[P11/WP11] Jakie klocki i tarcze hamulcowe
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Jako,że tarcz potrzebuję na szybko niestety nie zamówiłem w hamulcesklep, następnym razem odwiedzę ich stronę
Tarcze i klocuchy zamówiłem w ktd, mają ciekawe ceny :zimmermann 280mm na przód 118zł brutto/szt. klocki ate 91zł ,plus że mam niedaleko domu,więc i przesyłka odejdzie.
Tu jakby ktoś chciał niezły komplet w dobrej cenie, od ręki 350zł , długo czekałem na odpowiedź i jest po ptakach :
http://allegro.pl/show_item.php?item=4492401276
Tarcze i klocuchy zamówiłem w ktd, mają ciekawe ceny :zimmermann 280mm na przód 118zł brutto/szt. klocki ate 91zł ,plus że mam niedaleko domu,więc i przesyłka odejdzie.
Tu jakby ktoś chciał niezły komplet w dobrej cenie, od ręki 350zł , długo czekałem na odpowiedź i jest po ptakach :
http://allegro.pl/show_item.php?item=4492401276
Ostatnio zmieniony 2014-08-11, 17:44 przez grzeg255, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Nie do końca rozumiem skąd to parcie na zimmermany macie, to nie są zbyt dobre tarcze. Z zasłyszanych opinii (powtarzających się na przeróżnych forach) dobrze sprawują się tylko z bardzo miękkimi klockami. Niemcy nawet zestawienie zrobili:
Z kolei na nawiercane tarcze skarżyli się nawet u nas ludzie, mają tendencję do pękania na otworach.
Z kolei na nawiercane tarcze skarżyli się nawet u nas ludzie, mają tendencję do pękania na otworach.
pozdr. Kamil
- Lewian
- nowy na forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2012-11-05, 09:08
- Lokalizacja: Kleczew/Konin/Poznań
- Kontakt:
W tym przedziale cenowym jakościowo lepszych nie znajdziesz. Co do tego, że spisują się z bardzo miękkimi klockami nie zgodzę się, np klocki Ferodo DS raczej do takich nie należą a większość bmw z serii M w PL właśnie jeździ na takim zestawie, podobnie jest z Audi z serii RS, też gro ma tarcze Zimmermanna i problemów żadnych.
Dodatkowo o dobrej jakości tarcz i klocków tej firmy świadczy to, że dostarczają na pierwszy montaż dla takich aut jak Audi, BMW, Mercedes, Porsche i innych
Co do pękania na otworach wersji sport to właśnie efekt niewiedzy, jak dobierze się zły klocek do tarcz to każde można zniszczyć Nam jeszcze sporty z pęknięciami na reklamacje nie wróciły a kilkadziesiąt tysięcy już sprzedane było.
Nie cytujemy ostatniego postu w temacie. Poprawiłem.
Janusz
Dodatkowo o dobrej jakości tarcz i klocków tej firmy świadczy to, że dostarczają na pierwszy montaż dla takich aut jak Audi, BMW, Mercedes, Porsche i innych
Co do pękania na otworach wersji sport to właśnie efekt niewiedzy, jak dobierze się zły klocek do tarcz to każde można zniszczyć Nam jeszcze sporty z pęknięciami na reklamacje nie wróciły a kilkadziesiąt tysięcy już sprzedane było.
Nie cytujemy ostatniego postu w temacie. Poprawiłem.
Janusz
Ostatnio zmieniony 2014-08-11, 14:24 przez Lewian, łącznie zmieniany 1 raz.
To podaj mi proszę przyzwoite tarcze 280mm w cenie 120zł? Nie ma bata,nie znajdziesz nic poza chincolami ,ewentualnie mikody .wod2u pisze:Nie do końca rozumiem skąd to parcie na zimmermany macie, to nie są zbyt dobre tarcze. Z zasłyszanych opinii (powtarzających się na przeróżnych forach) dobrze sprawują się tylko z bardzo miękkimi klockami. Niemcy nawet zestawienie zrobili:
Poza tym w Twoim zestawieniu, dobrze wypadają w połączeniu z klockami ate.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Nie ma przyzwoitych tarcz za tą cenę za szt. Tak na prawdę trzeba się zastanowić przy wyborze, czego się do hamulcy oczekuje. Jeśli wiesz, że będziesz jeździł spokojnie i przewidywalnie, samochodu nie obciążał np. 5 osobami i pełnym bagażnikiem oraz masz zamiar nie przekraczać zbyt wysokich prędkości, to Zimmermany będą jak najbardziej ok do codziennej jazdy. Poza tym masz benzyniaka (?), to przód nie jest aż tak bardzo ciężki i nie będą dostawać tak bardzo po tyłku.grzeg255 pisze:To podaj mi proszę przyzwoite tarcze 280mm w cenie 120zł
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Lewian, żebyś nie dostał po uszach od Moderatorów, nie cytuje się w całości ostatnich postów.
