Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10]Problem z pompą wspomagania

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

L3s
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2015-02-14, 19:44
Lokalizacja: Łomża/Wrocław

[P10/WP10]Problem z pompą wspomagania

Post autor: L3s » 2015-10-21, 16:05

Witam,
na początku chciałbym przeprosić, jeżeli temat jest w złym dziale, bo tak na prawdę nie wiem który by lepiej pasował. Problem mój jest następujący: podczas wymiany przewodu układu wspomagania wykręciłem z pompy wspomagania zawór (części nr 49170MA, 49160M, 49162M). Część nr 49160M w mojej pompie ma z jednej strony trzpień o średnicy otworu znajdującego się wewnątrz części 49170MA. Jak powinien być zmontowany zawór:
1. Czy trzpień ma być w otworze wewnątrz króćca ( część nr 49170MA)?
2. Czy trzpień części nr 49160M ma się znajdować wewnątrz sprężyny?
Zmontowałem wg pkt 1 to przy wolnych obrotach nie ma wspomagania, przy dużych chodzi bardzo ładnie. Gdzie popełniłem błąd?

Z góry dziękuję za pomoc
Schemat do którego odwołują się numery części:
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-21, 16:43

Dobrze odpowietrz jak na wolnych nie ma wspomagania :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

L3s
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2015-02-14, 19:44
Lokalizacja: Łomża/Wrocław

Post autor: L3s » 2015-10-21, 17:10

Odpowietrzanie tzn. machanie od lewej do prawej kierownicą przy otwartym zbiorniku oleju do wspomagania tak? Jeśli tak to było to robione i na początku wszystko było ok, dopiero na następny dzień podczas próby skrętu na niskich obrotach wspomaganie zaczęło ciężko chodzić, natomiast na wysokich wszystko działa bardzo lekko.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-21, 17:17

Gdzieś może być nieszczelnośc i się znowu zapowoetrzyl
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

L3s
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2015-02-14, 19:44
Lokalizacja: Łomża/Wrocław

Post autor: L3s » 2015-10-21, 18:11

W sumie jest to możliwe. Przewód na pewno jest szczelny ponieważ był sprawdzany. Zostaje więc zawór który może być źle podłączony, ponieważ nie jestem powiem jak powinny być podłączone części z punktów 1 i 2.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-21, 18:19

Trzpien powinien być wewnątrz sprężyny i krocca
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

L3s
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2015-02-14, 19:44
Lokalizacja: Łomża/Wrocław

Post autor: L3s » 2015-10-21, 18:52

Ogólnie chyba źle mnie zrozumiałeś albo ja Ciebie. Ten trzpień (nr 49162M) wygląda mniej wiecej tak:
Obrazek
i teraz pytanie jest czy ten górny wąski prostokąt wchodzi w sprężynę (nr 49162M) czy w króciec (nr 49170MA) bo pasuje w obie strony.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przeniesienie napędu”