Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N16] Silnik zgasł w czasie jazdy

Moderator: sergiej

lo_pez
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2013-11-02, 12:51
Lokalizacja: Kraków

[N16] Silnik zgasł w czasie jazdy

Post autor: lo_pez » 2013-11-02, 12:53

Witam, problem jak w temacie, silnik zgasł i nie daje sie go odpalić. Żeby było jasne nie zabrakło paliwa... Sprawdziłem bezpieczniki i kostke immo koło stacyjki- wydaje sie, że jest wpięta OK. Ma ktoś pomyśł co jest grane?
N16, 2002, 1.5 benzyna, immo standard

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-11-02, 13:42

lo_pez najgorsza możliwość to, że pękł łańcuch. Silnik kręci? Świeci się kontrolka od immobilizerA?

lo_pez
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2013-11-02, 12:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lo_pez » 2013-11-02, 14:39

bombel pisze:lo_pez najgorsza możliwość to, że pękł łańcuch. Silnik kręci? Świeci się kontrolka od immobilizerA?
Silnik kręci normalnie, żadnych podejrzanych dźwięków. Gdyby pękł łancuch to raczej byłoby to słychać? Kontrolka immo miga, a po włożeniu i przekręceniu kluczyka gaśnie czyli standardowo, inne kontrolki też zachowują sie "normalnie". Odpinałem akumulator- bez efektu. Wygląda to tak jakby po prostu nie dochodziło paliwo. Czy immobilaizer może odciąć paliwo w czasie jazdy?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-02, 14:45

Spróbuj na plaka odpalić ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-11-02, 15:17

lo_pez pisze:Gdyby pękł łancuch to raczej byłoby to słychać?
Najłatwiejszy sposób to jedna osoba kreci a druga przez korek oleju patrzy czy jest jakiś ruch wałków.

To pierwsze. Potem czy działa pompa paliwa? Potem czy jest iskra na cewkach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”