Strona 2 z 2

: 2014-01-16, 09:22
autor: marlos90
nie wiedziałem jak dodać foto to daję link do popękanej piasty..

http://www.sr20-forum.com/tdmimports-ku ... post918802

[P/WP11.144] zawieszenie/zwrotnica

: 2016-04-11, 16:26
autor: krzys18321
Hey wszystkim :) juz opisze co mnie do was sprowadza mianowicie co bym musiał zrobic zmienic itp...ird...,aby zmienic roztaw srub. Czyli mam teraz 4x114,3a chcialbym miec na 5 srub jestem posiadaczem primery p11 lift w ogole jest to realne jakiek koszta z gory dziekuje i pozdrawiam :)

: 2016-04-11, 16:56
autor: PrzeRuSco
Napisz do marlos90 może pomoże. Ale za pewne nie jest to p&p.

: 2016-04-11, 17:48
autor: marlos90
prawie jest p&p
przód.. piasty z P12, lub nawiercić piasty z P11 i dołożyć 5tą szpilkę + w tarczy dowiercić 4otwory
tył.. piasty z P12 + pierścienie abs'u z P11 i z tym odwiedzić tokarza ( u mnie usługa dopasowania ok 100zł ) i tarcze hamulcową - dowiercić 4otwory lub chyba tarcza z P12 podejdzie ale nie pamiętam dokładnie..

koszt to głównie zakup części + usługa u tokarza

: 2016-04-12, 06:11
autor: krzys18321
O co chodzi z tym p&p ?

: 2016-04-12, 06:40
autor: PrzeRuSco
Plug and Play w wolnym tłumaczeniu wymień i działa.

: 2016-04-12, 09:43
autor: vixo
Albo adapter zmieniający rozstaw i p&p wtedy

: 2016-04-12, 09:44
autor: Zielkq
vixo, tylko czy większość tego typu adapterów nie jest pomiędzy taką samą ilością śrub? Gdzieś mi się obiło o uszy, że tak dla bezpieczeństwa jest ;)

: 2016-04-12, 13:23
autor: vixo
Zielkq pisze:vixo, tylko czy większość tego typu adapterów nie jest pomiędzy taką samą ilością śrub?
Nie badam rynku na tyle dokładnie, żeby wiedzieć których jest więcej ;-)
Zielkq pisze:Gdzieś mi się obiło o uszy, że tak dla bezpieczeństwa jest
Raczej wątpie. Jakby był w chujdanger to by zbytu nie było