[P11/WP11] Wymiana sprzęgła w P11
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
jak by ktos szukal to kupilem sprzeglo LUKa za lekko ponad 200zl w Krakowie Balicach . (calosc lozysko tarcza docisk) , ceny mozna sprawdzic na www.otosklep.com.pl , Dla porownania identyczne sprzeglo wolali miedzy 500 a 700 w sklepach okolicznych a mechanik policzyl 800 z wymiana za takiego luka
i jak ciezko sie chwalil ze daje cene hurtowa i 200zl za wymiane 
zla regulacja. Za duzy luz na lince. Na www.otosklep.com.pl kupilem tez rok temu troche taniej niz ty takiego LUKa i smiga jak na razie bezblednie 
-
szymektoja
- aktywny forumowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
- Lokalizacja: Szczecin
[P11/WP11] Sprzęgło z P10 do P11 jako tańszy zamiennik
Moja primera to P11 dwulitrowa 115km. I na allegro sprzęgła tej samej firmy są tańsze do np. sunnego gti niż do p11. I teraz moje pytanie czy podejdzie mi sprzęgło od sunnego gti?
Ostatnio zmieniony 2013-08-25, 14:35 przez zuh, łącznie zmieniany 1 raz.
a co wybrać valeo
http://allegro.pl/sprzeglo-nissan-almer ... 03412.html
czy troszkę dopłacić i kupi c aisina
http://allegro.pl/sprzeglo-aisin-nissan ... 96060.html
kiedyś czytałem że jak aisina to te 12sto łopatkowe bo te 15sto słabo trzymają gorzej niż valeo... sprawa jest taka że szukam taniego i w miare dobrego sprzęgła.
http://allegro.pl/sprzeglo-nissan-almer ... 03412.html
czy troszkę dopłacić i kupi c aisina
http://allegro.pl/sprzeglo-aisin-nissan ... 96060.html
kiedyś czytałem że jak aisina to te 12sto łopatkowe bo te 15sto słabo trzymają gorzej niż valeo... sprawa jest taka że szukam taniego i w miare dobrego sprzęgła.
Valeo sprzeglo jest do kitu, produkowane w koreii, i jest do bani mialem u siebie i od poczatku dziwnie dzialalo, , co do aisina, u mnie przy ostrym upalaniu sie nie sprawdza, bo moment puchnie i kiepsko klei, ale mysle ze do cywilnej jazdy starczy do tego te co pokazales. Aisina to podrobka, u mnie albo u dreamsa w temacie sa zdjecia Ori,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
http://allegro.pl/sprzeglo-kpl-luk-nowe ... 89458.html takie będzie dobre?
Chodzi o to żeby to nie było drogie sprzęgło bo jak to się mówi: groszem nie śmierdzę.
Chodzi o to żeby to nie było drogie sprzęgło bo jak to się mówi: groszem nie śmierdzę.
Ja jak wygląda sprzęgło do primery P10 i P11? te same są sprzęgła?
EDIT
Więc tak, kupiłem sprzęgło od primery P10 które było tańsze od sprzęgła do primery P11. Oczywiście mówie o silniku dwulitrowym. Sprzęgło działa bez żadnych problemów i pasuje bez żadnych przeróbek. Mój silnik to SR20 115KM a sprzęgło jest z primery P10
EDIT
Więc tak, kupiłem sprzęgło od primery P10 które było tańsze od sprzęgła do primery P11. Oczywiście mówie o silniku dwulitrowym. Sprzęgło działa bez żadnych problemów i pasuje bez żadnych przeróbek. Mój silnik to SR20 115KM a sprzęgło jest z primery P10
to ja odświeżę temat.. pacjent: P11 przed liftem 2.0TD, objawy: np ostatnio spod świateł 1bieg 3,5tys, 2bieg 3,5tys zapiąłem 3kę i obrotomierz rośnie, a samochód nie przyspiesza. Zmieniając biegi przy 2,5tys problemów niema i tylko czasami tak się dzieje, na wyższych biegach również ok. Czeka mnie raczej wymiana sprzęgła?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
marlos90, może tak być jak mówi nice-wawa. Ale efekt ślizgania powinien tym bardziej pojawiać się na biegu 4 i 5, bo zmienia się przełożenie i od skrzyni powstaje większy opór (większy moment). A sprzęgło jest przecież przeciążeniowe 
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Witam,co sadzicie o tym sprzegle http://allegro.pl/sprzeglo-kpl-nissan-p ... 41733.html,bo szukalem na necie opini i nic nie znalazlem.
Sprzęgło jak sprzęgło,pewnie do normalnej jazdy się nadaje, przy czym ja bym dołożył 100 i kupił jakiegoś aisina. Akurat do tych silników sprzęgła są niedrogie.
U mnie w bagażniku leży i czeka taki zestaw aisin. Poprzednio też wymieniałem na ten sam i przelatałem 90kkm i dopiero zaczyna się domagać wymiany.
U mnie w bagażniku leży i czeka taki zestaw aisin. Poprzednio też wymieniałem na ten sam i przelatałem 90kkm i dopiero zaczyna się domagać wymiany.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Aha,to za te pieniadze co mowisz tez widzialem luk-a
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/sprzeglo-luk-nissan-primera-p10-p11-1-6-1-6-16v-i4570497623.htmlZ tego co mi wiadomo ten luk,to regenerowany zestaw, także też bym odpuścił. Co do sprzęgła,to poszukaj w normalnych sklepach niekoniecznie na allegro.
Tak w ogóle,to podaj jaki masz silnik qg16 czy ga16, bo taki i taki był w 144??
Tak w ogóle,to podaj jaki masz silnik qg16 czy ga16, bo taki i taki był w 144??
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
I otatnimi czasy też jest wątpliwej jakości. Chodzi o to że jest sporo podróbek i po obejżeniu okazuje sie podpis Chrl. Ponad to aisin jest produkowany tak że w Eu (Epaniol). Więc co trafisz?. Jeśli chcesz do bezproblemowego brykania(nie sprzedajesz za chwile) to lepiej pare złoty dokoptować i kupić z pewnego źródła Exedy. Ja jestem dopiero co po wymianie i mechanik opanował mi za 613pln, a za Aisin (nie wiadomo jaki by przyszedł na warsztat) wychodziło 525pln. Charcenie się na tanie sprzęgła kończy się zazwyczaj podwojoną robocizną i nerwicą! 
www.sprzegla24.pl/mobile/pl/p/Sprzeglo- ... K2088/9679
www.sprzegla24.pl/mobile/pl/p/Sprzeglo- ... K2088/9679
Ostatnio zmieniony 2014-09-15, 09:02 przez NEO NFS, łącznie zmieniany 1 raz.
WOLNOŚĆ -TO WSZYSTKIE ZIELONE ŚWIATŁA NA DRODZE!!!