Poza tym pracujesz w branży hamulcowej, więc wiesz, że różne tarcze, różnych producentów wykonane są z różnych materiałów (od stali po ceramike) i wszystkie różnią się swoimi właściwościami (twardość, absorbcja energii cieplnej, optymalna temp. pracy itp.). Jakie są przyzwoite? Nie wiem, bo wszystkich nie sprawdzałem, ale wiem, że im więcej materiału i im ten materiał droższy, to ostateczny efekt musi kosztować.
Poza tym pracujesz w branży hamulcowej, więc wiesz, że różne tarcze, różnych producentów wykonane są z różnych materiałów (od stali po ceramike) i wszystkie różnią się swoimi właściwościami (twardość, absorbcja energii cieplnej, optymalna temp. pracy itp.). Jakie są przyzwoite? Nie wiem, bo wszystkich nie sprawdzałem, ale wiem, że im więcej materiału i im ten materiał droższy, to ostateczny efekt musi kosztować.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- Lewian
- nowy na forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2012-11-05, 09:08
- Lokalizacja: Kleczew/Konin/Poznań
- Kontakt:
Wiooreck, Fakt, drugi raz się już zapomniałem także przepraszam za to moderatorów
No nie do końca masz racje, w branży hamulcowej raczej jest tak, że ciężko o firmę oferującą tarcze i klocki, która sama je produkuje, większość na naszym rynku to tylko pakowacze. Zimmermann takowym nie jest, jest to niemiecki producent i w pudełkach mają tylko i wyłącznie swój wyrób czyli kupując produkt tej firmy masz pewność, że jakość jest stała czyli jeśli rok temu kupowałeś klocki i były ok to w tym roku również takie będą.
Co do ceny to uwierz mi, że w branży hamulcowej nie przekłada się ona na jakość, w tej branży płaci się częściej za logo/ za pudełko niż za jakość towaru. Podaj jaką firmę sprawdzałeś i uważasz za przyzwoitą
Pozdrawiam
No nie do końca masz racje, w branży hamulcowej raczej jest tak, że ciężko o firmę oferującą tarcze i klocki, która sama je produkuje, większość na naszym rynku to tylko pakowacze. Zimmermann takowym nie jest, jest to niemiecki producent i w pudełkach mają tylko i wyłącznie swój wyrób czyli kupując produkt tej firmy masz pewność, że jakość jest stała czyli jeśli rok temu kupowałeś klocki i były ok to w tym roku również takie będą.
Co do ceny to uwierz mi, że w branży hamulcowej nie przekłada się ona na jakość, w tej branży płaci się częściej za logo/ za pudełko niż za jakość towaru. Podaj jaką firmę sprawdzałeś i uważasz za przyzwoitą
Pozdrawiam
No ok. Masz rację, pełno jest na rynku tzw. pakowaczy. Obecny rynek tak działa, że jedna firma zajmuje się robieniem czegoś (bo kupiła maszyny do obróbki, itd), a od niej kupuje np. 4 klientów. Z tym, że nawet i ta firma produkująca oferuje tańsze i droższe wyroby.
Ja na swoim aucie sprawdziłem TRW i Boscha. I przyznam szczerze, że samochód hamuje bardzo dobrze w każdych warunkach, dlatego osobiście polecam.
Ja na swoim aucie sprawdziłem TRW i Boscha. I przyznam szczerze, że samochód hamuje bardzo dobrze w każdych warunkach, dlatego osobiście polecam.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- Lewian
- nowy na forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2012-11-05, 09:08
- Lokalizacja: Kleczew/Konin/Poznań
- Kontakt:
No to powiem Ci tak, BOSCH nie produkuje ani tarcz ani klocków, jest to półka średnia, w większości przypadków na pudełku jest made in china. TRW to już półka wyższa, gro produkują sami ale też nie wszystko. Jednakże z doświadczenia (nie tylko sprzedajemy ale i montujemy) to do Zimmermanna brakuje mu wiele. Do mniejszych, słabszych aut TRW uważamy za dobre, do większych nie odważylibyśmy się zamontować, BMW jest autem problematycznym w hamulcach, szczególnie np E60, w tym aucie mało co się sprawdza, Zimmermann daje rade. Nowe BMW z serii F na pierwszy montaż mają Zimmermanna. BMW z serii M jeśli nie na ceramice to właśnie na Zimmermannie jeździ, podobnie z Audi RS, zresztą o tym już pisałem.
Co do oferowania tańszych i droższych wyrobów to akurat w przypadku firm o których do tej pory rozmawiamy tak nie jest, Bosch i TRW ma linię jedną. Zimmermann teoretycznie również, jest jeszcze wersja Sport oraz Formula Z ale materiał jest ten sam, jedynie zmienia się sposób obróbki.
Co do oferowania tańszych i droższych wyrobów to akurat w przypadku firm o których do tej pory rozmawiamy tak nie jest, Bosch i TRW ma linię jedną. Zimmermann teoretycznie również, jest jeszcze wersja Sport oraz Formula Z ale materiał jest ten sam, jedynie zmienia się sposób obróbki.
A wiesz dlaczego wymienione przez Ciebie marki aut mają zimmermana na pierwszy montaż? Bo to jest niemiecki producent i niemcy wolą kupić coś swojego, niż dawać zarobić innym czy też chinolom (taki naród), a nie tak jak "my", wolimy kupić zagraniczne bo tańsze, a swojego rodzimego producenta puścić z torbami... Tak samo jak BMW ma zawiechę lemfordera (który również jest produkowany w niemczech). Z resztą, w wielu przypadkach tak było, że części montowane na pierwszy montaż, były o wiele lepszej jakości od tych montowanych zamiennie. Trochę odbiegnę od tematu hebli, amortyzatory monroe montowane na pierwszy montaż do nissana super się zachowywały, natomiast załóż monroe już jako zamiennik... To szkoda gadać.
Nie wiem jak w przypadku tego Boscha jest dokładnie. Klocki mam założone z tego powodu, że są dość miękkie i auto staje dosłownie dęba, a przy tym nie kurzy się z nich zbytnio. Co prawda po 25k km mojej jazdy były do wymiany, ale na prawdę warto. A primera wcale nie jest taka "mała", bo diesel waży 1,5 t, ale wiadomo to co podałeś to już całkiem inne auta.
Nie wiem jak w przypadku tego Boscha jest dokładnie. Klocki mam założone z tego powodu, że są dość miękkie i auto staje dosłownie dęba, a przy tym nie kurzy się z nich zbytnio. Co prawda po 25k km mojej jazdy były do wymiany, ale na prawdę warto. A primera wcale nie jest taka "mała", bo diesel waży 1,5 t, ale wiadomo to co podałeś to już całkiem inne auta.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
A widzisz, bosch na forach nie jest polecany dlatego nie brałem tego zestawu pod uwagę i jak tu być mądrym. Na hamulcach nigdy nie oszczędzałem, zawsze ładowałem w miarę porządne hemble,a że obrałem taki przedział cenowy,to tylko dlatego,że zimki standard miały dobrą opinię.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Ogólnie na forach poleca się to co ma rozsądny stosunek jakość/cena. Zimmeramany mają bardzo dobry ten stosunek, więc dlatego go polecają. Natomiast klocki boscha są dość drogie w porównaniu do konkurencji i dlatego pewnie nie polecają. Ja polecam bo już drugi ich komplet zdzieram i jestem zadowolony.grzeg255 pisze:bosch na forach nie jest polecany
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Z doświadczenia, to klocki TRW hamują fajnie, bo są miękkie, ale pylą mocno. Do tego mam wątpliwość co do tej stosowanej przez nich "naklejki" wygłuszającej, widziałem, jak się odkleja z czasem. Ferodo (premium) też wg mnie są ok, ale mam wrażenie, że nie byłoby ich trudno przegrzać. Pylą mniej niż TRW.
