[P10/WP10]Problem z pompą wspomagania
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10]Problem z pompą wspomagania
Witam,
na początku chciałbym przeprosić, jeżeli temat jest w złym dziale, bo tak na prawdę nie wiem który by lepiej pasował. Problem mój jest następujący: podczas wymiany przewodu układu wspomagania wykręciłem z pompy wspomagania zawór (części nr 49170MA, 49160M, 49162M). Część nr 49160M w mojej pompie ma z jednej strony trzpień o średnicy otworu znajdującego się wewnątrz części 49170MA. Jak powinien być zmontowany zawór:
1. Czy trzpień ma być w otworze wewnątrz króćca ( część nr 49170MA)?
2. Czy trzpień części nr 49160M ma się znajdować wewnątrz sprężyny?
Zmontowałem wg pkt 1 to przy wolnych obrotach nie ma wspomagania, przy dużych chodzi bardzo ładnie. Gdzie popełniłem błąd?
Z góry dziękuję za pomoc
Schemat do którego odwołują się numery części:
na początku chciałbym przeprosić, jeżeli temat jest w złym dziale, bo tak na prawdę nie wiem który by lepiej pasował. Problem mój jest następujący: podczas wymiany przewodu układu wspomagania wykręciłem z pompy wspomagania zawór (części nr 49170MA, 49160M, 49162M). Część nr 49160M w mojej pompie ma z jednej strony trzpień o średnicy otworu znajdującego się wewnątrz części 49170MA. Jak powinien być zmontowany zawór:
1. Czy trzpień ma być w otworze wewnątrz króćca ( część nr 49170MA)?
2. Czy trzpień części nr 49160M ma się znajdować wewnątrz sprężyny?
Zmontowałem wg pkt 1 to przy wolnych obrotach nie ma wspomagania, przy dużych chodzi bardzo ładnie. Gdzie popełniłem błąd?
Z góry dziękuję za pomoc
Schemat do którego odwołują się numery części:
Odpowietrzanie tzn. machanie od lewej do prawej kierownicą przy otwartym zbiorniku oleju do wspomagania tak? Jeśli tak to było to robione i na początku wszystko było ok, dopiero na następny dzień podczas próby skrętu na niskich obrotach wspomaganie zaczęło ciężko chodzić, natomiast na wysokich wszystko działa bardzo lekko.