[P11/WP11] Jak sprawdzić Turbine...
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Jak sprawdzić Turbine...
Witam mam pytanie do uzytkowników dieselków Primerki P11 moze ktoś z was zna może jakiś sposób aby sprawdzić czy wszystko ok z turbiną... dzieki za podpowiedzi...
Swoją drogą jakby się coś ukruszyło to też mógłby zauważyć W sumie tematu turbiny jestem dość zielony ale czy na założonej turbinie można zobaczyć czy puszcza olej?przykładowo do węża dolotowego?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Z prawej strony przy turbinie jest rureczka do której można podłączyć manometr i zmierzyć ciśnienie doładowania jak znajdę chwilę to postaram się zrobić jakąś fotkę gdzie można się podłączyć.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Byłoby fajnie i jak możesz to napisz o jakim przedziale ma być ten manometr i w ogóle jak zrobić samemu taki pomiar
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Robiłem to z Coobciem i miał manometr wyskalowany do 2 barów.
Manometr na szybę i jedziemy najlepiej z pasażerem żeby obserwował manometr i obrotomierz.
Nie polecam podkładać pod wycieraczkę przedniej szyby zwłaszcza jeżeli pada
Manometr na szybę i jedziemy najlepiej z pasażerem żeby obserwował manometr i obrotomierz.
Nie polecam podkładać pod wycieraczkę przedniej szyby zwłaszcza jeżeli pada
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
No to trzeba będzie nabyć sobie taki manometr z króćcem i jakieś 2 mb węża ,jakiegoś pasażera i jazda sprawdzić turbinę Tylko jeszcze daj fotkę gdzie ten wężyk z manometrem podłączyć
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
]Sasza_fragles13 pisze:hochoł, szukaliśmy z Wieszakiem tej rureczki u mnie i nie znaleźliśmy - prawdopodobnie po lifcie coś zmienili. Ale fotkę chętnie obejrzę)
Pewnie tak,weź może podjedź do Coobcia może on ci podpowie gdzie trzeba podłączyć się manometrem.
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Pomimo najszczerszych chęci nie udało mi się dziś otworzyć maski i zrobić zdjęcia. Nie wiem czy coś przymarzło, przyrdzewiało czy może linka poszła się .... W końcu stoi nie ruszana od połowy lipca.
Odpaliła bez problemu to jedyny +
Odpaliła bez problemu to jedyny +
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Spokojnie az tak to mi się nie spieszy będziesz miał czas i uda ci się maskę to zrobisz foty
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Odnalazłem stare zdjęcie komory silnika zaznaczyłem prostokątem gdzie trzeba szukać krućca z gumowym kapturkiem do podłączenia manometru.
Wiem że kiepskiej jakości, ale na ten moment nic lepszego nie wystrugam.
Wiem że kiepskiej jakości, ale na ten moment nic lepszego nie wystrugam.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester