Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Ranking świec zapłonowych

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-04-11, 15:27

Ja jeżdżę na tych samych co Janusz i też jest bardzo dobrze na lpg:) Dałem 50zł za komplet

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-05-02, 22:27

a zagłebiał sie ktoś na jakich świecach powinien jeżdzic sr20ve
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-05-04, 15:07

Dla stocka:
BKR6EVX-11
Dla SR20VE+
BKR6EVX
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-05-07, 08:57

ja mam bkr6e-n i szczelina powinna być chyba 0.8
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-05-07, 09:56

Pawel18PL, sugerujesz mniejszą przerwę przy większej mocy?
Zastanawiam się dlaczego w przypadku P11 GT czyli SR20DEH zalecane są świece z przerwą 0.8, a juz w P11.144 - 1.1. Niewielkie różnice w silnikach niby są, ale czy usprawiedliwiają aż taka różnicę? Pytam, bo jeżdżę na LPG, mam mody ba okolice 160KM i zastanawiam się, czy przy nast. wymianie świec nie sprawić sobie irydek dedykowanych do DEH-a: NGK BKR6EIX. Cena będzie podobna do dedykowanych platyn PFR6G-11, ciepłota taka sama, przerwa mniejsza. Co ciekawe, do LPG do P11.144 z SR20DE NGK zaleca świece PFR7G (zimniejsze, co mnie nie przekonuje i przerwa też 0.8). Są jeszcze świece PFR6G czyli takie jak dedyki tylko z mniejszą przerwą, trochę duży się wybór robi.
PS: nie rozważam zwykłych świec, w dwóch opracowaniach (badaniach naukowych) które czytałem zawsze najlepsze wyniki i najstabilniejszą iskrę niezależnie od obciążenia i zuzycia dawały świece o "ostrych" elektrodach, czyli właśnie takie, jak platynowe czy irydowe.
pozdr. Kamil

ideople
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2024-05-29, 11:10
Lokalizacja: Singapore
Kontakt:

canadian pharmacy that stocks tadalafil

Post autor: ideople » 2024-05-30, 21:26

Semiquantitative Reverse Transcription Polymerase Chain Reaction RT PCR and Real Time RT PCR <a href=https://cialis.lat/discover-the-best-pr ... s>cheapest cialis</a>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Eksploatacja pojazdów - porady”