Witajcie,
znajomy ma mozliwosc zamiany nissana skyline r33 na nissana 200sx. Auto niestety hamowni nie odwiedzilo, znam jego specyfikacje, niestety po norwesku ale mysle, ze fani beda wiedzieli co jest co. Pomozecie stwierdzic czy ten setup jest czegos wart i czy trzyma sie kupy?
Understell:
D2 8 pot fremmbremser.
Brembo borra slissa bakbremser.
whiteline stabb stag nedre fremme og bak. og ukjent merke øvre.
kw competition 3 Coilovers.
Ultralite 8,5x18 forrfelger 9,5x18 bak.
Greddy eksos fra turbo og ut. 3" med 4,5" utblås
Motor:
Ku enginering costum innsug
rc 750cc dyser.
rb 26 n1 coiler
iridium plugger
custum turbomanifoil med alle uttak.
garret gt35 turbo
tial 44mm wg med screamer pipe.
costum downpipe med v band
2x hks ssqv 3 limited dumper
hks sopp filter
hks oljefilter
hks kammdrev
hks cevlar fine tune register reim
greddy oljekjøler med flyttbart oljefilter adapter.
costum oil catsh tank.
Tomei po cams 264
nitto cam cower.
rb 25 blokk
rb20 topp.
shard fuel rail med twin feed og push lock.
nitto bensintrykksregulator
Vi-Pec v44 datasprut
Bosh breibåndslambda
Bosh boost controller.
costum coil vann siktrings bremseveske og cas cower.
xedy 6 puc clutsh
Rb 25 gear kasse
costum mellomaksel
N1 rb 26 vannpumpe
N1 rb 26 oljepumpe
2x 12" ellvifter.
walbro bensinpumper
Pytanie o graty nissan 200sx
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
chyba siedzi tam rb26dett tylko ze nie jestem pewien z opisu ,spięte ze skrzyżna od rb25, wydech 4' zew. west gate w układzie screamer pipe (wg prosto w ziemie nie łączy się z wydechem )
przednie heble warte ok 2,5-3k
sprzęgło 6 łapkowy spiek xedy też tanie nie jest
generalnie ja bym się zamieniał ale jestem słabym przykładem bo ubóstwiam 200sx s13 a Skyline r33 jest dla mnie za masywny
przednie heble warte ok 2,5-3k
sprzęgło 6 łapkowy spiek xedy też tanie nie jest
generalnie ja bym się zamieniał ale jestem słabym przykładem bo ubóstwiam 200sx s13 a Skyline r33 jest dla mnie za masywny
A nie przypadkiem RB25? Jest spora roznica miedzy RB25 a RB26
Jakiego Sky ma Twoj znajomy? Tez z RB25? Jesli tak to dlubnietego? Ogolnie wolalbym Skyline-auto ma zdecydowanie wiecej trakcji, jest rzadsze.
Jakiego Sky ma Twoj znajomy? Tez z RB25? Jesli tak to dlubnietego? Ogolnie wolalbym Skyline-auto ma zdecydowanie wiecej trakcji, jest rzadsze.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
Sky to r33. silnik o mocy 278? koni. Na razie seria ale w planach bylo jakies dlubanie. W auto wrzucone juz ok 20 30 tys zl. Doplata do 200sx to 40 tys koron czyli ok 20 tys zl.EnDrIu pisze:A nie przypadkiem RB25? Jest spora roznica miedzy RB25 a RB26
Jakiego Sky ma Twoj znajomy? Tez z RB25? Jesli tak to dlubnietego? Ogolnie wolalbym Skyline-auto ma zdecydowanie wiecej trakcji, jest rzadsze.
According to me it's worth it to improve all serial welds / welds nicely clean, paint-specific special to weld and weld. Then nicely to secure what would not rust crept Thus Obspawanie should stiffen the MINIMUM level doghouse, but whether it makes sense obspawywac shed not doing cage? According to me, rather, it makes no sense, unless you still have to gut the car to the other sheet metal work and the way it can be tempting to obspawanie I hope I helped
erum