Strona 1 z 1

[P12/WP12] "Bicie" kierownicy podczas hamowania

: 2011-06-11, 22:15
autor: Eryk
Witam, problem polega na tym, że podczas hamowania dosyć mocno "bije" mi kierownicą. Niestety to nie jest wina tarcz, klocków, źle wyważonych opon, felg, piast, bo to wszystko zostało zmienione. Autko było na "telepakach" ale nic to nie wykazało tak samo jak rolki. ma ktoś z was jeszcze jakieś pomysły co to może być?

: 2011-06-11, 22:25
autor: Michalllo
W sumie wymieniłeś chyba wszystko co może mieć wpływ :( Przed wymianą tarcz było tak samo? Może ABS powoduje kłopoty ? Luz na kolumnie i drążkach kierowniczych ?

: 2011-06-11, 22:33
autor: Eryk
drążki kierownicze, sworznie wahaczu były również wymieniane. Ale dodam jeszcze dwie rzeczy, po wymianie amortyzatorów z TYŁU "bicie" było o wiele mniejsze ale tylko przez 1000 kilometrów :-( a jak autko było na gwarancji to naprawa w ASO trwała godzinkę ale nie była zbyt dobra bo nie było kierownica przez 5 tys, a teraz jak dzwonie to skur.... mówią mi żebym sobie opony wyważył... :-/

: 2011-06-20, 08:38
autor: BESEL_
dwumas?

: 2011-06-20, 09:10
autor: agaj666
A tylne tarcze też zmieniałeś?
Większość koncentruje sie na przodzie, a o tyle zapomina...

: 2011-06-20, 12:15
autor: ANDREW
Jakby bił tył to by poczuł, że to z tyłu.

: 2011-07-01, 23:06
autor: Eryk
tarcze były zmieniane i z przodu i z tyłu a dwumasy nie sprawdzałem szczerze mówiąc

: 2011-07-25, 17:54
autor: Gawron
cześć,
Eryk poradziłeś sobie ze swoim problemem (bicie kierownicy w czasie hamowania)?
Chyba mam to samo :(
ale wynika to raczej ze słabych już tarcz - i tu pytanie. Jakie tarcze i klocki masz teraz?
Wybór jest duży i nie bardzo wiem co wybrać.

pozdr.

: 2011-07-25, 22:39
autor: Eryk
Gawron, problemu nie usunąłem ale chyba u mnie jest to wina zacisków albo tłoczków, jeśli chodzi o tacze to polecam Ci firme TRW kosztują sporo ale naprawdę świetnie się spisują i będziesz zadowolony. broń boże nie kupuj kompletu z allegro tych nawiercanych za 200zł bo to szmelc i badziew dobra tarcza kosztuje le wydaję mi się że na tym nie warto oszczędzać. Pozdrawiamhttp://nissanzone.pl/images/smiles/oczko2.gif

: 2011-07-26, 08:15
autor: Gawron
dzieki za info,
TRW z przodu i z tyłu rozumiem.
a jakie klocki do kompletu wrzuciłeś?

: 2011-07-26, 18:01
autor: Eryk
Gawron, tak tak, przód i tył, a klocki niestety nie pamiętam ale w sklepie mieli 3 firmy
100 zł
300zł
700zł
wziąłem te za 300 zł no bo kur** bez przesady to nie jest wyścigówka żeby wsadzać tam klocki jak do 300ZX ale tanie = badziewne

CENY WYSSAŁEM SOBIE Z PALCA, PONIEWAŻ NIE PAMIĘTAM JAKIE CENY POWIEDZIAŁ MI SPRZEDAWCA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gawron, jak udasz się do hurtowni z częściami do japońców to na pewno sprzedawca dobrze Ci poradzi a jak chcesz ja w piątek będę w takiej hurtowni to się mogę o cene zapytać ;-)

: 2011-07-26, 21:29
autor: Gawron
zapytaj, chetnie porównam ceny.
mam dobry sklep z częściami, ale jest tak jak napisałeś, są firmy tanie, drogie, bardzo drogie i kór..sko drogie, a jakośc za ceną nie zawsze idzie w parze.

dzieki.
pozdr.

: 2011-07-27, 16:05
autor: Eryk
Gawron pisze:a jakośc za ceną nie zawsze idzie w parze.
dokładnie a tarcze TRW polecam z czystym sumieniem, jak będę wiedział to prześle Ci na PW

: 2011-09-16, 08:15
autor: keey
Za tarcze przód i klocki (na dwie strony) zapłaciłem miesiąc temu 484 zł, oczywiście TRW. Takie info jeśli ktoś przymierza się do wymiany. ;-)

: 2011-09-21, 19:55
autor: Eryk
HA! Problem bicia rozwiązany (nie usunięty ale jest już znana przyczyna ) zacisk z prawej strony ma coś zapieczone, i pali tarczę ( wskazuję na to jej kolor) i do tego doszła końcówka drążka kierowniczego i drążek. Mam nadzieję, że po wymianie będzie już miód malina :mrgreen: