[P10/WP10] pare pytan posiadacza p10tki :)
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- kolobambolo
- wiem o czym pisze
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
- Lokalizacja: Łódź
[P10/WP10] pare pytan posiadacza p10tki :)
Witam was drodzy klubowicze.
Zakupiłem jakis miesiac temu p10 z 95 roku 2.0 z gazem.
Powiem tak , sa i plusy ale sa tez minusy .z racji tego ze jestem dosyc duzy zdecydowalem sie na wieksze auto niz moje poprzednie( cytrynka zx). Miejsca wiecej to fakt , silniczek hmm i tu sie zaczynaja problemy. Podobno brakuje szpilki w kolektorze przez co przy niskich obrotach chodzi troche jak ...diesel.Drugi problem to wymiana tlumika . Ktos z was to juz robil ? krzykneli mi 640 zl :O Tapicerka niby czysta ale jakosciowo do citroena tandeta jakich malo. Rozumiem ze auto nie jest nowe itd ale spodziewalem sie czegos lepszego. Dopeiro teraz jak jezdze na codzien to zaczynam slyszec to i owo i przygladac sie bardziej co trzeba poprawic. na razie sie scigalem z m5 (haha) no dobra dopiero jak mnie pojechal to sie rozpedzilem i przemknalem kolo niego niczym strzala
Ciagnie mnie na prawo troche ? zbieznosci ?
Panowie poradzcie bo chcialbym troche pojedzic tym nissanikiem. CO powinieniem posparwdzac na "dzien dobry"
Zakupiłem jakis miesiac temu p10 z 95 roku 2.0 z gazem.
Powiem tak , sa i plusy ale sa tez minusy .z racji tego ze jestem dosyc duzy zdecydowalem sie na wieksze auto niz moje poprzednie( cytrynka zx). Miejsca wiecej to fakt , silniczek hmm i tu sie zaczynaja problemy. Podobno brakuje szpilki w kolektorze przez co przy niskich obrotach chodzi troche jak ...diesel.Drugi problem to wymiana tlumika . Ktos z was to juz robil ? krzykneli mi 640 zl :O Tapicerka niby czysta ale jakosciowo do citroena tandeta jakich malo. Rozumiem ze auto nie jest nowe itd ale spodziewalem sie czegos lepszego. Dopeiro teraz jak jezdze na codzien to zaczynam slyszec to i owo i przygladac sie bardziej co trzeba poprawic. na razie sie scigalem z m5 (haha) no dobra dopiero jak mnie pojechal to sie rozpedzilem i przemknalem kolo niego niczym strzala
Ciagnie mnie na prawo troche ? zbieznosci ?
Panowie poradzcie bo chcialbym troche pojedzic tym nissanikiem. CO powinieniem posparwdzac na "dzien dobry"
Ostatnio zmieniony 2010-01-13, 10:57 przez kolobambolo, łącznie zmieniany 1 raz.
w mojej nie ma dwóch i chodzi normalnie,kolobambolo pisze:Podobno brakuje szpilki w kolektorze przez co przy niskich obrotach chodzi troche jak ...diesel
który to tłumik? za tyle to cały wydech wymieniasz i jeszcze zostaje z tego kasa...ale jak się jeździ nie wiadomo gdzie to tak to już jest,przejrzyj Allegro.kolobambolo pisze:Drugi problem to wymiana tlumika . Ktos z was to juz robil ? krzykneli mi 640 zl :O
sprawdzić ciśnienie w oponach,potem na zbieżność.kolobambolo pisze:Ciagnie mnie na prawo troche ? zbieznosci ?
Pilnować regularnych wymian czego trzeba,dbać i śmigać.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
- kolobambolo
- wiem o czym pisze
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
- Lokalizacja: Łódź
sorry złe napisalem oczywiscie chodzilo o wymiane calego wydechu i takie koszta mi powiedzieli wiec mysle ze duzo nie sciemniali .
Czytajac stare forum zauwazylem ze gdzies juz zostal poruszony temat tego klekotania , az tak bardzo mi to nie przeszkadza ale tak byc nie powinno .Wiesz co moze byc przyczyna ?
Czytajac stare forum zauwazylem ze gdzies juz zostal poruszony temat tego klekotania , az tak bardzo mi to nie przeszkadza ale tak byc nie powinno .Wiesz co moze byc przyczyna ?
Odnośnie wydechu to ta cena jest mozliwa jeśli chodzi o całość, chociaż spotkałem się z ceną 600zł za sam końcowy, ale to był chyba dedykowany sportowy. Co do tapicerki to dużo zależy też od poprzedniego użytkownika auta, który mógł o nią zupełnie nie dbać. Jak zrobisz co trzeba to nie będziesz na autko narzekał
kolobambolo, na początek poszukaj dokładnie, temat niżej jest odpowiednim tematem o różnych problemach w P10 z gazem (http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=165).
Jeżeli już zakładasz nowy temat to go otaguj http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=677
Piszemy poprawnie i po polsku - używaj polskich znaków.
Jeżeli już zakładasz nowy temat to go otaguj http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=677
Piszemy poprawnie i po polsku - używaj polskich znaków.
ja u siebie wymienailem wszystkie tlumiki, i koszt wyniosl mnie 300zl , malo tego wymieniali mi tez te rure przelotowa co je laczty , za zrobienie ,,portek'' nie wiem ile sobie krzycza, A odnosnie tego ze sciaga Ci na ktoras strone , to moze byc wina wahaczy, albo sie gumy wyrobily w wahaczach dolnych, albo gorne wahacze maja luzy na tulejach met -gumowych i kolo chodzi na boki, zobacz czy Ci nie rznie bieznika w oponie
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP
- kolobambolo
- wiem o czym pisze
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
- Lokalizacja: Łódź
sprawdź zbierzność,przednie zawieszenie (wahacze,tuleje-czy jakaś nie jest wyrwana,sworznie wahacza,końcówki drążka kierowniczego,czy nie ma luzów itp),jeśli nie to to zobacz felgi czy nie jest jakaś trafiona-powinna bić ale nie takie rzeczy się zdarzały,że np. tylko znosiło,jak i opony-czy nie mają starego DOTU np z lat 90 jeszce,poniekąd też mają wpływ na komfort jazdy.
co do tapicery,jak ktoś dbał tak ma-poprzedni właściciel-przetarcia,plamy i odklejanie się boczków (drzwi) to normalne w starych autach (w lepszych odchodzą np.Rover)
co do tłumika to chyba cena za wymianę całego wydechu z materiałem i robocizną wliczając hehe.
co do tapicery,jak ktoś dbał tak ma-poprzedni właściciel-przetarcia,plamy i odklejanie się boczków (drzwi) to normalne w starych autach (w lepszych odchodzą np.Rover)
co do tłumika to chyba cena za wymianę całego wydechu z materiałem i robocizną wliczając hehe.
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska
tylko uważaj na zbieżność z tyłu, ja chciałem ustawić u siebie i ukrećiła mi sie śruba od regulacji puzniej poszły tuleje w wachaczach a na koniec musze dokupić sróby łaczace wachacze od strony piasty najgorsze to ze wszystko ciagnie sie juz drugi tydzien przez to ze muszcze czekać na czesci (śruby serwis)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
P10 to fajne auto chociaż fakt ma pare defektów. Z kompletem tłumików (zamienniki) spotkałem się z ceną bliską 300 zł plus max stówka robocizny. Co do szpili przy kolektorze to warto ten defekt naprawić bo nie ma pewnosci czy nie będzie przedmuchu, poza tym koszt powtórnych wymian uszczelek może sporo przekroczyć dokręcenie szpili. Jeśli chodzi troche jak diesel to pewnie ma własnie przwedmuch na uszczelce(wogóle która szpila jest urwana?) tak ps. sam też mam urwaną zewnętrzą ale nie mam problemów z przedmuchami:)P więc różnie to bywa.
Jeśli bym miał kupować tłumiki to szczerze odmulił bym przy tym autko. Poczytaj jak robili to inni. Np poprowadzić rury 2,25" po czym zapodać tłumik z maximy dla ciszy(
oczywiscie katalizator o ile jest wywalić). Warto też pokusić się na wymianę samego kolektora- efekty są bardzo przyjemne
W Primercre trzeba przyjrzeć się zawieszeniu. Jest dość sztywne i często łąpie luzy na wahaczach, łącznikach itd. takze tak jak koledzy napisali na szarpaki i wszystko jasne. Jak wymieniać części to tylko parami bo przez to auto może schodzić na boki, kierownica nie w poziomie itd.
\PS. jesteś z Łodzi to wpadnij kiedyś na spota to ogarniemy temat Twojej P10
Z boczkami to na razie się nie bawiłem... ale też są "falujące"
Jeśli bym miał kupować tłumiki to szczerze odmulił bym przy tym autko. Poczytaj jak robili to inni. Np poprowadzić rury 2,25" po czym zapodać tłumik z maximy dla ciszy(
oczywiscie katalizator o ile jest wywalić). Warto też pokusić się na wymianę samego kolektora- efekty są bardzo przyjemne
W Primercre trzeba przyjrzeć się zawieszeniu. Jest dość sztywne i często łąpie luzy na wahaczach, łącznikach itd. takze tak jak koledzy napisali na szarpaki i wszystko jasne. Jak wymieniać części to tylko parami bo przez to auto może schodzić na boki, kierownica nie w poziomie itd.
\PS. jesteś z Łodzi to wpadnij kiedyś na spota to ogarniemy temat Twojej P10
Z boczkami to na razie się nie bawiłem... ale też są "falujące"
Nissan Primera SR20DE+T
- kolobambolo
- wiem o czym pisze
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
- Lokalizacja: Łódź
boczki podklejone niezawodnym superglue (strongmen edition z Mariuszkiem Wszystko sie legancko trzyma. Jeszcze tylko tlumik nie zrobiony ale z tym to chyba do rentki babci bede musial poczekac hehe . Ale pojawil sie nowy problem - piszczaca guma w przednim kole po stronie pasazera nie wiem co to ale juz mnie wkurza
- kolobambolo
- wiem o czym pisze
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
- Lokalizacja: Łódź
moze byc jeszcze luz na maglownicy,wszystkei gumy ok a na maglownicy bedzie luz i tez kola juz inaczej beda sie ustawialy, a dzwiek moze byc taki od gornych wahaczy, widocznie sa na samych tulejach gumowcyh , a nie tak jak powinno byc na met- gumowcyh , albo te gumy co sa amorki przykrecane , ale to primery tak majaz nimi ze one halasuja
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP