Strona 1 z 1

Szyba przednia Pilkington - zniekształcenia

: 2014-04-28, 21:58
autor: Marcin78
Witam,

Wymieniłem zużytą przednią szybę na nową firmy Pilkington. Jest prawie dobrze, ale "prawie" robi różnicę. Z pozycji kierowcy po przekątnej wzdłuż prawego słupka widać zniekształcenie obrazu. Oczywiście w oryginalnej szybie tego nie było i nie widziałem tego też w innych autach.

Obrazek

Pracownik zakładu wyjaśnił mi, że teraz w szybach to nagminny problem i dzieje się to podczas produkcji, a dokładnie wskutek wtapiania czarnego paska na obrzeżu szyby.
Obawiam się, że jednak trafiłem na wadę fabryczną i powinienem tę szybę reklamować.
Co o tym sądzicie? Czy ktoś z Was też ma takie doświadczenia?

: 2014-04-28, 22:11
autor: grzeg255
Powiem Ci,że to jakaś paranoja z ich tłumaczeniem. Przecież ta szyba ma ewidentną wadę fabryczną, ja bym się wykłócał i reklamował.

: 2014-04-28, 22:36
autor: BOX47
pracowałem w Pilkingtonie
szyba z taką wadą musi ulec wymianie
a baran co ci powiedział że jest to wina "wtapiania" czarnego paska to jakiś szczególnie uzdolniony idiota
dużo można by mówić o technologi produkcji szyb samochodowych
ale ta ma wadę
odkupili w cenie stłuczki a powiedz ile za nią dałeś 150-200 a kosztowała w odkupieniu 5 może 7 zł :D

: 2014-04-29, 06:11
autor: Marcin78
Zapłaciłem 400 zł za szybę z wymianą. Dzięki za Wasze opinie. Czeka mnie reklamacja.

: 2014-04-29, 18:40
autor: BOX47
jak im będzie za mało to na stacji diagnostycznej normalny diagnosta powinien wydać opinie ale może spotkać cię wówczas pech bo wówczas nie dopuści auta do ruchu :D, bo jak z wadą zagrażającą że przez szybę możesz mieć niedokładne pole widzenia itp
ale bezpieczniej a bardziej rzeczowo może wydać opinię rzeczoznawca ale nie wiem ile to w tym momencie kosztuje jego opinia

: 2014-05-20, 08:22
autor: Marcin78
Pilkington uznał reklamację i szyba została wymieniona.

: 2014-05-20, 21:30
autor: BOX47
i o to chodzi
nerwówka była czy podeszli do tego z zaistym niby swoim spokojem

: 2014-05-22, 08:34
autor: Marcin78
Sprawę zgłosiłem jednocześnie do producenta i autoryzowanego zakładu, który zamontował wadliwą szybę. Poszło gładko, bo jednak wada była ewidentna.