Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Po wymianie sprzęgła PROBLEM

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

sheff
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-01-29, 22:33
Lokalizacja: Tuchola

[P10/WP10] Po wymianie sprzęgła PROBLEM

Post autor: sheff » 2010-04-16, 17:18

Mam samochód u mechanika i jest wielki problem gdyż wymieniał sprzęgło i po tej że wymianie samochód nie chce odpalać. Kręci normalnie ale nie chce za Boga odpalić. Na pewno nie działa pompa paliwa bo zawsze było ją słychać przed odpaleniem a mechanik twierdzi także że nie ma iskry co może być przyczyna takich objawów. Samochód ma zamontowany oryginalny immobiliser ale po włożeniu kluczyka i przekręceniu dioda od niego gaśnie wiech chyba się wyłącza bezpieczniki z moich oględzin są całe co może być przyczyną takie stanu rzeczy ????? Proszę o podpowiedzi co sprawdzić i jak aby wykryć usterkę???? Aha wszelkie urządzenia w samochodzie działają tzn wszystkie światła, dmuchawa wentylatora awaryjne, radio. Proszę o pomoc!!!!

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-04-16, 17:33

A może mechanik nie powpinał wszystkich kostek. Mam na myśli kostkę przy aparacie zapłonowym i kostkę modułu zapłonowego. Może gdzieś nie łączą styki.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

sheff
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-01-29, 22:33
Lokalizacja: Tuchola

Po wymianie sprzęgła PROBLEM

Post autor: sheff » 2010-04-16, 18:33

Wszelkie kostki jakie tylko dostrzegłem były wpięte ale także sprawdzałem czy są dobrze wsunięte w gniazda też tak myślę że jest jedynie coś rozłączone ale nie mam pojęcie gdzie co szukać!!

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-16, 18:59

U mnie akurat nie łączyła właśnie kostka z pinami na aparacie zapł.
Profilaktycznie wym. filtr paliwa wcześniej, pompa jest ok bo słychać jak pracuje.


Iskrę dobrze sprawdzałeś? U mnie też nie było, bo ta kostka nie łączyła, ale w sumie dop. po nagrzaniu się silnika.

(Wyjmij przewód włóż w niego dlugi śrubokręt i kręć - 2 osoba niech patrzy czy coś iskrzy)

Poza tym jak pompa siadła całkiem i nie ma wachy to jak ma odpalić... chociaż może na resztkach powinno coś chełtać, ale wątpię.

Awatar użytkownika
TOMMY1981
fanatyk nissana
Posty: 912
Rejestracja: 2009-12-09, 11:24
Lokalizacja: PLESZEW

Post autor: TOMMY1981 » 2010-04-17, 10:03

No masz problem.Jeśli wszystko jest powpinane to może jakiś kabel jest przetrzaśnięty.A tak w ogóle to zmień mechanika bo nie wyobrażam sobie zostawić auta do naprawy i odebrac go w jeszcze gorszym stanie.

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2010-05-09, 20:56

w ogóle to moze sie rozkodowalo cos , ja stawiam na immo odcina zaplon i mozesz go sobie krecic i krecic a i tak nie zapali bo immo blokuje kompa?racja co to za mechanik , ktory robi cos i oddaje bez iskry ,samochod wjechal na kanal i juz nie zjechal, dla swietego spokoju by byl czlowiekiem i sprawdzil, mi ostatnio wiecei panowie co zrobili mechaniki?Przyspawali mi sworzen do wahacza, musialem wahacze cale wymieniac obydwa ;/
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-05-10, 08:06

fago2002 pisze:w ogóle to moze sie rozkodowalo cos , ja stawiam na immo odcina zaplon i mozesz go sobie krecic i krecic a i tak nie zapali bo immo blokuje kompa?racja co to za mechanik , ktory robi cos i oddaje bez iskry ,samochod wjechal na kanal i juz nie zjechal, dla swietego spokoju by byl czlowiekiem i sprawdzil, mi ostatnio wiecei panowie co zrobili mechaniki?Przyspawali mi sworzen do wahacza, musialem wahacze cale wymieniac obydwa ;/

Dlatego jak robisz u nieznanych macherów to bierz pisemne zlecenie naprawy, na którym to będzie wsio wyszczególnione co do zrobienia i co zrobili.
Koszt wzrośnie, ale masz papier.

Jak nie chcą dać to szukaj aż znajdziesz, a najlepiej poszukaj w dziale gdzie polecane są warsztaty w danym wojewówdztwie

pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przeniesienie napędu”