Strona 1 z 1
					
				[P/WP11.144] Prawy tył grzeje - po naprawie bez efektów - po
				: 2017-02-26, 15:23
				autor: marcindziki1
				Witam. Od jakiegoś czsu zaczeło mi grzać prawe tylnie koło po czym również i przód prawy. Zastosowałem zestaw naprawczy przód i tył zacisków złożyłem do kupy odpowietrzyłem i przód chodzi elegancko a tył jak trzymał tak trzyma - po przejechaniu ok 10km felga gorąca. Proszę o pomoc zmieniałem już zacisk na inny i dalej to samo. Wyczytałem na forum iż może to być jeszcze pompa ABS . Czy ją również muszę odpowietrzyc a jeśli tak to w jaki sposób i jaka kolejność odpowietrzania kół stosujecie. Proszę o pomoc
			 
			
					
				
				: 2017-02-26, 16:37
				autor: ulisses
				Może być jeszcze przewód elastyczny. Dźwigienka ręcznego wraca bez problemów?
			 
			
					
				
				: 2017-02-26, 17:04
				autor: nice-wawa
				Linkę sprawdź od ręcznego czy lekko chodzi .
			 
			
					
				
				: 2017-02-26, 22:05
				autor: marcindziki1
				Linka chodzi lekko nawet popuscilem na srubie regulacyjnej ze jest jyz luzno lapa od recznego tez chodzi i cofa lekko na zacisku w dloni ruszajac dzwgnia wysuwa i wciaga tloczek bez problemu 
[ Dodano: 2017-02-26, 22:06 ]
Przewod elastyczny tzn? Nie jest popekany ani uszkodzony
			 
			
					
				
				: 2017-02-26, 23:12
				autor: zuh
				Może być zapchany. Mógł spuchnąć ale do środka i zasłonił prześwit.
			 
			
					
				
				: 2017-02-26, 23:41
				autor: janusz
				marcindziki1, a kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy?
			 
			
					
				
				: 2017-02-27, 07:10
				autor: Wiooreck
				Tarcza prosta, tzn nie ma bicia?
			 
			
					
				
				: 2017-02-27, 10:44
				autor: marcindziki1
				Tarcza prosta nie bije linki lyzne reczny cofa dokonca . Plyn wymieniony przy naprawie awarii jakies 2 tyg temu
			 
			
					
				
				: 2017-02-27, 11:11
				autor: bandito
				To tak jak koledzy piszą wyżej może przewód elastyczny puchnie w środku i nie ma siły cofnąć tłoczka bo jest za mały prześwit w przewodzie.
A druga sprawa, na klockach są takie dzyndzle l(wystające bolce) może on nie na chodzi na tłoczek. 
A zestawy naprawcze są strasznie słabej jakości. Pierścień uszczelniający tłoczek po pół roku od wymiany był na ściankach zacisku po rozebraniu a tłoczek płynnie chodził.
			 
			
					
				
				: 2017-03-02, 17:51
				autor: Wiooreck
				bandito pisze:na klockach są takie dzyndzle l(wystające bolce) może on nie na chodzi na tłoczek 
Też tak może być, że np tłoczek jest wkręcony nie o ten kąt. Ja wymieniałem z tyłu tłoczki i wszystkie "gumki" firmy autofren seinsa. Żadnych problemów, trzeba tylko o sworzniach prowadzących pamiętać i blaszkach, żeby co jakiś czas przeczyścić.
Czy jak podniesiesz koło do góry, to kręci się swobodnie? Jak było po złożeniu wszystkiego, ustawieniu i odpowietrzeniu?
 
			 
			
					
				
				: 2017-03-02, 19:34
				autor: bandito
				, trzeba tylko o sworzniach prowadzących pamiętać i blaszkach, żeby co jakiś czas przeczyścić. 
 Chodzi Ci o blaszki które są na klockach? 
U mnie po wymianie tłoczka i jeszcze raz gumek wszystko wróciło do normy