Czujnik położenia wału korbowego
Moderator: sergiej
Czujnik położenia wału korbowego
Witam, moja Almera N16 1.8 nie odpala. Przez pewien czas odpalała za którymś razem a teraz padła kompletnie. Jest podejrzenie na czujnik położenia wału korbowego. Starałem się go zlokalizować ale nie udało mi się, czy może ktoś mi coś podpowiedzieć, najlepiej to jakby jakieś zdjęcie było ale może być i opis słyszałem też że jak ten czujnik odłączę zakręcę to powinien odpalić i wtedy będzie wiadome że poszedł mi właśnie ten czujnik.
W 1,5 jest z tylu silnika (patrzac od przodu auta) czyli od strony grodzi
na dole bloku...czyli blisko miski olejowej
przy kole zamachowym... czyli bliskio skrzyni
jednym slowem na dole 4 cylindra
od dolu skutecznie przeszkadza wydech, belka pod silnikiem i polos
mam nadzieje ze pomoglem choc osrobine
W 1,5 jet jeszcze czujnik polorzenia walka rozrzadu...
umiejscowiony po lewej stronie silnika nad 1 cylinderm po stronie lancucha rozrzadu
oba czujniki wspolpracuja...to znaczy ECU analizuje dane z obu i w przypadku jakis roznic (rozciagniecia lancucha) zaczyna szalec...
http://motofocus.pl/technika/5132/nissa ... e-rozrzadu
nie recze ze 1,5 i 1,8 ma takie same rozwiazania
na dole bloku...czyli blisko miski olejowej
przy kole zamachowym... czyli bliskio skrzyni
jednym slowem na dole 4 cylindra
od dolu skutecznie przeszkadza wydech, belka pod silnikiem i polos
mam nadzieje ze pomoglem choc osrobine
W 1,5 jet jeszcze czujnik polorzenia walka rozrzadu...
umiejscowiony po lewej stronie silnika nad 1 cylinderm po stronie lancucha rozrzadu
oba czujniki wspolpracuja...to znaczy ECU analizuje dane z obu i w przypadku jakis roznic (rozciagniecia lancucha) zaczyna szalec...
http://motofocus.pl/technika/5132/nissa ... e-rozrzadu
nie recze ze 1,5 i 1,8 ma takie same rozwiazania