[Primera] Półosie napędowe
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Bombel, z tego co kojarzę to wersje SR20 ze zredukowaną mocą miały innego kompa - inny numer części.
19dave88, tego niestety, ale nie jestem w stanie sprawdzić. Wydaje mi się, że wszystkie SR'ki w Primerach miały taką samą długość półosi. U Zielkq wsadziliśmy do WP11 półoś z przegubem wewnętrznym od P10, przegub zewnętrzny nie pasował.
19dave88, tego niestety, ale nie jestem w stanie sprawdzić. Wydaje mi się, że wszystkie SR'ki w Primerach miały taką samą długość półosi. U Zielkq wsadziliśmy do WP11 półoś z przegubem wewnętrznym od P10, przegub zewnętrzny nie pasował.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
19dave88, zadzwoń jutro do Nieznajka do Wygnanowa i zapytaj się co on ma.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam. Przy sprawdzeniu zawieszenia zobaczylem odchudzone poloski. Planuje zakupic komplet i wymienic. Co sadzicie o tych: http://allegro.pl/polos-japan-prawa-lew ... 58413.html
Po VINie raczej powinni mi dobrac bez zadnej pomylki. Nie ma tego kumowego zgrubienia na srodku. Ale sam srodek poloski widac jest szerszy (wzmacniany?)
Po VINie raczej powinni mi dobrac bez zadnej pomylki. Nie ma tego kumowego zgrubienia na srodku. Ale sam srodek poloski widac jest szerszy (wzmacniany?)
NismoMan1, dzwoń do Nieznajka do Wygnanowa http://www.autonissan.com.pl/
Będziesz miał nową i raczej pasującą, a nie na zasadzie "wydaje mi się, że będzie pasować"
Będziesz miał nową i raczej pasującą, a nie na zasadzie "wydaje mi się, że będzie pasować"
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
NismoMan1, kilka rzeczy miał oryginalnych, a tak to ma sporo/dużo używek i nowych zamienników. Ogólnie ma szrot z częściami tylko do Nissanów.
Wałki półosi ma nowe Chyba, że chcesz używkę to będziesz miał wtedy kompletną używaną półoś
Klocki - to bierz TRW, MINTEX, EBC -> ogólnie uderz do Gawła zarówno po klocki jak i łączniki.
Zobacz dokładnie jakie masz zaciski, bo P11.144 miała dwa rodzaje.
Wałki półosi ma nowe Chyba, że chcesz używkę to będziesz miał wtedy kompletną używaną półoś
Klocki - to bierz TRW, MINTEX, EBC -> ogólnie uderz do Gawła zarówno po klocki jak i łączniki.
Zobacz dokładnie jakie masz zaciski, bo P11.144 miała dwa rodzaje.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
NismoMan1, zdejmij koło, zrób foto i będzie wiadomo
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam.
Potrzebuję kupić półośki do nissana primery rocznik 1998. Skrzynia automatyczna. Czytałem na początku tematu o firmie motomax. Kupowałem kiedyś półośki do innej primery i z tego co pamiętam chyba również z motomaxu (pamiętam że firma była z Torunia) i przyszły półośki tzw. wałek czyli bez pochłaniaczy drgań. Teraz też chciałbym takie kupić. Czy te z motomaxu są bez tych pochłaniaczy czy takie jak oryginalne (z pochłaniaczami)? Drugą sprawą jest że na stronie motomaxu nie ma wyszczególnionej marki Nissan. Czy można te półośki nadal od nich kupić?
Potrzebuję kupić półośki do nissana primery rocznik 1998. Skrzynia automatyczna. Czytałem na początku tematu o firmie motomax. Kupowałem kiedyś półośki do innej primery i z tego co pamiętam chyba również z motomaxu (pamiętam że firma była z Torunia) i przyszły półośki tzw. wałek czyli bez pochłaniaczy drgań. Teraz też chciałbym takie kupić. Czy te z motomaxu są bez tych pochłaniaczy czy takie jak oryginalne (z pochłaniaczami)? Drugą sprawą jest że na stronie motomaxu nie ma wyszczególnionej marki Nissan. Czy można te półośki nadal od nich kupić?
Z motomax jak zamówisz gołe wałki to bedą bez tłumików. Może nie maja w ofercie, ale dorabiają każdy wałek, jak podasz wymiary, albo chociaż model i wersję(żeby z katalogu znaleźli wymiary) to zrobią.
Tylko musisz podać dokładnie rocznik, model silnika, skrzynię, bo wielowypusty i długości się różniły. Mam jeszcze w garażu taką prawą półoś od klekota P10, podpora z łożyskiem, przegub wewnętrzny tripod i brak tłumika drgań, w automacie były chyba takie same.
Tylko musisz podać dokładnie rocznik, model silnika, skrzynię, bo wielowypusty i długości się różniły. Mam jeszcze w garażu taką prawą półoś od klekota P10, podpora z łożyskiem, przegub wewnętrzny tripod i brak tłumika drgań, w automacie były chyba takie same.
-
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2017-08-20, 20:25
- Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Na poczatku chciałem się ze wszystkimi przywitać, i napisać pierwszy post.
Mi strzeliła lewa półośka przy delikatnym ruszaniu. Udało misie juz ją wyjąć na parkingu pod blokiem, bez kanału. Zamówiłemzamiennik w V-maxx Łomianki (450 zł kompletna z przegubami). Mam takie pytanko, bo podczas wyciągania ze skrzyni wyleciało z litr oleju i nie wiem któredy go wlać. Gdzie w P12 2,2 Di jest korek wlewowy? i ile oleju i jakiego wchodzi?. Znalazłem gumowy weżyk wychodzący ze skrzyni podczepiony koło filtra oleju, wydaje się, że to jest jakaś odma. Czy można tym wężykiem wcisnąć olej do skrzyni?. Jeśli ktoś posiada taki model to prośba o sprawdzenie, gdzie ten wężyko powinien dochodzić, bo u mnie poprostu leży i nie jest nigdzie podczepiony. Z góry dziekuje za pomoc.
Na poczatku chciałem się ze wszystkimi przywitać, i napisać pierwszy post.
Mi strzeliła lewa półośka przy delikatnym ruszaniu. Udało misie juz ją wyjąć na parkingu pod blokiem, bez kanału. Zamówiłemzamiennik w V-maxx Łomianki (450 zł kompletna z przegubami). Mam takie pytanko, bo podczas wyciągania ze skrzyni wyleciało z litr oleju i nie wiem któredy go wlać. Gdzie w P12 2,2 Di jest korek wlewowy? i ile oleju i jakiego wchodzi?. Znalazłem gumowy weżyk wychodzący ze skrzyni podczepiony koło filtra oleju, wydaje się, że to jest jakaś odma. Czy można tym wężykiem wcisnąć olej do skrzyni?. Jeśli ktoś posiada taki model to prośba o sprawdzenie, gdzie ten wężyko powinien dochodzić, bo u mnie poprostu leży i nie jest nigdzie podczepiony. Z góry dziekuje za pomoc.