[P10/WP10] Po wymianie sprzęgła PROBLEM
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Po wymianie sprzęgła PROBLEM
Mam samochód u mechanika i jest wielki problem gdyż wymieniał sprzęgło i po tej że wymianie samochód nie chce odpalać. Kręci normalnie ale nie chce za Boga odpalić. Na pewno nie działa pompa paliwa bo zawsze było ją słychać przed odpaleniem a mechanik twierdzi także że nie ma iskry co może być przyczyna takich objawów. Samochód ma zamontowany oryginalny immobiliser ale po włożeniu kluczyka i przekręceniu dioda od niego gaśnie wiech chyba się wyłącza bezpieczniki z moich oględzin są całe co może być przyczyną takie stanu rzeczy ??? Proszę o podpowiedzi co sprawdzić i jak aby wykryć usterkę???? Aha wszelkie urządzenia w samochodzie działają tzn wszystkie światła, dmuchawa wentylatora awaryjne, radio. Proszę o pomoc!!!!
A może mechanik nie powpinał wszystkich kostek. Mam na myśli kostkę przy aparacie zapłonowym i kostkę modułu zapłonowego. Może gdzieś nie łączą styki.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Po wymianie sprzęgła PROBLEM
Wszelkie kostki jakie tylko dostrzegłem były wpięte ale także sprawdzałem czy są dobrze wsunięte w gniazda też tak myślę że jest jedynie coś rozłączone ale nie mam pojęcie gdzie co szukać!!
U mnie akurat nie łączyła właśnie kostka z pinami na aparacie zapł.
Profilaktycznie wym. filtr paliwa wcześniej, pompa jest ok bo słychać jak pracuje.
Iskrę dobrze sprawdzałeś? U mnie też nie było, bo ta kostka nie łączyła, ale w sumie dop. po nagrzaniu się silnika.
(Wyjmij przewód włóż w niego dlugi śrubokręt i kręć - 2 osoba niech patrzy czy coś iskrzy)
Poza tym jak pompa siadła całkiem i nie ma wachy to jak ma odpalić... chociaż może na resztkach powinno coś chełtać, ale wątpię.
Profilaktycznie wym. filtr paliwa wcześniej, pompa jest ok bo słychać jak pracuje.
Iskrę dobrze sprawdzałeś? U mnie też nie było, bo ta kostka nie łączyła, ale w sumie dop. po nagrzaniu się silnika.
(Wyjmij przewód włóż w niego dlugi śrubokręt i kręć - 2 osoba niech patrzy czy coś iskrzy)
Poza tym jak pompa siadła całkiem i nie ma wachy to jak ma odpalić... chociaż może na resztkach powinno coś chełtać, ale wątpię.
w ogóle to moze sie rozkodowalo cos , ja stawiam na immo odcina zaplon i mozesz go sobie krecic i krecic a i tak nie zapali bo immo blokuje kompa?racja co to za mechanik , ktory robi cos i oddaje bez iskry ,samochod wjechal na kanal i juz nie zjechal, dla swietego spokoju by byl czlowiekiem i sprawdzil, mi ostatnio wiecei panowie co zrobili mechaniki?Przyspawali mi sworzen do wahacza, musialem wahacze cale wymieniac obydwa
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP
fago2002 pisze:w ogóle to moze sie rozkodowalo cos , ja stawiam na immo odcina zaplon i mozesz go sobie krecic i krecic a i tak nie zapali bo immo blokuje kompa?racja co to za mechanik , ktory robi cos i oddaje bez iskry ,samochod wjechal na kanal i juz nie zjechal, dla swietego spokoju by byl czlowiekiem i sprawdzil, mi ostatnio wiecei panowie co zrobili mechaniki?Przyspawali mi sworzen do wahacza, musialem wahacze cale wymieniac obydwa
Dlatego jak robisz u nieznanych macherów to bierz pisemne zlecenie naprawy, na którym to będzie wsio wyszczególnione co do zrobienia i co zrobili.
Koszt wzrośnie, ale masz papier.
Jak nie chcą dać to szukaj aż znajdziesz, a najlepiej poszukaj w dziale gdzie polecane są warsztaty w danym wojewówdztwie
pozdro.