O temacie wiele się mówi przy okazji modyfikacji naszych wozów. Pomyślałem, że założę temat, w którym możnaby uzyskać wiele informacji praktycznych związanych z instalacją i eksploatacją Xenonów w autach, które nie miały ich fabrycznie.
Proszę tylko powstrzymać się od komentarzy w stylu: "I tak policja zabierze dowód"
Wg prawa nie wolno stosować żarników wyładowczych w lampach nie przystosowanych do takich właśnie żarówek, (tak samo jak inne wydechy, zawory blow-off i wiele innych rzeczy w Polsce) więc myślę, że możemy to pominąć.
![:!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![:!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
I nie chodzi tu o Policję, tylko mając brudne szkła, światło jest tak mocne, że ten brud powoduje odblask i bardzo razi. Sprawdziłem na własnej skórze.
![:!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![:!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
I znów kwestia bezpieczeństwa. Nie chodzi tu o dziury w jezdni i nierówności. Podczas pokonywania wzniesienia, jest moment że poprostu walimy światłami w oczy nadjeżdzających z naprzeciwka. Samopoziom poprawia ten problem po części.
Ja u siebie mam zainstalowane zestawy HID z żarnikami H1 o barwie 4300k. Mam taki problem, że po mignięciu długimi, gasną Xenony i trzeba wyłączyć na chwilę i ponownie włączyć lampy. Jakieś propozycje rozwiązania problemu?