Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
nie wiedziałem czy pisać nowy temat i stwierdziłem, że napisze tutaj... pękł mi wałek półosi prawy w mojej P11 GT i zamówiłem taki jak opisywaliście produkcji DRIVESHAFT . Okazało się, że wymiary się zgadzają, natomiast zębatki po obu stronach mają inny skok i wałek nie pasuje do całości.
Zamówiłem wałek półosi w firmie z Radomia przez telefon, który znalazłem na allegro, rozmóca był konkretny, po dwóch dniach dostałem paczkę kurierem, wszystko zgadzało się z przedstawionym opisem przez telefon, wałek ładnie zakonserwowany i wszystko pasowało, cena 140PLN (razem z przesyłką).
Jakby ktoś potrzebował to podaje namiary:
Za dużo gazu na pierwszym biegu:PP też to przerabiałem:)
ZdrowaśTurbinoPowietrzaśPełnaGaz z Toba BłogosławionaśtyMiędzyKolektorami i BłogosławionyOwocŻywotaTwojego Moment
ŚwiętaTurbinoMatkoMocyMódlSię za NamiWolnymiTeraz i w GodzinęBrakuWachyAmen
ZdrowaśTurbinoPowietrzaśPełnaGaz z Toba BłogosławionaśtyMiędzyKolektorami i BłogosławionyOwocŻywotaTwojego Moment
ŚwiętaTurbinoMatkoMocyMódlSię za NamiWolnymiTeraz i w GodzinęBrakuWachyAmen
Witam.
Mam Nissan Primera P10 96r. silnik 2,0 125KM Benzyna. - przegub zewnętrzny 27 zębów, wewnętrzny 25 zębów. Rozwaliło mi przegub zewnętrzny w środku i tu mam problem. Nie wiem jaka jest długość kompletnej półosi? Mierzę moją półoś i wychodzi mi 615mm a takiej w sklepie niema (nadmienia żę nie mam wnętrza przegubu) czyli będzie trochę dłuższa, ale ile?.
Osoba ze sklepu powiedziała mi że będzie do mnie pasowała długość kompletnej półosi o długości 638cm. I tu pytanie do Was: Czy taka długość półosi będzie pasowała do mojej Primery?
Primera P10 2.0 16V lewa strona 395mm/25/32
Primera P10 1.6 16V lewa strona 410mm/32/22
Primera P11 2.0 16V lewa strona 390mm/32/32
Primera P11 1.6 16V lewa strona 420mm/22/22
Primera P11 1.8 16V lewa strona 405mm/32/32
Primera P11 2.0TD lewa strona 375mm/32/32
Primera P10 2.0TD/ 2.0 16V prawa strona 435mm/32/32
Primera P10 2.0 D prawa strona 435mm/23/23
Primera P11 2.0TD/ 2.0 16V prawa strona 435mm/32/32
Nie mierz wałka półosi razem z przegubami to otrzymasz prawdziwy wynik długości półośki.
Witam nie wiem czy mam nietypowego nissana dokladnie jest to nissan primera kombi p10 w10 1997r. 1.6 90km silnik szukam do tego auta polosi prawej razem z przegubem lecz niestety wszystkie polosie sa do sedanow lub hatchback-ow ani jednego nie moge znalezc od kombi z 97r. prosze o pomoc moze wy wiecie gdzie mozna to dostac oryginalna lub jakis zamiennik lub jakies inne rozwiazanie moze pasuje od jakiegos innego modelu lub cos. Z gory dziekuje za pomoc licze na szybka odpowiedz
witam. mam problem chce wymienić polos napedowa z lewej i prawej strony w swojej prmerce kombi w10 z silnikiem 2,0 SR20DI 85 KW z manualna skrzynia biegow. jednak nie wiem jak jest dlugosc tej polosi i ilosc zebow. chcialbym sie rowniez dowiedziec jakie parametry maja przegluby wewnetrzne i zewnetrzne bo jesli nie nie znajde kompletnej polosi wymnienie przegluby. z gory dziekuje za pomoc
[ Dodano: 2013-08-26, 10:06 ]
widze ze jeszcze nikt mi nie odpowiedzial moze chociaz gdzie mam tego szukac tylko nie pisac ze w google bardziej konkretnie
Witam wczoraj ruszając ze skrzyżowania przy włączaniu drugiego biegu moja primerka krótko mówiąc przestała jechać. Przy załączonym dowolnym biegu i puszczaniu sprzęgła słychać lekkie stukanie nie jakieś głośne tylko takie delikatne stuki. Silnik pracuje normalnie biegi wchodzą również ok. Sprzęgło wcześniej nie wykazywało żadnych objawów zniszczenia ani przeguby. Nie sprawdzałem czy biegi wchodziły bez wciśniętego sprzęgła. Ja obstawiam sprzęgło bądź przegub ale nie jestem żadnym znawcą tematu więc proszę o waszą opinię.
Ps. To mój pierwszy post wiec jeśli coś jest nie tak to proszę o wyrozumiałość nie miałem czasu zapoznać się dokładnie z tym forum
Tez stawiam na ukrecona poloske
Zobacz pod samochod, to widac jak na talerzu... Ewentualnie w moim temacie jest zdjecie, jak wyglada ukrecona poloska na samochodzie (ostatnio to przerabialem....)
Tak jak koledzy wcześniej napisali - najprawdopodobniej wałek półosi Pasuje od P10 tylko trzeba zmienić zewnętrzny przegub Jak masz imadło i łom to wymienia się to w jakieś 45min
janusz, co do samego walka to jednak bym sie zastanowil. Internet podaje, ze p10 w 2.0 miala od strony przegubu wewnetrznego 25 zebow, a p11 32. Czyli gdybysmy nie mieli tez przegubu z p10 to jest jakas szansa, ze mogloby sie nie udac... Ale w praktyce nie sprawdzilismy i jakos nie mam ochoty sprawdzac mateuszm1988, nasze rozwazania na temat pasowania dotycza sr20, nie napisales jaki masz silnik
Dziś przy parkowaniu Nismo nastąpił szczał i pękł wałek półosi lewej .
I teraz moje pytanie ktoś wymieniał sam wałek bez przegubów ,taki zamówiłem na jutro
dziś podniosłem furę i chciałem wyciągnąć wałek ale nie chce wyjść od strony koła a od strony skrzyni wyszedł z przegubem , są tam jakieś zabezpieczenia czy cokolwiek na wałku jak wyciągnąć ?
HakeN, patrz mniej więcej od tego postu w dół: viewtopic.php?p=316275#316275
Najlepiej wyciągnąć całość łącznie z przegubami i potem w imadle (tak, tego nam było brak...) bawić się w wyciąganie resztek ukręconego wałka.
Od strony koła - wyciągnięta zawleczka i odkręcona nakrętka (ta największa - klucz 32/36?)
W każdym miejscu jest pierścień zabezpieczający - wkładasz w imadło i walisz młotkiem wybijając całość
Wszystko przez te gumy na środku wałka. Woda podchodzi, gniją i takie są efekty. Sam ok miesiąc temu wymieniałem z lewej strony vixo ja od strony koła pneumatem się męczyłem...