Jak wymienić przewody hamulcowe i nie zapowietrzyć pompy ABS
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Jak wymienić przewody hamulcowe i nie zapowietrzyć pompy ABS
Jak wymienić przewody hamulcowe w komorze silnika pomiędzy pompa hamulcową i pompą ABS i nie zapowietrzyć tej ostatniej?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Z tego co wiem to pompa ABSu ma chyba jakiś odpowietrznik. Zobacz w manuala.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
foo, chce zmienić pompę hamulcową na wydajniejszą ale końcówki w przewodach muszą być odwrotnie zarobione z beczułki na stożek lub odwrotnie już nie pamiętam. I możliwości są dwie albo zmieniam przewody na miedziane albo stalowe zarabiam odwrotnie ale miejsca mało i zwykłym przyrządem za kilkanaście złotych tego nie zrobię więc tak czy inaczej trzeba wyjąć przewody.
janusz, w haynesie nie znalazłem nic na temat odpowietrznika pompy ABS, jedyne co było to że przy demontażu pompy ABS usunąć płyn z układu i zaślepić otwory w pompie w celu zminimalizowania wycieku płynu (który wcześniej spuściliśmy?) oraz przedostania się brudu.
W manulau też nic innego nie znalazłem ale mój angielski to googletranslator.
janusz, w haynesie nie znalazłem nic na temat odpowietrznika pompy ABS, jedyne co było to że przy demontażu pompy ABS usunąć płyn z układu i zaślepić otwory w pompie w celu zminimalizowania wycieku płynu (który wcześniej spuściliśmy?) oraz przedostania się brudu.
W manulau też nic innego nie znalazłem ale mój angielski to googletranslator.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Eee to szukasz dziury w całym, przy tym co planujesz, to i tak musisz jakoś odpowietrzyć odcinek serwo - ABS. Koszt odpowietrzenia to browar dla kumpla, albo 40pln wsysarką w jakimś warsztacie. Też nie znalazłem, żadnego zaworku na pompie - może są różne wersje, u mnie nie ma - jedyna opcja odpowietrzenie na zaciskach.
No to rzeczywiście szukałem dziury w całym...
Gdzieś kiedyś słyszałem że jak pójdzie powietrze w pompę ABS to potem ciężko ją odpowietrzyć ze względu na jakieś zapadki w środku, no ale jak nie ma z tym problemu i odpowietrza się tak samo jak zaciski to luz.
Gdzieś kiedyś słyszałem że jak pójdzie powietrze w pompę ABS to potem ciężko ją odpowietrzyć ze względu na jakieś zapadki w środku, no ale jak nie ma z tym problemu i odpowietrza się tak samo jak zaciski to luz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Wiem, że w s13 pompa abs ma własne odpowietrzniki. I mnie też to zastanawiało dlaczego w primerze nie ma i dlaczego nie ma ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily