Strona 1 z 1
[N15] Problem z dobraniem teleskopów
: 2014-03-19, 14:22
autor: Dmn781
Witajcie, przeszukałem całe forum ale nie znalazłem nic na ten temat...
A mianowicie, zakupiłem sprężyny obniżające do mojej Almerki (-60/40mm) w trakcie wymiany okazało się że mam wylane teleskopy... Teraz moje pytanie, czy oryginalne teleskopy będą pasować do sprężyn które są o 6cm krótsze czy trzeba kupić jakieś sportowe ( na allegro na obecną chwilę nic nie znalazłem

)
: 2014-03-19, 15:03
autor: bombel
Seria podobno tylko do -35 mm. Szukaj kyb ultra sr lub agx
: 2014-03-19, 16:04
autor: sergiej
kayaby ultra sr nie dostanie do almery o ile dobrze pamietam ...ale od sunnego chlopaki chyba cos kombinowali ...jesli chodzi o przod ...
: 2014-03-19, 16:04
autor: Dmn781
A nie znasz może jakiejś strony na której mogę to dorwać??
: 2014-03-19, 16:11
autor: sergiej
katalog kayaby mowi ze do almery ultra sr nie ma ...a jak przerobic te od sunnego to nie wiem ...katalog ze strony kayaby pokazal ze do sunnego gti sa takie amorki ...
a dostac je pewnie mozesz u jakiegos sprzedawcy kayaby
: 2014-03-19, 20:00
autor: Gaweł
Excel-G to seria tylko w gazie.
: 2014-03-19, 20:56
autor: Dmn781
Czyli pozostaje mi kupić sprężyny -40 na przód i seryjne amory?
: 2014-03-20, 06:21
autor: bombel
40 to za duzo do serii
: 2014-03-20, 14:05
autor: sergiej
ale przerobienie amorków kosztuje ładne pare zł . kiedyś się tym interesowałem to firma z krakowa 900 zł za sztuke mi zaśpiewała ...fakt że chodziło o dorobienie amora do gwintowanego zawieszenia ...
: 2014-03-20, 14:18
autor: bombel
W Warszawie jest firma co przerabia amorki na niższe i twardsze. Cena ok 300 PLN
: 2014-03-20, 14:22
autor: bombel
TAk plus swój amor
: 2014-03-20, 23:08
autor: Dmn781
Słyszałem coś że podczas regeneracji można zmniejszyć i utwardzić sprężyny, prawda to??
: 2014-03-21, 06:06
autor: bombel
Dmn781 pisze:Słyszałem coś że podczas regeneracji można zmniejszyć i utwardzić sprężyny, prawda to??
Tak. Każdy kowal Ci to zrobi
: 2014-03-21, 12:36
autor: Dmn781
Czyli będzie trzeba moje seryjne sprężyny dać do regeneracji, skrócić je o 35mm i utwardzić, dokupić seryjne amorki i będzie ok?

: 2014-03-21, 14:01
autor: Gaweł
Dmn781 pisze:Czyli będzie trzeba moje seryjne sprężyny dać do regeneracji, skrócić je o 35mm i utwardzić, dokupić seryjne amorki i będzie ok?

Nie prościej kupić dedykowane springi -35 i dobry seryjny amor gazowy?
: 2014-03-21, 17:45
autor: Dmn781
Prościej, ale po co mi 3 pary sprężyn??

: 2014-03-22, 17:45
autor: sergiej
ja mam w almerze z przodu robione na zamowienie u kowala sprezyny ... robili to w ten sposob ze dostarczylem im nowy amor serie ...i do niego dorobili mi sprezyny...auto moze nie jest najnizej polozone ale zawias beton ...
[ Dodano: 2014-03-22, 17:45 ]
koszt sprezyn przod 150 zł
: 2014-03-24, 15:14
autor: Dmn781
I ile Cię za to skasował?
: 2014-03-27, 20:47
autor: mmg
do -60 na przodzie, stykają amorki poliftowe, nic nie dobija, nie podskakuje, jest dosyć sztywno ale też nie jakoś mega sztywno, prowadzi się bardzo dobrze. mogę jutro wstawić fotki jak to wygląda na aucie.

: 2014-03-27, 22:07
autor: WuWa
Tak na przyszłość , to wiem ,że Koni robi wkłady do seryjnych amortyzatorów. Ale czy coś robi do Almery to nie sprawdzałem
