Witam,
w mojej WP11.144 lewarek strasznie lata w lewo i w prawo. Nawet gdy zapięty jest bieg strasznie lata.
Czy ktoś mógłby mi pomóc - jak to naprawić? Czy tam ustawia się jakieś cięgna czy w jakiś inny sposób?
[P/WP11.144] Luźno latający lewarek - cięgna?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Czy jak wyrzucisz na luz to lewarek też lata bez oporu na lewo i prawo? Biegi możesz wrzucić wszystkie?
Mogła urwać Ci się sprężyna która trzyma lewarek, jest ona pod autem w okolicach lewarka, lub wyrobione są tulejki na cięgnie przy skrzyni, ja miałem je wyrobione i po wrzuceniu biegu miał jakieś 3 cm luzu, a po naprawie ich domowym sposobem wyciętą blaszką z puszki ma 0,5cm luzu max. Musisz wejść pod auto i zobaczyć innych opcji niż te dwie nie widzę.
Mogła urwać Ci się sprężyna która trzyma lewarek, jest ona pod autem w okolicach lewarka, lub wyrobione są tulejki na cięgnie przy skrzyni, ja miałem je wyrobione i po wrzuceniu biegu miał jakieś 3 cm luzu, a po naprawie ich domowym sposobem wyciętą blaszką z puszki ma 0,5cm luzu max. Musisz wejść pod auto i zobaczyć innych opcji niż te dwie nie widzę.
Jeżeli w położeniu neutralnym chcąc włączyć bieg 5 lub wsteczny, lewarek stawia delikatny opór, a w stronę 1 i 2 biegu już lata, to na bank sprężyna przy lewarku pod osłoną termiczną.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik