Strona 2 z 2

: 2012-01-01, 13:08
autor: Rysiu83
A nie uderzyłeś w cokolwiek solidnie ostatnio? Półoś mogła się wygiąć,zęby w półośce mogły się wytrzeć.W jaki sposób przegub jest uszkodzony?

: 2012-01-01, 13:58
autor: Dreams
Rysiu83 pisze:A nie uderzyłeś w cokolwiek solidnie ostatnio? Półoś mogła się wygiąć,zęby w półośce mogły się wytrzeć.W jaki sposób przegub jest uszkodzony?
W nic nie uderzyłem tak jest od poczatku jak go kupiłem a mam go rok czasu juz a strzela mi przy skrecaniu w lewo i jak auto jest dociazone ( jak jade na gazie ) a jak jade na luzie w lewo itd. to jest cisza tylko na gazie mi strzela.;/

: 2012-01-01, 18:01
autor: nowak
objaw jak normalnie zużywającego się przegubu, tylko czemu tak szybko ?? a jakiej firmy zakładałeś ??

: 2012-01-01, 20:59
autor: Dreams
nowak pisze:objaw jak normalnie zużywającego się przegubu, tylko czemu tak szybko ?? a jakiej firmy zakładałeś ??
czemu nie mam pojecia ale firmy to ci nie powiem bo to mechanicy wszystko zalatwiali czesci itd.;/ i nie umiem sobie z tym poradzic juz z 1000 zl poszedl w same przeguby;/

: 2012-01-01, 22:01
autor: vincetti
Mechanicy bardzo lubią zapożyczać takie sprawy od zaprzyjaźnionego autoczęściaża i niekoniecznie muszą zakładać nowy. Na początek zrób test:
podnieś samochód na lewarku z tej strony co pada przegub (lub cały przód jeśli masz taki lewarek), odpal samochód, włącz jedynkę, puść sprzęgło i patrz jak pracuje półoś (druga osoba niech asekuruje w środku w razie by cię auto miało rozjechać. Być może jest krzywa i dlatego wywala przegub. Pamiętaj że przegub jest zrywalny między innymi dlatego zeby nie uszkodzić czegoś więcej, np. skrzyni.

: 2012-01-02, 02:49
autor: Dreams
vincetti pisze:Mechanicy bardzo lubią zapożyczać takie sprawy od zaprzyjaźnionego autoczęściaża i niekoniecznie muszą zakładać nowy. Na początek zrób test:
podnieś samochód na lewarku z tej strony co pada przegub (lub cały przód jeśli masz taki lewarek), odpal samochód, włącz jedynkę, puść sprzęgło i patrz jak pracuje półoś (druga osoba niech asekuruje w środku w razie by cię auto miało rozjechać. Być może jest krzywa i dlatego wywala przegub. Pamiętaj że przegub jest zrywalny między innymi dlatego zeby nie uszkodzić czegoś więcej, np. skrzyni.
Dobre spostrzeżenie jak tylko bedę miał możliwość w jakimś garażu to odrazu to sprawdze :D
wiec jak bedzie krzywa półoś to też może wywalać przegub? bo niby mi nie trzesie jak jade ale moze to tez od tego bo półosi jeszcze nie wymieniałem ;D

[ Dodano: 2012-01-17, 09:22 ]
Przyczyna Poznana Temat do Zamknięcia... :mrgreen:

: 2012-07-29, 22:38
autor: Mandhorm
kolego a kupowałeś nowy przegub wewnętrzny czy używke czyli teoretycznie oryginalny nissana?
co polecacie, nówke za 200zł czy tani stary oryginał? :mrgreen:

: 2012-07-30, 10:36
autor: demano
Tani stary oryginał będzie częścią używaną na którą nie będzie gwarancji , i jak to mówią tanio wychodzi drogo..

