Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

pomocy jestem zielony :D

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol

hecik99
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-12-19, 12:32
Lokalizacja: Stargard

pomocy jestem zielony :D

Post autor: hecik99 » 2013-12-19, 12:46

Witam wszystkich ,prosze o wybaczenie jezeli zakladam posta w nieodpowiednim miejscu ,albo jezeli nieswiadomie zaburzylem regulamin forum. Mam pytanie do wszystkich ktorzy sa w temacie bardziej niz ja. Mam nissana nx100 i to co go boli.. Otoz dziwnie samochod sie zachowuje i nie mam pomyslow co by moglo mu dolegac chodz jezdzilem po mechanikach a tak serio to mi nic nie powiedzieli bo chcieli go rozbierac i szukac awarii.. Nie ubywa mi plynu chlodzacego nie ubywa oleju wszystko ciagle jest na swoim stanie nie kopci mi z tlumika ssilnik sie nie grzeje. Jak go odpale chodzi ok jednak czym dluzej jest uruchomiony tym bardziej rosna mi obroty na silniku na poczatku jest okolo 1k i rosnie do 2-2.5 Wiec nie chodzi rowno (zapomnialem dodac ze to automat z lpg) na gazie wlasnie chodzi rowno tylko ze jak stoi na P to po dluzszym czasie spadaja obroty i sam mi gasnie.Silnik sie nie poci nie ma zadnych widocznych wyciekow.. Dzisiaj na odpalonym silniku wyciagnalem wskaznik poziomu oleju zauwazylem wydobywajacy sie ze srodka dym lecial on bardzo powoli z przerwami byl prawie niewidoczny ale jednak lecial.. z pod korka oleju po odkreceniu nie lecial dym tylko lekko wyrzucalo mi olej na silnik.Nie wiem co mu jest bo np uszczelka pod glowica jezeli bylaby uszkodzona to dymiłby i w zbiorniczku wyrownawcztym chlodnicy by mi plynu ubywalo i osadzaly sie plamy oleju .. albo by mi bral olej ale za sprawdzam regularnie i niczego mi nie ubywa..Pomoze ktos ?

Awatar użytkownika
jaca V6
fanatyk nissana
Posty: 1519
Rejestracja: 2009-12-01, 18:40
Lokalizacja: Warszawa