Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wymiana amortyzatrów.

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Wymiana amortyzatrów.

Post autor: homik123456 » 2012-11-14, 17:32

Chciał bym się upewnić czy dobrze myślę.
Żeby wyjąc amortyzator ze sprężyną z auta to muszę odkręcić następujące śruby tak?
Trzy nakrętki u góry , śrubę wahacza górnego ( lub cały go wyciągnąć ), śrubę łączącą amortyzator z piasta/zwrotnica lub jak to zwał.
Jeszcze jakieś muszę rzeczy demontować czy już wszytko?
Jeśli czegoś nie wymieniłem to napiszcie bo jutro będę to robił po pracy.
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-14, 18:46

Koła jeszcze :mrgreen: drażek kierowniczy i wahacz dolny ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2012-11-14, 22:42

vixo, serio piszesz? trzeba to wszytko wykręcać? ja chce amory ze sprężynami tylko wyciągnąć a nie zwrotnice i wszytko inne.
Nie da się wyciągnąć jakoś bez rozkręcania tylu rzeczy? W książce chyba nie pisali o tym ze trzeba rozkręcać.
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-14, 23:43

Albo jednak masz rację mi się pomyliła akcja z tym jak wahacze zmieniałem... ale koło obowiązkowo :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2012-11-15, 17:12

vixo, no aż taki zdolny to nie jestem żeby bez ściągania koła to zrobić :-)
A po co przy wymianie wahaczy odkręcałeś drążek kierowniczy to ja nie wiem. :-)
Jak już to stabilizator trzeba odkręcić żeby ta tylna tuleja wyszła co jest na wahaczu.
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-15, 17:17

W sumie to całą kolumne wykręcalem :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2012-11-15, 17:25

vixo pisze:W sumie to całą kolumne wykręcalem :-P
Mi aż tak się nie nudzi więc nie będę całej wykręcał. :-)
No to spadam z powrotem do roboty wymieniać.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Eksploatacja pojazdów - porady”