Strona 1 z 1

Miska olejowa SR

: 2011-02-01, 00:04
autor: vimek999
Witam.Mam sr20ve z delikatnie uszkodzoną miską olejową(lekki wgniot i dziurka 2na2 cm) i teraz pytanie do klubowiczów.Miska od De/DE/DEH jest identyczna jak w VE?Nie chcę tego spawać ponieważ jestem wrogiem druciarstwa.Druga opcja to zastosowanie większej miski od DET(chyba GReddy takie robi).Podejdzie?Zgłębiam wiedzę i jestem ciekaw czy taki zabieg ma sens.Do seryjnego SR wchodzi bodajże 3ltr oleju a do takiej GReddy wchodzi około 6-ciu literków co by się przekładało na lepsze chłodzenie.Zaznaczam też że silnik jeszcze nie jest wstawiony w żadną budę i czeka na projekt w niedalekiej przyszłosci.Proszę o porady za które będę bardzo wdzięczny.Pozdrawiam.

: 2011-02-01, 13:36
autor: MRC
do mnie wchodzi coś koło 3.3 litra z filtrem i jest max wydaje mi się że miska z DEH'a może być taka sama odkręć michę z VE i porównaj

: 2011-02-01, 21:29
autor: vimek999
Akurat wróciłem z akcji moczenia kija więc teraz odpisuję.Sorki MRC lecz Ja aktualnie mieszkam w Irlandii a silnik znajduje się w wielkopolsce.W kraju będe dopiero w kwietniu,więc nie da rady jej odkręcić.Ten silniczek nabyłem od Coobcia jakoś na przełomie lato/jesień i wówczas była micha walnięta.Ogólnie jest ona do naprawienia ale jak wspominałem w poprzednim poście wolałbym dać nie bitą ;-) Parę dni temu byłem na lokalnym szrocie i zauważyłem P11 która mnie zainteresowała z DE pod machą,która będzie jeszcze chwilę na placu zanim pójdzie na żyletki.Co do większej miski olejowej to sobie daruję.Rozmawiałem ze znajomym irlandczykiem przez telefon i wytłumaczył mi że takie zabiegi stosuje się w sportach motorowych gdzie cały czas są wysokie obroty na silniku.Pozdrawiam i czekam za jakąś radą.Pozdrawiam :-)

: 2011-02-02, 12:54
autor: MRC
dokładnie większej nie ma sensu montować ja myślę że z DEha podejdzie :) a jak nie to najwyżej starą zreanimujesz... nie masz tam może w Irlandii dostępu do jakiś gratów tpyu wałeczki z sr16ve :-D ?

: 2011-02-02, 13:40
autor: vimek999
Też tak myślę że z DEH`a podejdzie ale do pewności zadzwonię do Coobcia.Co do wałeczków to trochę ciężki temat,lecz popytam i podzwonię do pewnych gości.Jest jeden pulsar vzr na części lecz silnik ze skrzynią i z półosiami znajomy chce sprzedać w całości.Ogólnie nad wałkami nie myślałem osobiście do mojego VE ponieważ i tak mam w planach kupno całego vzr`a i zwiezienie go do polski na przekładkę oraz swap a wałki bym miał pod ręką z 1.6 :-) Na razie mogę polecić tą stronkę http://www.gspec.com/s-3-vvl.aspx

: 2011-02-02, 14:08
autor: MRC
szkoda że to wszystko słono kosztuje :/ jakbyś trafił na coś w dobrej kasie to prośba pamiętaj o mnie :)

pozdro

: 2011-02-02, 14:34
autor: vimek999
Napisałem maila do http://cars.donedeal.ie/for-sale/carextras/1226059 z zapytaniem o wałeczki i cenę.Zwróć uwagę na tego hks 2.1 ze złotą pokrywą.Istne cudo.Jak poszperam cos więcej to dam znać.W poprzednim poście podałem Tobie linka gdzie ceny są podane za absolutnie nowe części.Chłopacy z neovvl owners club polecali właśnie dopłacić jakieś 20% ceny za nówki niż brać używki nieznacznie tańsze.A wiadomo nowe jest pewniejsze ;-) To mnie rozwaliło http://www.part-box.com/advanced_search ... ve&x=0&y=0 ale wałki klasa.

[ Dodano: 2011-02-02, 15:00 ]
Nawet na tej stronce cisza http://www.driver.ie/

: 2011-02-02, 16:54
autor: MRC
Wielkie dzięki jak coś czekam na info... nie powiem sporo ciekawych gratów ciekawe jak z transportem do polszy
vimek999 pisze:To mnie rozwaliło http://www.part-box.com/a...=sr20ve&x=0&y=0 ale wałki klasa.
no to już są jakieś mega hardcorowe wałki :D

: 2011-02-02, 17:46
autor: vimek999
Jeżeli coś bym znalazł na zielonej wyspie to dam znać.Bez obaw mógłbym je zabrać do bagażu i przyleciałbym akurat w kwietnu (ślub brata) do kraju,a potem kurierem do Ciebie.Druga opcja jest następująca.Do kolegi co dwa tygodnie przyjeżdża kurier który zabiera różne rzeczy z Irlandii do Polski i akurat ten kurier mieszka w okolicach Jasła,więc miałbyś je prawie pod nosem.No nic tylko szukać i pytać.Btw znalazłem gdzieś silnik 16ve N1 za 2200 euro,lecz gościu nie chce sprzedać wałków.A od N1 wałeczki to mega dobra opcja by była.

[ Dodano: 2011-02-08, 10:57 ]
No to wszystko jasne.Dzieki uprzejmości Coobcia miska do 20ve podpasuje z silnika 2.0 z p11 lub n15.Teraz na szrocik,oblukać czy jeszcze stoi rozwalona primerka i brać się za odkręcanie.