[N15] Wymiana błotnika. Używany oryginał czy nowy zamiennik?
: 2011-01-29, 12:36
Z błotnika mojej almerki odpadł spory kawałek lakieru, pod którym juz od jakiegoś czasu rozpierała sie rdza. Myślę, że nie warto bawić sie w naprawę tylko tylko lepiej wymienic cały błotnik. Myslałem, żeby kupić oryginalny, troche poszukać i znaleźć bez rdzy z tym samym lakierem. Cena to ok 150zł.
Znalazłem tez na allegro zamienniki do malowania po 90zł niby "wysokiej klasy zamiennik, nie odbiegający jakością wykonania, parametrami oraz wyglądem od oryginału".
http://allegro.pl/show_item.php?item=1350905171
Pytałem sprzedawcę o jakość spasowania. Powiedział, że nikt nie narzekał
Może ktoś już kupował cos takiego?
Z jednej strony kilkunastoletni oryginał, jakby sie udało to z takim samym lakierem kosztował by max 200zł. Cięzko by było znaleźć w idealnym stanie.
Z drugiej strony nowa blacha po 90zł. Można by jaz solidnie zakonserwować i dać do malowania (lakiernik - ok 150 zł ? ).
Ktoś coś poradzi?
Znalazłem tez na allegro zamienniki do malowania po 90zł niby "wysokiej klasy zamiennik, nie odbiegający jakością wykonania, parametrami oraz wyglądem od oryginału".
http://allegro.pl/show_item.php?item=1350905171
Pytałem sprzedawcę o jakość spasowania. Powiedział, że nikt nie narzekał

Może ktoś już kupował cos takiego?
Z jednej strony kilkunastoletni oryginał, jakby sie udało to z takim samym lakierem kosztował by max 200zł. Cięzko by było znaleźć w idealnym stanie.
Z drugiej strony nowa blacha po 90zł. Można by jaz solidnie zakonserwować i dać do malowania (lakiernik - ok 150 zł ? ).
Ktoś coś poradzi?
