[P11/WP11] Czy to objawy kończącego się sprzęgła?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Odpowietrzcie porządnie ten wysprzęglik i od razu wymieńcie płyn - DOT4. Podejrzewam, że jest tam jeszcze sporo powietrza. Procedura odpowietrzania jest w service manualu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Byczynho w service manualu jet napisane DOT4. Powietrze jest ściśliwe, więc podejrzewam, że jest tam jeszcze trochę go.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
mak17071 nie, jest zwykłe sprzęgło.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chodzi Ci o to, czy jest podparte?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
byczynho, a co tam chcesz regulować jak jest hydrauliczne? możesz chyba jedynie źle tarczę założyć i przykręcić docisk..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Ja gdzieś tutaj czytałem a może nawet w tym wątku, że sprzęgło przy wymianie ustawia się starym wałkiem od skrzyni czy coś takiego. U mnie nawet po zwiększeniu dawki ruszanie to katastrofa. Ostatnio we 3 ruszałem ze skrzyżowania to obroty chyba licznik zamknęły, silnik wył jak wściekły a samochód rozpędzał się raczej normalnie.
Odpowietrz porządnie układ wysprzęglika. Najlepiej "od góry" wpychając płyn do układu, a dołem niech wylatuje.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
byczynho jest taka szansa, aczkolwiek gwarancji nie daję. Może być też tak, że coś źle złożyłeś jak składałeś.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie wiem czy już to pisałem, ale u mnie za wszelkie problemy była odpowiedzialna tarcza. Z tym, że ja nie chciałem się bawić w rozbieranie i składanie, więc wymieniłem komplet. Po czym nagle auto zaczęło jeździć jak powinno. Jeszcze jedna sprawa, po ostatnich rozmowach z marlosem wyszło, że za łatwość ruszania (tym samym zejście muła w dolnym zakresie obrotów) jest odpowiedzialny rozrząd, a mianowicie wyciągnięty pasek.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik