Strona 1 z 1
: 2015-12-13, 16:11
autor: VE Killer
jeśli pompa pochodzi z silnika w którym była zatarta panewka to na pewno będzie miała rysy
: 2015-12-13, 16:16
autor: vixo
Ale to papierem delikatnie pojechać i jak nowa będzie
: 2015-12-13, 16:36
autor: VE Killer
vixo pisze:Ale to papierem delikatnie pojechać i jak nowa będzie
porysowany rotor i przednią obudowę chcesz papierem szlifować??a co z odpowiednim pasowaniem tych części?? w manualu określony jest fabryczny luz montażowy i tolerancja. pompa która nie trzyma wymiaru nie daje gwarancji odpowiedniego smarowania. jedyne co to rysy z tylnej pokrywy pompy można w ten sposób usunąć jeśli nie sa głębokie
: 2015-12-13, 22:11
autor: vixo
Rotor delikatnie pociągnąć i jak nowa by była
: 2015-12-14, 10:15
autor: VE Killer
nie stosuje praktyki usuwania rys papierem ściernym bo jeśli szlifujesz az do momentu gdy rysa zniknie zmieniasz wymiar poniewaz usuwasz materiał. pompa ma odpowiednie pasowanie a większy luz powoduje że traci swoja sprawność. może takie praktyki zdaja egzamin w dupowozie który wyzej niż 5 koła nie kreci ale klientowi bym takiej nie zamontował. owszem zgodze sie ze pompe mozna zregenerować oczywiscie zalezy w którym miejscu jest porysowana ale bez precyzyjnej obróbki CNC nie uzyskasz wymaganej dokładnosci.
mysle że mozemy jeszcze podyskutowac o tym ale chyba bez sensu jest to robic w temacie giełdy

: 2016-01-29, 10:07
autor: Teferlbiers
Ja tam też zawsze jak kupuje to nową nie bawię się z tą cześcią w używki nie wiem czemu ale jakoś nie mam przekonania do tego.