wiem że temat był nie raz poruszany, aczkolwiek mam pytanie odnośnie ciężkiej pracy sprzęgła.
Linka jak to w P11 , często strzela i do tego jestem przyzwyczajony, ale ostatnio po wymianie linki, sprzęgło zaczęło ciężej chodzić.
Jeżeli linka została wymieniona , to wykluczam linkę.
Jeżeli pedał sprzęgła bez linki( bez oporu jak linka strzeliła) chodził jak marzenie wiec z zamontowaną linką , opór jest zrozumiały ale czy ciężka praca sprzęgła również ?
I moje główne pytanie do was, czy winny może być mechanizm przedstawiony na zdjęciach poniżej ? za który pociąga linka ?
chciałbym zaznaczyć że sprzęgło było rok temu wymieniane, kompletne.
![Obrazek](http://up.programosy.pl/foto/sprzeglo_1_min.png)
![Obrazek](http://up.programosy.pl/foto/sprzeglo_%281%29_min.png)
Proszę o udzielenie informacji, ponieważ po 200 km jazdy , następne km to koszmar.
chciałbym również zaznaczyć ze linka jest podciągnięta, i na "zimnym silniku" biegi wchodzą bardzo dobrze , po dłużej jeździe, jest problem z wbiciem biegów <- może być spowodowany zmęczenie fizycznym tego nie wykluczam, chyba że przyczyna jest inna
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)