Strona 1 z 1

Wymiana amortyzatrów.

: 2012-11-14, 17:32
autor: homik123456
Chciał bym się upewnić czy dobrze myślę.
Żeby wyjąc amortyzator ze sprężyną z auta to muszę odkręcić następujące śruby tak?
Trzy nakrętki u góry , śrubę wahacza górnego ( lub cały go wyciągnąć ), śrubę łączącą amortyzator z piasta/zwrotnica lub jak to zwał.
Jeszcze jakieś muszę rzeczy demontować czy już wszytko?
Jeśli czegoś nie wymieniłem to napiszcie bo jutro będę to robił po pracy.

: 2012-11-14, 18:46
autor: vixo
Koła jeszcze :mrgreen: drażek kierowniczy i wahacz dolny ;)

: 2012-11-14, 22:42
autor: homik123456
vixo, serio piszesz? trzeba to wszytko wykręcać? ja chce amory ze sprężynami tylko wyciągnąć a nie zwrotnice i wszytko inne.
Nie da się wyciągnąć jakoś bez rozkręcania tylu rzeczy? W książce chyba nie pisali o tym ze trzeba rozkręcać.

: 2012-11-14, 23:43
autor: vixo
Albo jednak masz rację mi się pomyliła akcja z tym jak wahacze zmieniałem... ale koło obowiązkowo :-P

: 2012-11-15, 17:12
autor: homik123456
vixo, no aż taki zdolny to nie jestem żeby bez ściągania koła to zrobić :-)
A po co przy wymianie wahaczy odkręcałeś drążek kierowniczy to ja nie wiem. :-)
Jak już to stabilizator trzeba odkręcić żeby ta tylna tuleja wyszła co jest na wahaczu.

: 2012-11-15, 17:17
autor: vixo
W sumie to całą kolumne wykręcalem :-P

: 2012-11-15, 17:25
autor: homik123456
vixo pisze:W sumie to całą kolumne wykręcalem :-P
Mi aż tak się nie nudzi więc nie będę całej wykręcał. :-)
No to spadam z powrotem do roboty wymieniać.