Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Czy to objawy kończącego się sprzęgła?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-01, 13:09

byczynho, koła się będą kręcić, a wysprzęglik chyba się nie reguluje. Musi się ułożyć

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-01, 14:32

Odpowietrzcie porządnie ten wysprzęglik i od razu wymieńcie płyn - DOT4. Podejrzewam, że jest tam jeszcze sporo powietrza. Procedura odpowietrzania jest w service manualu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-05-01, 15:29

Odpowietrzyłem tak jak hamulce i wydaje mi się, że jest dobrze.
W tamtym roku wymieniałem ten płyn i dziś był wg. mnie mocno czarny. Czy płyn ma tutaj jakieś ogromne znaczenie? Zalałem DOT3, taki miałem akurat na stanie.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-01, 15:40

Byczynho w service manualu jet napisane DOT4. Powietrze jest ściśliwe, więc podejrzewam, że jest tam jeszcze trochę go.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-05-01, 15:42

Oj już chyba nie ponieważ przepuściłem przez wysprzęglik pół butelki tego płynu :D

mak17071
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2014-06-20, 17:38
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mak17071 » 2014-06-20, 17:43

Witam,

przyszedłem do was z pytaniem czy w p11 144 1,6 100 KM jest koło dwumasowe ?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-06-20, 18:23

mak17071 nie, jest zwykłe sprzęgło.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-06-20, 22:32

Panowie, powiedzcie proszę jakie są objawy źle ustawionego sprzęgła?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-06-20, 22:34

Chodzi Ci o to, czy jest podparte?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-06-20, 23:01

byczynho, a co tam chcesz regulować jak jest hydrauliczne? możesz chyba jedynie źle tarczę założyć i przykręcić docisk..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

mak17071
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2014-06-20, 17:38
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mak17071 » 2014-06-21, 00:42

janusz, dzięki <okok>

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-06-21, 16:44

Ja gdzieś tutaj czytałem a może nawet w tym wątku, że sprzęgło przy wymianie ustawia się starym wałkiem od skrzyni czy coś takiego. U mnie nawet po zwiększeniu dawki ruszanie to katastrofa. Ostatnio we 3 ruszałem ze skrzyżowania to obroty chyba licznik zamknęły, silnik wył jak wściekły a samochód rozpędzał się raczej normalnie.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-06-21, 16:49

Odpowietrz porządnie układ wysprzęglika. Najlepiej "od góry" wpychając płyn do układu, a dołem niech wylatuje.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-06-21, 17:03

A jaka jest szansa, że to pomoże? tradycyjną metodą odpowietrzałem już dwa razy.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-06-21, 17:11

byczynho jest taka szansa, aczkolwiek gwarancji nie daję. Może być też tak, że coś źle złożyłeś jak składałeś.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-06-21, 18:00

Ja nic nie składałem, kupiłem go w takim stanie.

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-22, 21:16

Nie wiem czy już to pisałem, ale u mnie za wszelkie problemy była odpowiedzialna tarcza. Z tym, że ja nie chciałem się bawić w rozbieranie i składanie, więc wymieniłem komplet. Po czym nagle auto zaczęło jeździć jak powinno. Jeszcze jedna sprawa, po ostatnich rozmowach z marlosem wyszło, że za łatwość ruszania (tym samym zejście muła w dolnym zakresie obrotów) jest odpowiedzialny rozrząd, a mianowicie wyciągnięty pasek.

byczynho
fanatyk nissana
Posty: 431
Rejestracja: 2013-02-07, 00:54
Lokalizacja: WSE

Post autor: byczynho » 2014-06-22, 23:34

Pasek wymieniany 10k km temu, a ruszanie jest takie od początku :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przeniesienie napędu”