[P11/WP11] Jaki przegub

: 2013-03-11, 20:55
autor: DiLGT
Jakiej firmy polecacie przegub? na allegro troche tego jest i nie wiem czy czym znacacym sie rozna czy wszytsko jest do niczego .... NTY, MAXGEAR, Dachstein

Do P11 GT/Top Sport wchodzi przegub:
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 32
Zewn. uzębienie, od strony koła 27 ??

czy

Zewn. uzębienie, od strony koła: 27,
Wewn. uzębienie, od strony koła: 23 ??

Sciagajac kolo da sie policzyc zeby czy trzeba to rozebrac kompletnie?

: 2013-12-31, 10:06
autor: kgeorge
Aktualnie przerabiam ten temat.

Jeśli "NissanDreams" możesz napisać na czym polegał problem będę zpobowiązany.

A może któryś z Kolegów uporał się przypadkiem notorycznego padania przegubu zewnętrznego w P11

pozdrawiam

Przegub zewnęrzny_półoś w Nissanie WP11.144

: 2014-01-04, 16:20
autor: kgeorge
Jak rozdzielić przegub zewnętrzny od półosi w Nissanie WP 11.144

: 2014-01-04, 16:54
autor: Kiwi
Trzymając za półoś uderzasz w przegub i powinien zejść. :lol:

: 2014-01-05, 14:30
autor: janusz
Kgeorge półoś w imadło - potem 1-3 puknięcia w przegub i powinien zeskoczyć

: 2014-01-06, 11:10
autor: Boro1989
Mlotkiem go :D musi zjesc :) czasem po prostu trzeba zwiekszyc wage mlotka jak rodza sie problemy :P

: 2014-01-06, 11:26
autor: kgeorge
Dzięki !!!.

W moim starym Fordzie przy wyjętym przegubie zalecane było uzupełnienie smaru w łożyskach.

Czy w przypadku Nissana jest to również zalecane i praktykowane ?

pozdrawiam

: 2014-01-06, 11:31
autor: Wiooreck
Jeśli się zdegradował to na pewno musisz wymienić. Ja tam nałożyłem trochę smaru, zmontowałem półoś z przegubem, poruszałem nim we wszystkie strony i jak wyszedł nadmiar to zebrałem. Tam lepiej żeby było za dużo niż za mało. Smarujesz jak ciasto kremem :D

a i sprawdź koniecznie czy nie ma cząstek stałych typu piach, opiłki w smarze, bo też się wtedy klasyfikuje do wymiany.

: 2014-01-06, 11:40
autor: kgeorge
Tylko jak go uzupełnić bez wyjmowania łożysk.
Łożyska są przecież osłoniete simeringiem

dzięki i pozdrawiam

: 2014-01-06, 12:05
autor: Wiooreck
a Ty chcesz uzupełniać łożysko w piaście? To nie musisz tego robić. Ono jest obustronnie osłonięte uszczelką, więc nic mu się nie stanie dopuki się nie skończy samoistnie ;)

: 2014-01-06, 12:34
autor: kgeorge
dzięki

: 2014-07-16, 17:31
autor: byczynho
Panowie, tak umiejętnie zmieniałem półoś, że wypościłem ze skrzyni olej. Jak dużo mogło go uciec? Z ostatniej wymiany zostało mi jakieś 0.5l ale to pewnie za mało. Czy można parę dni jeździć bez stanu? Czy można ewentualnie dolać inny olej o tych samych parametrach?

: 2014-07-16, 18:07
autor: nice-wawa
Musisz dolać olej o takich samych parametrach , masz śrubę przez która sprawdza się poziom oleju .

Re: [P/WP/11/11.144] Przeguby

: 2018-06-02, 17:29
autor: bandito
Witam, ma ktoś może numery przegubu wewnętrznego do p11.144 QG18DE bądź wie od czego podejdzie??

nissan4u traktuje przeguby wewnętrzne jako część pół osi.

Na allegro znalazłem ale same prawe też bez żadnych numerów a poszukuje lewego, na pół oś krótką