczej...
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-01-09, 12:56

KTR, można to zrobić butaprenem albo ośmiorniczką. Ja robiłem tym drugim klejem.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-01-10, 11:03

P10 to fajne auto chociaż fakt ma pare defektów. Z kompletem tłumików (zamienniki) spotkałem się z ceną bliską 300 zł plus max stówka robocizny. Co do szpili przy kolektorze to warto ten defekt naprawić bo nie ma pewnosci czy nie będzie przedmuchu, poza tym koszt powtórnych wymian uszczelek może sporo przekroczyć dokręcenie szpili. Jeśli chodzi troche jak diesel to pewnie ma własnie przwedmuch na uszczelce(wogóle która szpila jest urwana?) tak ps. sam też mam urwaną zewnętrzą ale nie mam problemów z przedmuchami:)P więc różnie to bywa.
Jeśli bym miał kupować tłumiki to szczerze odmulił bym przy tym autko. Poczytaj jak robili to inni. Np poprowadzić rury 2,25" po czym zapodać tłumik z maximy dla ciszy(
oczywiscie katalizator o ile jest wywalić). Warto też pokusić się na wymianę samego kolektora- efekty są bardzo przyjemne :)
W Primercre trzeba przyjrzeć się zawieszeniu. Jest dość sztywne i często łąpie luzy na wahaczach, łącznikach itd. takze tak jak koledzy napisali na szarpaki i wszystko jasne. Jak wymieniać części to tylko parami bo przez to auto może schodzić na boki, kierownica nie w poziomie itd.

\PS. jesteś z Łodzi to wpadnij kiedyś na spota to ogarniemy temat Twojej P10
Z boczkami to na razie się nie bawiłem... ale też są "falujące"
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2010-01-13, 11:10

boczki podklejone niezawodnym superglue (strongmen edition z Mariuszkiem :) Wszystko sie legancko trzyma. Jeszcze tylko tlumik nie zrobiony ale z tym to chyba do rentki babci bede musial poczekac hehe . Ale pojawil sie nowy problem - piszczaca guma w przednim kole po stronie pasazera :/ nie wiem co to ale juz mnie wkurza :/

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2010-01-13, 11:37

wahacz górny ...

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-01-13, 11:59

prawdopodobnie napewno wachacz górny,koszt cały wachac od 90-160 zł za szt. ;-)

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2010-01-13, 16:54

to jest dzwiek jakby guma o gume obcierała .... czyli znow koszta mówicie :(

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2010-01-16, 11:13

moze byc jeszcze luz na maglownicy,wszystkei gumy ok a na maglownicy bedzie luz i tez kola juz inaczej beda sie ustawialy, a dzwiek moze byc taki od gornych wahaczy, widocznie sa na samych tulejach gumowcyh , a nie tak jak powinno byc na met- gumowcyh :), albo te gumy co sa amorki przykrecane , ale to primery tak majaz nimi ze one halasuja :)
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”