Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wymiana sprzęgła w WP 11.144 SR20DE

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

Wymiana sprzęgła w WP 11.144 SR20DE

Post autor: TOMCIO » 2016-07-29, 13:47

Witam kolegów. Moje pierwsze pytanie to czy można podregulowac sprzęgło w WP 11.144 SR20DE wydaje mi się że nie skoro jest tam hydrauliczny wysprzeglik ale wole zapytać bo u mnie bierze między podłogą a połową skoku a nawet bliżej podłogi więc raczej się kończy i czeka mnie wymiana. A drugie pytanko to jakiej firmy proponujecje ewentualnie coś dobrego np Valeo Luk czy coś innego. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrowionka

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-07-29, 13:54

Bierz Aisin byleby był to orgyginał (zdjęcia są u mnie w temacie albo u lestatna).

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-29, 14:27

Oryginalny LUK
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-07-29, 14:42

Mam ori Aisin i wytrzymał 20kkm, więc niespecjalnie polecam.
Teraz wrzucam LUK'a po regeneracji z 12 łopatkowym dociskiem i myślę że powinno bardziej dawać radę, także jak pisał vixo, tylko LUK.

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-07-29, 14:47

Exedy, w Luk-u po 60kkm poddał się u mnie docisk.
Obrazek

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2016-07-29, 14:47

Jeżeli sprzęgło "bierze" przy podłodze to się nie kończy. Kończące się sprzęgło "bierze" u samej góry, przy końcu skoku.

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-07-29, 19:18

A to jak koledzy odradzają Aisina to rzeczywiscie bierz LUKa. U mnie Aisin przelatał 50 tysi i latałby dalej ale z nową skrzynią wolałem wrzucić nowe. Jeśli ktoś wymienia sprzęgło po 20k to albo rzeczywiście trafił na lipny egzemplarz albo po prostu obsługa takiego sprzętu jest dla niego za ciężka...
Możesz się zastanowić nad Sachsem ale to temat ciężki do dostania i kasowo trochę wyższy.
Wybór należy do Ciebie.

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: TOMCIO » 2016-07-30, 07:13

Sorki ale wydaje mi się że dobrze działające sprzęgło powinno gdzieś w połowie skoku pedała już ruszyć autem a nie kilka centymetrów nad podłogą chyba że się mylę fakt faktem nie slizga mi się ale naprzyklad już ciężej wybić z 3 na 4 albo z 5 na luz czego wcześniej nie było. Pomysle co z firme wziąść lepiej żeby to pojezdziło niż zmieniać za jakiś czas albo jak wcześniej się rozsypie a oszczędzać na tym nie będę. Dzięki Pozdrowionka

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2016-08-01, 21:08

Jak isko łapie to dobrze. Poduchy sprawdź skrzyni

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przeniesienie napędu”