piszczy przy jezdzie na wprost - odglos z zewnatrz..
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 2010-08-24, 13:31
- Lokalizacja: podkarpacie, UK
piszczy przy jezdzie na wprost - odglos z zewnatrz..
Przepraszam jesli juz gdzies bylo, szybko przeszukalem tematy wyszukiwarka ale nie bardzo znalazlem cos na taki temat.. chodzi o to ze ostatnio cos zaczylo mi popiskiwac dosc bolesnie dla ucha przy jezdzie na pwrost powolutku.. - szybko jak jade to nic - wiadomo zaglusza opor powietrza i warkot silnika (inne odglosy) ale jak powolutku 5 - 10km/h jade to cos (nie zawsze - tylko od czasu do czasu) piszczy (slychac dobrze tylko przy otwarty oknach) - Nie wiem na ile to powazne.. jesli zrobie samochodem zmijke (slalom) to niby nie piszczy mocnie - a wrecz ustaje.. czasem jade i nie ma zadnego pisku a czasem zaczyna piszczec i trwa to ciagle... - czyzby lozysko ktores.. na ile to powazne.. planuje wkrotce powrot do kraju tym samochodem i chcialbym wiedziec czy musze sie tym bardzo przejmowac.. wszak musze zrobic 2000km na raz...
Pozdro dla wszystkich z dobrym uchem..
Pozdro dla wszystkich z dobrym uchem..
Moj NISSAN P11 na sprzedaz:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Wole diesle bo choć to traktory i muły to są trwałe i niezawodne..
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Wole diesle bo choć to traktory i muły to są trwałe i niezawodne..
U mnie dokładnie takie same piski dochodziły z prawego przodu. Niby zacisk pracował, odbijał ładnie ale jednak potrafił się przyblokowywać. Ewidentnie szybciej kończyły się klocki z prawej strony (szczególnie od wewnętrznej strony), gdy z lewej miałem niemal 3/4 klocków to z prawej już na wykończeniu (po 10 tyś).
Pomogła regeneracja zacisku, tj. zmiana wszystkich gumek i porządne nasmarowanie pastą do cylinderków.
Pomogła regeneracja zacisku, tj. zmiana wszystkich gumek i porządne nasmarowanie pastą do cylinderków.
Na bank to klocki. Trzeba je posmarować , tak to nie żart. Trzeba delikatnie posmarować na styku klocka z zaciskiem , na tych blaszkach. Oczywiście wcześniej czyszcząc wszystko dokładnie.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie