Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] drzenie kierownicy powyzej 120

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

kabaczek
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-08-21, 22:23
Lokalizacja: przedbórz

[P11/WP11] drzenie kierownicy powyzej 120

Post autor: kabaczek » 2014-04-03, 14:59

Witam,

Mam pewien problem ktory wystepowal na zimowkach, ale myślalem ze to kwesta krzywej
albo niewywazonej felgi.
Założyłem letnie opony i problem wystepuje nadal.
Mianowicie jak spokojnie rozpedzam samochod na 5 biegu to od 120 do 140 sa bardzo duze
drgania na kierownicy powyzej ustepuje i nic dziwnegobsie niedzieje.
Jak przyspieszam na 3, 4 biegu objaw wyzej opisany nie wystepuje.

Moje pytanie brzmi, moze jakies propozycje co moze byc nie tak,
bo ja sie zastanawiam czy wina lezy po stronie pół osi. Moze któraś jest krzywa, czy moze
Poduszka pod silnikiem przenosi drgania, a może luz na maglownicy czy coś innego.
Dziwna sprawa bo wystepuje to tylko na 5, na nizszch biegach wszystko jest w porzadku.

Proszę tagowac tematy =)
Ostatnio zmieniony 2014-04-03, 20:38 przez kabaczek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-04-03, 15:12

A jak masz przy hamowaniu? Ja miałem problem identyczny wina były krzywe tarcze ....
Ostatnio zmieniony 2014-04-03, 16:08 przez Emu89, łącznie zmieniany 1 raz.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-04-03, 15:36

Gdzie Ty z takimi prędkościami jeździsz ?? :o
Przeguby dobre ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
agaj666
fanatyk nissana
Posty: 427
Rejestracja: 2010-07-02, 10:11
Lokalizacja: koło Warszawy
Kontakt:

Post autor: agaj666 » 2014-04-03, 17:59

Miałem podobne objawy. Winne okazały się... opony. Miały bicie promieniowe czyli po ludzku mówiąc były owalne. Gumiarze określili które, wywaliłem je i problem ustąpił.
Ale półoś to też dobry trop.

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2014-04-03, 19:54

Wlasnie , chyba ogarnalem podobny problem , winne byly upier.. piasty , wyczysczone sruby ogarniete i powinno byc ok , jeszcze nie testowane bo samochod nie jezdzil , ale odchyły od normy miały duze :D przy ostrym starcie samochod skakał :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-04-03, 20:01

Jak skakał to amory bym stawiał
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2014-04-03, 20:18

Wiem ze normalnie by tak bylo , ale tak nie jest uwierz mi :D

kabaczek
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-08-21, 22:23
Lokalizacja: przedbórz

Post autor: kabaczek » 2014-04-03, 22:56

Przy hamowaniu to nie wystepuje. Przeguby ok. Z oponami to nie wiem na zimowkach bylo i teraz na letnich tez to wystepuje. Tez jeszcze o yych piastach myslalem ze moze cos z nimi. Ale najbardziej mnie
zastanawia ze tylko na 5. Dzisiaj znowu zauwazylem takie cos jak wracalem z pracy, ze jak z gorki spokojnie go na 5 rospedzalem to kierownica juz w takie drgania nie wpadal. A jak na prostej to juz wpada w te drgania.
A jak jest z poduszka pod silnikiem moze, lezyc w tym wina.
W przyszlym tygodniu samochod u mechanika zeby przygotowac do wiosny tak ze spytam go o te połosie, żeby sprawdził czy jest jakies odchylenie, a te piasty to moze sprawdze na wekendzie.
Chodz cos kojaze z3 jak przekladalem na letnie to przeczyscilem z tej rdzy, ale moze mało dokłasnie.
na razie dzieki panowie, pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przeniesienie napędu”