Strona 1 z 1

SR20DE-ssanie!?

: 2014-09-03, 13:02
autor: Ad@mus
niech ktoś mi powie jak uregulować ssanie, czy ono zależy tylko od mechaniki tj przepustnica
czy elektornika tez ma na to wpływ tj czujnik temp cieczy

mam tak ze odpale auto to mam 2500 hardcoru, dopiero jak się zagrzeje i ma wlasciwi max temp to obroty spadają na 900 i się ladnie trzymają

krokowiec lewe powietrze maf i przepustnica z TPSem sprawdzone

z racji ze to kwestia tylko na zimnym się pojawia stawiam na mechanizmy ssania

: 2014-09-03, 14:32
autor: DubSon
Z jakiego auta masz przepustnice?
Ja ma z P11GT i moim zdaniem ssaniem steruje taki bulbulator przez który przepływa
płyn chłodniczy. Masz podłączone te węże?
Specjalnie poszedłem zrobić foto:
Obrazek
Jest tam śrubka do regulacji :)

: 2014-09-03, 19:12
autor: Ad@mus
mam taki bulbator:) i wlasnie o tą regulacje mi kaman, z tego co pamietam to laczylem jakies weze do tortla, ale podejrzewam ze musze ją podkręcic-co z tym bulbatorem wkręcac czy wykrecac?

: 2014-09-03, 19:50
autor: bandito
Z tego co pamiętam to na tym ustrojstwie powinny być znaki. Powinny się pokrywać z górną kreską przy zimnym silniku i przy ciepłym.

Ja miałem ssanie 2200 obrotów i jakoś metodą prób i błędów zmniejszyłem na 2000.
z chęcią naucze się i ja to ustrojstwo regulować :)

: 2014-09-03, 20:46
autor: DubSon
Faktycznie cos mi swita z tymi znakami. Jutro kolo poludnia zobacze dokladniej :)

: 2014-09-04, 15:02
autor: bandito
Jednak Panowie coś mi się po kręciło. Sprawdzałem teraz u mnie. SR20 nie ma takich kresek. Bynajmniej w moim w DEH'u ich brak. Patrzyłem przepustnice od GA14/16DE to tam są

: 2014-09-04, 20:08
autor: Ad@mus
dziwne mam wrazenie ze ssanie szybciej sie wylacza, nie jest to kwestia zapowietrzonej przepustnicy?
ale i tak te nominalne 2000rpm to za duzo
czekam na wskazowki jak to ustawic :mrgreen:

: 2014-09-04, 20:31
autor: bandito
a jak Ci to ssanie chodzi??
Ja mam tak że odpalam zimny silnik jest 2tyś, W miare szybko schodzi do 1500 i na tym już troche dłużej zostaje. I jeszcze w zime bardzo żadko mam coś takiego że pomimo rozgrzanego silnika przy zmianie biegów potrafi skoczyć na te 2000 obrotów i tam zostać przez jakiś czas

: 2014-09-05, 07:49
autor: Ad@mus
u mnie odpale i trzyma 2500, po jakiś 4km spada na 2000, po kolejnych 5km spada na 1500 i się utrzymuje, dopiero jak silnik zalapie temperaturę i zalaczy wentylator to spadają na nominalne 900

: 2014-09-05, 08:15
autor: ulisses
Wymieniłeś ten czujnik temperatury?

: 2014-09-07, 13:02
autor: bandito
A on też może krzaczyć?? Ja mam ułamany kawałek i same nóżki z niego wystają...

: 2014-09-07, 18:30
autor: Ad@mus
czujnika nie mienialem bo zdaniem innych nic nie wnosi do tematu poza tym ze daje sygnal na wentylator...

pewnie sam do tego dojde i bedzie to trwalo troche czasu bo konkretow jak na lekarstwo:)

: 2014-09-07, 20:58
autor: ulisses
Podłącz się kompem to będziesz wiedział czy czujnik sprawny.

: 2014-09-17, 09:09
autor: Ad@mus
trza mieć kompa, konsulta i obd
z tego wszystkiego mam-kompa :D