W aucie żonki założyłem ostatnio komplet tarcze Ferodo, klocki TRW i hamulec jest żyleta, ale auto waży chyba tylko 1.1t (za to z tyłu ma bębny).
Tak z ciekawości, wiecie jakiego producenta klocki szły na pierwszy montaż w P11.144? Pewnie mało osób słyszało, firma to Jurid, bardzo dobre klocki, mam porównanie, lepsze od TRW. Kupiłem ich tarcze na tył (o ile oni rzeczywiście produkują a nie tylko pakują) i jak mi stanęły tłoczki (dość popularna w P11 usterka) to tarczom nic się nie stało, nie przegrzały się, nie pokrzywiły. Inna sprawa, że jak się zorientowałem co się dzieje, to jechałem baaardzo spokojnie i miałem dosłownie kilka km do domu. Ale klocki się zdążyły spalić.
W aucie żonki założyłem ostatnio komplet tarcze Ferodo, klocki TRW i hamulec jest żyleta, ale auto waży chyba tylko 1.1t (za to z tyłu ma bębny).
Tak z ciekawości, wiecie jakiego producenta klocki szły na pierwszy montaż w P11.144? Pewnie mało osób słyszało, firma to Jurid, bardzo dobre klocki, mam porównanie, lepsze od TRW. Kupiłem ich tarcze na tył (o ile oni rzeczywiście produkują a nie tylko pakują) i jak mi stanęły tłoczki (dość popularna w P11 usterka) to tarczom nic się nie stało, nie przegrzały się, nie pokrzywiły. Inna sprawa, że jak się zorientowałem co się dzieje, to jechałem baaardzo spokojnie i miałem dosłownie kilka km do domu. Ale klocki się zdążyły spalić.
pozdr. Kamil
- Lewian
- nowy na forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2012-11-05, 09:08
- Lokalizacja: Kleczew/Konin/Poznań
- Kontakt:
Podałem marki, które w największym stopniu mają właśnie Zimmermanna. Poza tym czy uważasz, że gdyby był słaby to montowali by go w tych autach ? Dla formalności dodam tylko, że oprócz wcześniej wymienionych to Zimmermanna znajdziesz jeszcze np w Land Roverze, Kia czy Hyundaiu.
Co do różnej jakości produktu to racja, wiele firm ma taką politykę, że innej jakości robi to co na pierwszy montaż i innej to co na aftermarket, Zimmermann na szczęście takiej polityki nie stosuje, mają jedną linię, czy to do fabryki aut, czy to na półkę do sklepu Kowalskiego.
Tak dla formalności to coś nie wydaje mi się żeby ta P11 ważyła 1,5, celowałbym raczej w okolice 1,3 no ale to akurat bez znaczenia
Co do Boscha i jego ceny to owszem, jest dość drogi porównując do czego innego z tej półki, natomiast nie ma co go porównywać do TRW czy Zimmermanna.
TRW faktycznie jest miękkim klockiem przez co ładnie łapie no ale sypie się i w mocniejszych autach nie wytrzymuje. Ferodo klocek trochę twardszy no i samo Ferodo pod względem klocków to półka wyższa niż wspomniane TRW, dostarczają też swoje klocki na pierwszy montaż do wielu aut. Klocki produkują sami, między innymi w Czechach, tarcze dla nich produkowane są w chinach i tych raczej nie polecam.
Jurid faktycznie bardzo dobra firma ale jakiś czas temu, teraz polityka się pozmieniała, do 2011 roku Jurid był dostawcą dla BMW, produkcję przenieśli, jakość produktu drastycznie spadła. A szkoda bo był to na prawdę bardzo dobry produkt.
Co do różnej jakości produktu to racja, wiele firm ma taką politykę, że innej jakości robi to co na pierwszy montaż i innej to co na aftermarket, Zimmermann na szczęście takiej polityki nie stosuje, mają jedną linię, czy to do fabryki aut, czy to na półkę do sklepu Kowalskiego.
Tak dla formalności to coś nie wydaje mi się żeby ta P11 ważyła 1,5, celowałbym raczej w okolice 1,3 no ale to akurat bez znaczenia
Co do Boscha i jego ceny to owszem, jest dość drogi porównując do czego innego z tej półki, natomiast nie ma co go porównywać do TRW czy Zimmermanna.
TRW faktycznie jest miękkim klockiem przez co ładnie łapie no ale sypie się i w mocniejszych autach nie wytrzymuje. Ferodo klocek trochę twardszy no i samo Ferodo pod względem klocków to półka wyższa niż wspomniane TRW, dostarczają też swoje klocki na pierwszy montaż do wielu aut. Klocki produkują sami, między innymi w Czechach, tarcze dla nich produkowane są w chinach i tych raczej nie polecam.
Jurid faktycznie bardzo dobra firma ale jakiś czas temu, teraz polityka się pozmieniała, do 2011 roku Jurid był dostawcą dla BMW, produkcję przenieśli, jakość produktu drastycznie spadła. A szkoda bo był to na prawdę bardzo dobry produkt.
Byłem z nim na wadze. Zatankowany do połowy, w najbogatszej wersji (tylko bez elektrycznych foteli), małą skrzynką z narzędziami i dwoma osobami 1565 kg. Jak odjąłem moją i drugiej osoby wagę, to wyszło, że na pusto waży 1430 kg.Lewian pisze:nie wydaje mi się żeby ta P11 ważyła 1,5
Jeśli rzeczywiście jakość Zimmermanów jest dobra, to za stosunek cena/jakość warto brać.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, mój waży circa 1300kg
Lewian, a jaka jest Twoja opinia na temat klocków TEXTARa? Z tego co czytałem to są to elementy ładowane na pierwszy montaż na przykład do ciężarówek. Również interesuje mnie Twoje zdanie na temat klocków MINTEXa.
Co do BOSCHa to nawet ja jakoś nie chcę tej firmy. Dlaczego? Powód jest prosty - albo robimy wszystko i z marną jakością, albo specjalizujemy się w danej dziedzinie i dążymy w niej do perfekcji i mistrzostwa.
Brembo kiedyś robiło dobre tarcze, ale chyba coś im poszło nie tak, bo szybko się wichrują - niezależnie od klocka - tak czytałem.
Lewian, a jaka jest Twoja opinia na temat klocków TEXTARa? Z tego co czytałem to są to elementy ładowane na pierwszy montaż na przykład do ciężarówek. Również interesuje mnie Twoje zdanie na temat klocków MINTEXa.
Co do BOSCHa to nawet ja jakoś nie chcę tej firmy. Dlaczego? Powód jest prosty - albo robimy wszystko i z marną jakością, albo specjalizujemy się w danej dziedzinie i dążymy w niej do perfekcji i mistrzostwa.
Brembo kiedyś robiło dobre tarcze, ale chyba coś im poszło nie tak, bo szybko się wichrują - niezależnie od klocka - tak czytałem.
Ostatnio zmieniony 2014-08-12, 10:43 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
O Brembo też słyszałem,że już to nie to co kiedyś ,choć kiedyś tylko takie wstawiałem do suniacza,a Bosch to już nawet pralek nie robi porządnych U mnie w bagażniku leży już komplecik zimki+ate, no i na tył kupiłem jeszcze klocuchy właśnie brembo (nie było innych firmowych od ręki), bo po tych przygodach z przycierkami coś czuję,że stare nie dotrą się już teraz odpowiednio.
Smar ate i odtłuszczacz w sprayu liqui moly też zakupiony
Smar ate i odtłuszczacz w sprayu liqui moly też zakupiony
Ostatnio zmieniony 2014-08-12, 10:51 przez grzeg255, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
- Lewian
- nowy na forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2012-11-05, 09:08
- Lokalizacja: Kleczew/Konin/Poznań
- Kontakt:
janusz, Textar dobra firma ale po problemach finansowych w ostatnim czasie z moich informacji nie produkują już tarcz czy klocków. Mintex to praktycznie jak textar, obie firmy należą do grupy TMD i produkt jest ten sam. Kiedyś byliśmy dystrybutorem Mintex'a, klocki bardzo dobre no i w przystępnej cenie, do dziś kilkaset kompletów leży na wyprzedaży w magazynie. Czyli generalnie rzecz biorąc zarówno Textar jak i Mintex to firmy godne polecenia.
