Przekręcony gwint
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Przekręcony gwint
Witam. W miejscu łączenia kolektora wydechowego z silnikiem jedna ze śrub zerwała gwint i w tym miejscu dmucha. Uszczelka jest nowa. Widać że ktoś już kiedyś coś kombinował, bo jest dana większa śruba od pozostałych. Wiecie jak można soboe poradzić z taką usterką? Lub znacie jakiś dobry warsztat, który by fachowo podszedł do tematu w okolicach Koszalin, Kołobrzeg?
właśnie jak wymieniałem u mechanika uszczelkę to on już nagwintował,i dał większą srubę - sporo większą przez jakis czas było dobrze a teraz znów powtórka z rozrywki, dmucha. Dałem do niego żeby uniknąć przekręcenia gwintu bo nie mam klucza dynamometrycznego a tu Masz Ci babo placek - przekręcił. Nie chciałbym zepsuć tego w jeszcze większym stopniu.
Choćby supermetal. Osobiście wklejalem szpilke od mocowania pokrywy zaworów na jakiś metal coś tam z roboty miałem za free.
Na pon mogę dokładną nazwę sprawdzić
Na pon mogę dokładną nazwę sprawdzić
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily