![:(](./images/smilies/smutny.gif)
ehh. ale widac ze ladna i zadbana sztuka
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
- auta z okolic 2006 roku z silnikiem minimum 2.0 w benzynie w segmencie D kosztują około 30kzł. Trochę młodszą możesz mieć Lagunę 3 z silnikiem 2.0 bez turbo (bo z turbo są droższe) lub C5 trzeciej generacji. Do 20kzł można mieć Peugota 407. Niemieckie i japońskie jeżeli jakiś egzemplarz jest tańszy to jest w agonalnym stanie.NismoMan1 pisze:Auta sa mlodsze zaledwie o 2-3-5 lat a kosztuja tyle ile 3-4 zadbane Primery z 2001 roku
Rdzewieje?NismoMan1 pisze:Nadal chodzi mi Subaru po glowie.. Ma to cos tak jak Nissan..
janusz pisze:Rdzewieje?
...i bardzo wygodne (dosyć często nim jeżdżę 2,0V6 150PS), ale wszystkie benzyniaki to konstrukcje Rovera (konstrukcja kanapkowaRover 75 - całkiem przyjemne auto jak się przekona do jego wyglądu, zawias zdaje się przejęty z BMW, silniki chyba też nie Rovera. Szukałem takiego kiedyś.
- trzeba uwzględnić inflację orazulisses pisze:w 2007 roku
i wychodzi, że ceny aut są na podobnym poziomie. Mój egzemplarz na fakturzez polskiego salonu kosztował 70kzł w 2000 roku. Primera 2.0 benzyna, z grzanymi siedzeniami, czujnikami parkowania itp. Czyli prawie najbogatsza wersja. Dzisiaj analogiczna wersja auta z segmentu D to dwa razy większa kwota.nice-wawa pisze:kurs euro był niższy średnio o 0,5 euro niż obecnie
albo Maxima? Choć podaż tych aut jest mała.Pawel18PL pisze:Camry
Z mojej wiedzy prima to C (odpowiednik passat, vectra, a6).NismoMan1 pisze: Co do segmentu, to niestety mam wrazenie ze z Primery (D) przejde na C (oby nie na B..)