Strona 1 z 1

[N16] Prawidłowe wartości przepływki oraz sondy. Błąd P0171

: 2014-07-01, 08:10
autor: smarzyk
Witam,
Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r

gdzie mogę znaleźć prawidłowe wartości przepływki oraz sondy lambda,
chodzi o wartości procentowe oraz napięcia na biegu jałowym, na 2,5k obrotów oraz 4k obrotów.

Pojawił się błąd P0171 zbyt uboga mieszanka, wszystko wyczyszczone, nowe świeczki, a obławy jak były tak są:
- na zimnym szarpie jak szalone, max prędkość 140km/h,
- na ciepłym silniku przy zmianie biegu dławi się po czym jak by się odblokowywał ale dalej zamula.
- jak się przełączy na gaz to jest ok jednak prędkość max dalej kuleje

korekta czasu wtrysku paliwa ma 29-30%

Pozdrawiam

: 2014-07-01, 08:12
autor: bombel
smarzyk, pompa paliwa do wymiany

: 2014-07-01, 08:15
autor: ulisses
Raczej przepływka. Prawidłowych wartości poszukaj tutaj: http://www.importworkshop.com/files/man ... almera.zip

: 2014-07-01, 08:16
autor: janusz
Jaki masz silnik? Wróżkami nie jesteśmy i nie wiemy co tam masz pod maską.


Dla QG:
wolne obroty: 1.0-1,7V
2500 rpm: 1,5-2,1V

Dla YD:
wolne obroty: 1,5-2,0V
dla 4000rpm: około 3,8-4,0V

: 2014-07-01, 10:43
autor: smarzyk
@janusz A posiadasz wartości lambdy i w które przewody się wpiąć ?

W napływie emocji ... zapomniałem ... chodzi o Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r
przepływka z oddzielnym czujnikiem temperatury na dolocie.



Tak z ciekawości, jeżeli wszyscy mówią, że w silnikach QG15 i QG18 filt jest zespolony z pompą to co ten gość sprzedaje ?

http://allegro.pl/nissan-almera-ii-n16- ... 13880.html

: 2014-07-01, 11:23
autor: DubSon
Świece wyglądają tak samo po wyjęciu?

: 2014-07-01, 11:55
autor: janusz
Przepływomierz:
Biały - napięcie aku -12 VDC
Czerwony - około 5VDC
Czarny - masa - 0VDC
Zielony - sygnał wyjściowy do ECU


Sonda lambda:
Niebiesko-pomarańczowy - napięcie aku -12 VDC
Biały - sygnał - zniekształcony przebieg prostokątny od 0,3V do 0,6V

: 2014-07-01, 12:05
autor: smarzyk
Dzięki. Punk za pomoc :D

[ Dodano: 2014-07-07, 06:29 ]
No to kicha, wyniki wydają się prawidłowe, ale jest gorzej niż było
po włączeniu silnika zaczyna się dławić, spadają obroty czuć benzynę,
po wypięciu przepływki wchodzi w tryb"awaryjny" i przestaje się dławić,
ale bez przepływki nie da się jeździć, jak przeroszę 2 tys obrotów szarpie jak szalony.

Zamówiłem wczoraj nowa przepływkę. Jednak dziś szarpał i dławił się nawet na gazie.


----------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Dodano: 2014-07-09, 06:24 ]
Wszystko już działa!
Winowajca jak w 80% takich przypadków okazał się przepływomierz,
u mnie dodatkowo była fajko cewka co dodało kilka objawów co troszkę mnie zmyliło.

Najważniejsze że idzie jak dzikus, a do tego mam tester kabli i świec i tester ciśnienia sprężania ;)

Pozdrawiam