Strona 1 z 1
[N16] Sprężyny obniżające z P11/P12
: 2016-03-27, 23:18
autor: michalmichal
Witam, czy do almery n16 sedan fl podejdą sprężyny z primery p11/p12? Kombinuje bo do n16 jest mało części więc może jest taka możliwość. Jeśli ktoś coś wie to proszę o pomoc
: 2016-03-28, 04:13
autor: Zielkq
: 2016-03-28, 21:00
autor: Ad@mus
: 2016-03-28, 21:25
autor: michalmichal
lejsy podobno bardzo twarde kolega jeden ma z forum i o nich rozmawiałem. Co sądzisz o tych apexach ? Maja 5 lat gwarancji i zależy mi też na równym obniżeniu które mają właśnie apexy oraz lejsy. Mts i mad mają 35/20
: 2016-03-28, 22:18
autor: bartek9108
michalmichal pisze:lejsy podobno bardzo twarde kolega jeden ma z forum i o nich rozmawiałem. Co sądzisz o tych apexach ? Maja 5 lat gwarancji i zależy mi też na równym obniżeniu które mają właśnie apexy oraz lejsy. Mts i mad mają 35/20
Miałem lejsy... za miękkie były i po prostu co chwilę coś przycierało.
Apexy przy 2,2 się nie sprawdziły, z przodu leżał i był miękki, z tyłu twardy i obniżenie dość małe (realnie połowa obniżenia wyszła, mimo, że auto miało regulowany amor).
: 2016-03-28, 22:36
autor: michalmichal
o kurcze czyli wszystko od początku się zaczyna
To co radzicie apex czy lejs ? są jeszcze mad ale tam jest 35/25, więc przód może leżeć trochę niżej bo jeszcze silnik dodatkowo obciąża
[ Dodano: 2016-03-28, 23:53 ]
rozumiem że się nie sprawdziły przy 2.2 to chodzi o silnik tak ?
[ Dodano: 2016-03-29, 00:26 ]
u mnie jest 1.8 to te ponad 100kg różnicy w porównaniu z 2.2 może wyszłoby na +. Panowie pomóżcie mi bo już nie wiem na co się zdecydować ..
[ Dodano: 2016-03-29, 10:03 ]
I jeszcze jedno pytanie te sprezyny lejsa lub apexa sa uniwersalne czyli do hatchbacka i sedana? Bo nie jest to sprecyzowane?
[ Dodano: 2016-04-04, 22:29 ]
efekty :
przed
po