Co do Brembo to nie jest to samo Brembo, które znamy ze sportów motorowych, nie wiem jak teraz ale jeszcze kilka miesięcy temu tarcze dla nich produkowane były w PL, była to Mikoda Dla Mikody natomiast w tym czasie produkcja szła w chinach, narobił się z tego powodu niezły hałas i słyszałem, że Mikoda wycofał się z tego i wrócił do samodzielnej produkcji towaru oferowanego w swoich pudełkach ale jak z Brembo tego nie wiem.
Co do Brembo to nie jest to samo Brembo, które znamy ze sportów motorowych, nie wiem jak teraz ale jeszcze kilka miesięcy temu tarcze dla nich produkowane były w PL, była to Mikoda Dla Mikody natomiast w tym czasie produkcja szła w chinach, narobił się z tego powodu niezły hałas i słyszałem, że Mikoda wycofał się z tego i wrócił do samodzielnej produkcji towaru oferowanego w swoich pudełkach ale jak z Brembo tego nie wiem.
Ja już jestem po wymianie tarcz, przed założeniem wszystko wyszlifowałem z syfu druciakiem na wiertarce i papierkiem. Przejechałem 200km w trasie i już hamulec robi się co raz lepszy, nic nie bije, nie piszczy. Szkoda mi tylko tych ściągniętych ate,bo są jeszcze grube i nie mają nawet dużego rantu.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Ja bym te tarcze ATE zachował, jak biły to bym dał je do przetoczenia i będą git. Takie tarcze już trochę poużywane, które pozbyły się już naprężeń produkcyjnych i zostałe przetoczone będą nawet lepsze niż niejedne budżetowe nowe.
Ja miałem kiedyś Zimmermany i mi się szybko zwichrowały. Dopiero po przetoczeniu starczyły na długo.
W obu primach mam (miałem) tarcze EBC i jestem zadowolony - mierzone bicie tarczy na piaście 0,01 mm
Z aktualnych producentów do P11 i w "rozsądnych" jeszcze pieniądzach to bym brał albo TRW albo EBC.
Ja miałem kiedyś Zimmermany i mi się szybko zwichrowały. Dopiero po przetoczeniu starczyły na długo.
W obu primach mam (miałem) tarcze EBC i jestem zadowolony - mierzone bicie tarczy na piaście 0,01 mm
Z aktualnych producentów do P11 i w "rozsądnych" jeszcze pieniądzach to bym brał albo TRW albo EBC.
Ostatnio zmieniony 2014-08-24, 16:47 przez kejno, łącznie zmieniany 1 raz.
- Avation
- aktywny forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Hamulce tył p10 sri
Ktoś poleci dobre tarcze i klocki do p10 1.6 sri? Linkujcie
Avation, tu nie ma co więcej polecać wszystko w tym temacie jest napisane i to do wyboru do koloru. Tańsze, droższe, lepsze, gorsze
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- Avation
- aktywny forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Wiooreck, ok, ok Przeniosło mój temat aż tutaj i nie zauważyłem To biorę się za lekturę
[ Dodano: 2014-09-12, 17:37 ]
Jaki komplet wybrać? Opinie i najbardziej polecane?!
http://allegro.pl/trw-tarcze-nissan-alm ... 19802.html
http://allegro.pl/trw-klocki-nissan-alm ... 87081.html
http://allegro.pl/ate-klocki-hamulcowe- ... 13426.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-tyl-almera ... 36775.html
http://allegro.pl/klocki-brembo-almera- ... 13787.html
http://allegro.pl/tarcze-sportowe-atm-1 ... 73592.html
http://allegro.pl/tarcze-klocki-bosch-t ... 63593.html
[ Dodano: 2014-09-12, 17:37 ]
Jaki komplet wybrać? Opinie i najbardziej polecane?!
http://allegro.pl/trw-tarcze-nissan-alm ... 19802.html
http://allegro.pl/trw-klocki-nissan-alm ... 87081.html
http://allegro.pl/ate-klocki-hamulcowe- ... 13426.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-tyl-almera ... 36775.html
http://allegro.pl/klocki-brembo-almera- ... 13787.html
http://allegro.pl/tarcze-sportowe-atm-1 ... 73592.html
http://allegro.pl/tarcze-klocki-bosch-t ... 63593.html
Ostatnio zmieniony 2014-09-04, 08:16 przez Avation, łącznie zmieniany 1 raz.