Strona 1 z 1

[P10/WP10] Po wymianie sprzęgła PROBLEM

: 2010-04-16, 17:18
autor: sheff
Mam samochód u mechanika i jest wielki problem gdyż wymieniał sprzęgło i po tej że wymianie samochód nie chce odpalać. Kręci normalnie ale nie chce za Boga odpalić. Na pewno nie działa pompa paliwa bo zawsze było ją słychać przed odpaleniem a mechanik twierdzi także że nie ma iskry co może być przyczyna takich objawów. Samochód ma zamontowany oryginalny immobiliser ale po włożeniu kluczyka i przekręceniu dioda od niego gaśnie wiech chyba się wyłącza bezpieczniki z moich oględzin są całe co może być przyczyną takie stanu rzeczy ????? Proszę o podpowiedzi co sprawdzić i jak aby wykryć usterkę???? Aha wszelkie urządzenia w samochodzie działają tzn wszystkie światła, dmuchawa wentylatora awaryjne, radio. Proszę o pomoc!!!!

: 2010-04-16, 17:33
autor: Maniek-ol
A może mechanik nie powpinał wszystkich kostek. Mam na myśli kostkę przy aparacie zapłonowym i kostkę modułu zapłonowego. Może gdzieś nie łączą styki.

Po wymianie sprzęgła PROBLEM

: 2010-04-16, 18:33
autor: sheff
Wszelkie kostki jakie tylko dostrzegłem były wpięte ale także sprawdzałem czy są dobrze wsunięte w gniazda też tak myślę że jest jedynie coś rozłączone ale nie mam pojęcie gdzie co szukać!!

: 2010-04-16, 18:59
autor: NadiR
U mnie akurat nie łączyła właśnie kostka z pinami na aparacie zapł.
Profilaktycznie wym. filtr paliwa wcześniej, pompa jest ok bo słychać jak pracuje.


Iskrę dobrze sprawdzałeś? U mnie też nie było, bo ta kostka nie łączyła, ale w sumie dop. po nagrzaniu się silnika.

(Wyjmij przewód włóż w niego dlugi śrubokręt i kręć - 2 osoba niech patrzy czy coś iskrzy)

Poza tym jak pompa siadła całkiem i nie ma wachy to jak ma odpalić... chociaż może na resztkach powinno coś chełtać, ale wątpię.

: 2010-04-17, 10:03
autor: TOMMY1981
No masz problem.Jeśli wszystko jest powpinane to może jakiś kabel jest przetrzaśnięty.A tak w ogóle to zmień mechanika bo nie wyobrażam sobie zostawić auta do naprawy i odebrac go w jeszcze gorszym stanie.

: 2010-05-09, 20:56
autor: fago2002
w ogóle to moze sie rozkodowalo cos , ja stawiam na immo odcina zaplon i mozesz go sobie krecic i krecic a i tak nie zapali bo immo blokuje kompa?racja co to za mechanik , ktory robi cos i oddaje bez iskry ,samochod wjechal na kanal i juz nie zjechal, dla swietego spokoju by byl czlowiekiem i sprawdzil, mi ostatnio wiecei panowie co zrobili mechaniki?Przyspawali mi sworzen do wahacza, musialem wahacze cale wymieniac obydwa ;/

: 2010-05-10, 08:06
autor: NadiR
fago2002 pisze:w ogóle to moze sie rozkodowalo cos , ja stawiam na immo odcina zaplon i mozesz go sobie krecic i krecic a i tak nie zapali bo immo blokuje kompa?racja co to za mechanik , ktory robi cos i oddaje bez iskry ,samochod wjechal na kanal i juz nie zjechal, dla swietego spokoju by byl czlowiekiem i sprawdzil, mi ostatnio wiecei panowie co zrobili mechaniki?Przyspawali mi sworzen do wahacza, musialem wahacze cale wymieniac obydwa ;/

Dlatego jak robisz u nieznanych macherów to bierz pisemne zlecenie naprawy, na którym to będzie wsio wyszczególnione co do zrobienia i co zrobili.
Koszt wzrośnie, ale masz papier.

Jak nie chcą dać to szukaj aż znajdziesz, a najlepiej poszukaj w dziale gdzie polecane są warsztaty w danym wojewówdztwie

pozdro.